אוואטר

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
      אופס! אולי חיפשת את אוואטר (סרט)?
Stop crap
אזהרה: חרא

ערך זה מריח מוזר.

"הוא יציל את העולם!!!!"
~ קורבן הפרופגנדה הסינית על האוואטר
"הוא יצא להפסקת סיגריה לפני מאה שנים...ואף פעם לא חזר"
~ מישהו על האווטאר
"קוסם האופל, אני בוחר בך!!!!!!"
~ שבתאי צבי שחושב על מכשיר לשליטה מוחית אחר על האווטאר
"לא!!!!הזוועה!!!!!!!תצילו אותי!!!!!!!"
~ ילד סיני תמים על הפרופגנדה הסינית

Aang

"האוואטאר" תמונת הדמות לפי סדרת הילדים.

האווטאר הינו מכשיר מיוחד לשליטה מוחית אשר הומצא בסין ושם משומש בכדי לשטוף את מוחם של ילדים תמימים וזכים.בכדי להסתיר את הזוועה הוחלט להסוות את מכשיר השליטה המוחית בתור תוכנית טלוויזיה המספרת אגדה על ארבעה קבוצות ילדים:

לפי ה"אגדה" אומת הגפרור משתלטת על שאר קבוצות הילדים ונשאר רק מסומם אחד שיכול להציל אותם, האווטאר.

[עריכה] העלילה

למעשה לתכנית אין עלילה, מדי פעם רואים מישהו עם חיצים על הראש, הוא מתעצבן על מישהו, ואיזה אחת באה ומשפריצה מים על אנשים. הרעיון הכללי מאחורי הסדרה הוא שבגן ילדים המחולק לארבעה קבוצות הגננת יצאה להפסקת סיגרייה ובזמן הזה "אומת הגפרור" (אחת מקבוצות הילדים) תקפה את שאר הקבוצות והשתלטה עליהן. לפי הסיפור הגננת לקתה בהתקף לב (בגלל הסיגריות) ובמקומה הגיעה ילד לינוקסאי שמצייר על עצמו שטען שהוא גלגול הנשמה של הגננת ועכשיו עליו לצאת למסע מופלא בכדי להציל את העולם.

אך למרות התקווה החדשה של הפלצן המהולל, בכל מאה שנה (ובעולם האמיתי זה שנה אחת עגולה משום מה) מגיע יום נוראי לכל האומות, חוץ מלאומת הגפרור, מדובר כמובן על ל"ג בעומר; ביום זה חבורה של אנשים מאומת הגפרור אוספת קרשים עם עלובים שמספיקים לייצר להבות כ"כ גבוהות עד שנוודי הפלוץ (שביום זה לוקים בהזיות עקב שימוש בסמים קשים) חושבים שבא איזה כוכב שביט וכול כשפי הגפרורים יכולים להדליק אש חזקה יותר.

הפלצן המהולל חייב להביס את הבריון הגדול מאומת הגפרור לפני ש"השביט" יבוא, ונשמת הגננת מזהירה אותו על כך. הפלצן עם החץ חייב להפליץ, להשפריץ, לזרוק חצץ ולהדליק גפרורים בצורה נאותה כדי שיוכל להביס את הבריון הגדול לפני ל"ג בעומר.

קטרה וזוקו (שהחליט איכשהו להצטרף אליהם וללמד את הפלצן את אומנות הגפרור) הלכו להביס את אזולה, שמונתה להיות מפקדת על אוספי הגפרורים, לפני שיהיה מאוחר מדי. ביום שהם הגיעו ל"ג בעומר חל, וזוקו ואזולה קיימו אגני-קאי (מכות בדמיון) מהולל והם זרקו פצצות מרגמה אחד לשני. זוקו עמד לנצח אבל אז אזולה ראתה עמוד חשמל קרוע והיא זרקה אותו אל זוקו וקטרה, אבל אז זוקו רצה לזרוק אותו בחזרה אבל נפגע, והפך לפסיכופט עם תעודות. קטרה המטומטמת חשבה שאם אתה שם מים באיש מחושמל אז הוא יהיה בסדר, אבל אז היא חיסלה את אזולה (שפכה לה מים בחזה והיה לה קר, אז היא בכתה.

מוסקה וטופ (שהתחילה להסגיל כתוצאה מהיותה בת-חצילים) הלכו להשמיד את מטוסי הנייר שהבריון הגדול זורק, והם משום מה הצליחו עם עזרה של איזו פריקית עם איפור כבד, שאמרה שקוראים לה סוקי, והיא מהלוחמות של סוזוקי.

הפלצן המיומן הלך להשמיד את הבריון הגדול, והם עשו קרב. גם הבריון הגדול השתמש בפצצות מרגמה. ואז הבריון פגע באנג, והוא התחיל להתעצבן. הוא צבע את הקעקועים שלו בלבן ולקח את הכוחות של הבריון.

בסוף הם נפגשו כולם והפלצן וקטרה עשו-את-זה מול כולם, ואז יש את שקופית הסיום.

20px-Stop hand אזהרה!
הפיסקה שכרגע סיימת לקרוא הכילה פרטי עלילה!

[עריכה] הדמויות

ה"סדרה" כל הזמן ממציאה דמויות חדשות בכדי שהילדים הנשטפים במוחם הצופים ונהנים מהסדרה לא ישתעממו. המנטליות של הדמויות כל כך שנויה במחלוקת וכל כך לא קבועה כך שאי אפשר לדעת מי האוואטר, מי החולה נפש עם הצלקת ומי הילדה העיוורת המסריחה.

[עריכה] אנג

אנג, או האוואטר הוא גיבור הסדרה, מפליצן סדרתי, לכאורה שולט בכל האלמנטים, ידוע שהדהים את ילדי גן החובה בעזרת תעלוליו המדהימים עם גפרורים, אבנים קטנות, טיפות מים ופלוציו המדהימים. אנג השתעמם ביום קיץ חמסיני, והחליט לבדוק איך זה לישון במקפיא, שם הוא קפא למוות 100 שנים. בזמן העדרו הוחלף השחקן בבובספוג.

[עריכה] חבריו של אנג

[עריכה] קטרה

קטרה, הנקבה של קטר, היא חברה משבטי המימיה שלכאורה מלמדת את אנג איך להשפריץ מים בדרך הנכונה, אובחן לעיתים קרובות שהדמות לסבית אך המפיקים טוענים שלפי התסריט קטרה מאוהבת באנג, בסוף הסדרה אנג וקטרה מתנשקים ואז היא אומרת לו שהיא מאוהבת בזוקו..

[עריכה] סוקה

סוקה או סאקה או מוסקה הוא לוחם משבטי המימיה, אח של קטרה והומסקסואל מצוי, ידוע בחוש האופנה המצוין שלו וביכולתו להתחיל עם ילדים צעירים, הדמות אוישה ,כמובן, על ידי מייקל ג'קסון.

[עריכה] טופ

טופ היא בת חצילים ממלכת החצץ הלמדה לזרוק חצץ כראוי ולימדה את אנג את האומנויות העתיקות.

[עריכה] אפה

אפה גרביל במסווה , שגדל למימדים עצומים משום שאכל מוחות של חתולות ואנס את סולן טוקיו הוטל.

[עריכה] מומו

מומו הוא חתולה מעופפת , שונא את אנג והצטרף כי הם הביאו לו אוכל , מאחורי הקלעים הוא אהב לאנוס את קטרה וטופ.

[עריכה] סוקי

סוקי היא זונה ופריקית עם איפור כבד מלוחמות סוזוקי שנראתה לראשונה מאוננת ושותה שוקו בו זמנית, אז סוקה החליט שהיא אהובת חייו ואנס אותה בתחת.

[עריכה] אויביו של אנג

[עריכה] אזולה

אחותו הסדיסטית של זוקו, שונאת אותו (למעשה זאת הייתה אזולה השרפה את פניו של זוקו, לבושה בתחפושת של אביה) כאשר שמעה שהוא סובל מהזיות הצטרפה עליו בכדי להחמיר את מצבו.

[עריכה] טאי לי

ילדת גומי שמאוהבת בסוקה, הייתה בקרקס וחשפה את הגוף מול כולם ובאחד הפרקים היא הודותה שהיא רצתה בכלל להיות זונה ותמיד קינתה בסוקי.

[עריכה] מיי

מיי היא ילדה פריקצה מסורתית תמיד חלמה להיות עם ביל מטוקיו הוטל אבל אז גילתה שהוא בת, אז החליטה להתאהב בזוקו בגלל שהוא נסיך מהמם. ברוב הפרקים רואים אותה עושה ביד על תמונה של ביל ומאוננת מול תמונה של טום.

[עריכה] ספק אויביו ספק חבריו של אנג

[עריכה] זוקו

ילד מוכה הנשרף על ידי אביו, הבריון הגדול - קוסם אפל ומרושע מארץ פים פם פו, ונשלח לרחובות להרוג ילדים אחרים ברחובות ביחד עם דודו הסנילי ונחשף ל-LSD ובעקבות השימוש בסם החל לסבול מהזיות שהוא מאומת הגפרור ושהוא חייב להרוג את ה"אוואטר" בכדי לזכות בכבודו בחזרה. לאחר זמן מה ,והכוונה בזה היא גמילה, הבין שהוא לא חייב להרוג את האוואטר והחליט ללמד את אנג את אומנויות הגפרור במקום.

[עריכה] אירו

דודו הסנילי של זוקו לרוב הוא נראה שותה "תה" (למעשה תרכובת כימית של כלבים וחרא של חתולים) או יורק גפרורים.

[עריכה] הפרופגנדה

השטיפה המוחית הפועלת על הילדים הצופים בסדרה הינה כל כך קיצונית אשר נוצרו הרבה תנועות כנגד הסדרה.לדוגמא:

לעומת זאת גרמניה ,המקווה שזה יתפתח למלחמה, נוקטת עמדה לטובת הסדרה. המימון שלנו הינו גם מגיע מהרווחים של הסדרה, לכן הבאנו לפניכם את אחד הפרקים הנבחרים של האוואטר עם כיכובו של בובספוג.

Spongebob in china

Spongebob in china

425

[עריכה] קישורים חיצוניים

http://www.avatar.hasut.co.cc/- אתר הסגידה הישראלי לאווטאר

כלים אישיים
דף זה בשפות אחרות