אוכל

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"אני ממליצה על זה בחום!"
~ ג.יפית חוטפת חום גבוה בעת אכילה.
"יאאאממי!!!"
~ שבתאי צבי על אוכל
"מי צריך את זה בכלל"
~ צ'אק נוריס על אוכל

Shmoelof ד"ר שמואלוף טוענת:
"אכילה גורמת להשמנה"

Attention niels epting 01 אכילה גורמת להשמנה!
מה? איזה השמנה? הגעתי ל200 קילו בסך הכל... השמנה?! השתגעתם?!

אוכל הוא תחליף לסמים, עישון, אלכוהול וכו'. כשאדם אוכל, הוא דוחף לפה זבל, אשפה, מאכלים מהפח, לכלוך ולעיתים גם דואר זבל. אז מתרחש תהליך "קילקול" שבו האוכל מתקלקל ב"מערכת הקילקול" בגוף, ואז המוח מתקלקל ונעשה מטושטש. כך זה נחשב תחליף לסמים.

Yoda-9296

אדם שבמשך 20 שנה לא נחשף לאוכלים.

[עריכה] היסטוריה

עוד מתקופת האדם הקדמון היו אוכלים. אז זה היה ממש לא נפוץ ורק העשירים יכלו לאכול, בעוד שהעניים נרקבו בסמים ואלכוהול. האכילה התפתחה בהדרגה, ויותר אנשים עשירים אכלו והעניים עדיין נרקבו בסמים ואלכוהול.

Chicken-1-

אוכל משובח ביותר

רק במאה ה-16, הופיע רובין הוד שגנב מעשירים ונתן לעניים מזון. העניים הפסיקו להרקב בסמים ואלכוהול. ואז במאה ה-17 המציאו את טוסטר משולשים שאז כל האנשים לא היו יותר רעבים ולא אכלו אחד את השני.

[עריכה] תהליך האכילה והקילקול

בתחילה, הזבל נכנס לפה וסותם את קנה הנשימה. האדם נחנק למשך חמש שעות בלבד אך הוא מתמכר לזה. האוכל נכנס לקיבה. בקיבה, הזבל עובר תהליך זיהום ראשוני. אחרי כמה זמן שבו הבטן מתפוצצת מכאבי תופת ממכרים מאוד, הזיהום עובר למעיים. במעיים, עובר חלק מהזיהום לעיניים וכך העיניים רואות בטשטוש.

Sushi-8622

אוכל שנהוג לאכול ביפן

העיכול האמיתי מתחיל בפי הטבעת. בפי הטבעת, האוכל מזדהם בגזים טבעיים אשר מופרשים בגוף. האוכל מתחלק לשניים אחרי הזוהמה ובעזרת הגזים, הזבל המזובל והזבלי עף. חלק אחד למוח ולדם וגורם לשיטיון וטשטוש. חלק שני עף מחוץ לגוף דרך התחת. זה גורם להנאה ולתחושה לונה-פארקית כיפית!

הסעודה האחרונה

דוגמא לסעודת ליל הסדר, סעודה שבה אוכלים הרבה אוכל

[עריכה] מאכלים מפורסמים

Macfranchfries-1917

אוכל יד שנייה תוצרת מקדונלדס

[עריכה] אכלנים מפורסמים

[עריכה] ראו גם

תבנית:מאכלים

כלים אישיים