אוננות

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
לא לילדים
אזהרה!

התוכן בערך "אוננות" לא מתאים לילדים!
ילדים יקרים, אנא הפסיקו לעשות ביד והסתירו את עיניכם. אין לצעוק בזמן הקריאה קולות כמו: אוואוואווו, זה עוושה לי את זה, אהאה יווותר חזק!

"התעוורתי בגלל זה"
~ שבתאי צבי על אוננות

'אוננות' היא תופעה נפוצה ביותר בקרב המין האנושי, בעיקר בקרב זכרים. כיום, האוננות היא דרך נפוצה של זכרי עולמינו לספק את צרכיהם המיניים. למרות זאת, רבים בוחרים בדרך קלה יותר, ונכנסים לדף של דורה, שכאמור אם צופים בו יש 50% סיכוי שדורה תבוא לאנוס אותך.

היסטוריה

ראשית האוננות התחילה בשנים הראשונות של הספירה האוננית, הידועה כ"הספירה הנוצרית". ישו, שהיה יהודי, לא הסכים לסבול את העובדה שהמעשה אסור על פי היהדות, ולכן הקים דת חדשה הידועה כ"דת הנוצרית", אך שמה האמיתי היא הדת האוננית. מקור המילה "אוננות" מגיע מהאנגלית: On Nanny, כלומר על המטפלת. לישו בילדותו הייתה מטפלת שתמיד הייתה מנקה את הבית בעירום, וישו הרגיש מן צורך מוזר לעשות מעשה כלשהו. הוא גילה שבעת שיפשוף איבר מינו ופנטזיה על יחסי מין עם המטפלת שלו, הוא חש בעונג רב. ישו, ברגע שגילה שעל פי ההלכה היהודית המעשה אסור, החליט להקים דת חדשה, הדת האוננית. זו גם הסיבה שהנוצרים לא עורכים ברית מילה, ישו גילה שהעורלה מעניקה לאוננות תחושה נעימה הרבה יותר.

האוננות כיום

האוננות כיום נתפסת בקרב רבים כמעשה פסול, אך רבים מההורים חושבית בצורה הגיונית: הרי זה עדיף הרבה יותר מאשר שדורה תבוא לאנוס את הילדים. בגלל סיפורו של ישו, כל המטפלות החתיכות התאבדו כי כולם רצו לעלות עליהן. זאת הסיבה שהמטפלות היחידות שהסכימו לחיות היו הפיליפיניות, (חוץ מסופר נני שמכוערת באופן מופלא גם בלי להיות פיליפינית) שהכיעור שלהן כה גדול עד שאפילו החצ'קונים שלהן בורחים מהן. בנוסף, בערוץ הילדים מעבירים מסרים סמויים לגבי אוננות בקרב ילדים תמימים על ידי שימוש בעודד מנשה כמעביר מסרים סודיים לילדים בבית. חברת הקונדומים $*&^*&% (אסור לשים פרסומות סמויות) הגישה תביעה כנגד עודד מנשה על שהחריב את עסקיהם ומכירותיהם.

השפעת האוננות בקרב בני נוער

בני נוער רבים ברחבי העולם נאלצים להתמודד בכל יום ביומו עם הוריהם. עפ"י הסטטיסטיקה, בכל יום נתפסים כ- 242356745485 בני נוער ברחבי העולם בעודם מאוננים\מקיימים יחסי מין אנאליים עם דורה, דבר הגורם למבוכה רבה בין בני הנוער להוריהם. הדבר יכול לגרום, בין השאר, להצטרפות ההורים למעשה, איבוד איבר המין ע"י סכין, פריחה בעור של עודד מנשה, ובמקרים קיצוניים- לגמירה. במידה וגמרתם לנוכח הוריכם, אנא פנו לפסיכיאטר, יש לכם בעיה קשה. יחזקאל שם-טוב, שנתפס בשעת מעשה, מספר על סבלו הרב: "מאז שזה קרה, לא הייתי מסוגל להמשיך בחיי. נאלצתי לכלכל את עצמי כג'יגולו לפיליפיניות מכוערות".

כלים אישיים