אומנות מודרנית

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"אומנות מודרנית היא יצוג של הפרספקטיבה האינדיבידואלית באימפרסיוניזם המודרני"
~ מבקר אומנות מודרנית אומר מילים מגניבות שהוא מצא בגוגל

[עריכה] אמנות מודרנית

אמנות מודרנית היא מעיין האמנות של ימינו, אשר האומנים של "אמנות" זו מוכרים את יצירותיהם באלפי דולרים וזוכים בכסף לעצמם. אמנות מודרנית היא זיון שכל אחד גדול ורווחי.

[עריכה] דוגמאות לאמנות מודרנית

Bicycle Wheel- Marsel Duchamp.jpg

כיום יש אלפי דומאות, אך רק מעט מהם ידועים לכלל הקהל. זה בגלל שאומנות זו נוצרה לעשירים.

אמנות מודרנית עושים ילדים בני שבע שמורחים קצת צבע פה קצת שם והיא נמכרת בהרבה דולרים. כל חירבוש קשקוש ו/או בלגן יתאים.גם ציור שלך מהגן בצבעי גואש, ה"מבינים" באומנות יגידו שזה אימפרסיוניסטי כי אם מזכיר את הרנסנס.כמו כן יש 3 דרכים להמציא מחמאות לאומנות: 1. לעצום את העיינים כאשר פתוח מסמך וורד ולהרוס את המקלדת בחירבוש מהתחת לאחר 10 שניות לפתוח את העיניים ויצא משהו כמו "מגכחיכד" וזה תאור לאומנות יפה. 2.הכה את חברך מכה של החיים והקלט את דבריו,בטח יצא משהו כמו "אייואך" והנה כינוי לאונמנות יפה. 3. תעבור לגור ליד אנשים דוברי יידיש,קנה גיטרה עם דיסטורשן הורס ונגן את האקורד הכי חזק בעולם ושמע מה השכנים אומרים ,לבטח יצא לך משהו כמו "שווייגעץדרעק" גם כן אומנות יפה.

מהדוגמאות הידועות יותר, היא אחת מעבודותיו של מרסל דושאן. הוא לקח גלגל אופניים והניחם על שרפרף, ופירסם את עבודתו ברחבי האינטרנט כטור כיסאות חדש. דושאן היה בטוח שהוא יצליח כשרפרפן גדול, אך קהילת האינטרנט, ככל הנראה, לקחה את יצירתו של דושאן כאמנות. כמו כל יצירת אומנות מודרנית, היא חסרת תכלית, היא לא מספרת סיפור, היא כוללת חפצים שאין הקשר ביניהם וכמובן, היצירה אינה דורשת עבודה עם הידיים או להשתמש ביצירתיות.

בכל זאת האומנים מקבלים אלפי ואף מיליוני דולרים על יצירות כאלה.

[עריכה] אז איך מכינים אמנות מודרנית?

קודם כל, צריך השראה. איך מקבלים השראה לאמנות מודרנית את/ה שואל/ת?

הבט קדימה וצייר ופסל את הדבר הראשון שתראה.

זה אומר לקחת דבר זה ולשימו בקערה, או ליד קיר לבן או כל דבר אחר שתוכלו למצוא ליד החפץ הקודם.

זהו זה, כרגע יצרת יצירת אומנות מודרנית גאונית ופורצת דרך!

רצוי להשתמש בדברים בעלי צבע יחיד, וגודל לא גדול יותר מכדור כדורת. פירות עובדים היטב, אך ישנו אומן מודרני שכבר הדפיס תמונה מגוגל של לימון, היצירה נמכרה ב-512,000 דולר.

[עריכה] אמני אומנות מודרנית

רוב אמני האומנות המודרנית הם ילדים בני 7 כפי שנאמר קודם לכן, אך ישנם גם מובטלים חסרי עבודה אשר מנסים למצוא משהו לעשות בחייהם אשר עוסקים באמנות מודרנית.

דוגמא מצוינת לאומן אמנות מודרנית הוא האמן קזימיר מלביץ' אשר היה מורה למתמטיקה. יום אחד הוא לימד בבית הספר וצייר ריבוע על הלוח. פתאום אמן כלשהו נכנס לכיתה והחמיא לו על הריבוע שצייר.

וכך הוא והריבוע שצייר התפרסמו והוא קרא ל"יצירתו" בשם המקורי "ריבוע שחור על רקע לבן".
200px-Malevich.black-square.jpg

יצירת האומנות המופלאה "ריבוע שחור על רקע לבן"

[עריכה] שאר ירקות

800px-Fruitandveg.png

גזר, דלעת ועגבנייה... האומנם?

כלים אישיים