אזור 51

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

אזור 51 נחשב לאזור סגור שבו שולט חיל האוויר של צבא מועצות הברית הרשת מופלצת בכל מיני שטויות על איזור סודי עם מטוסים חייזרים חלליות,ביצי פסחא וכפיות מכופפות(ראה ערך אורי גלר).היום אני אקבע אחת ולתמיד מה זה הזיון שכל הזה או הזו.

[עריכה] על המקום

[עריכה] מיקום

אזור 51 ממוקם כ 1.44444450 ק"מ ללאס נאג'ס במדבר סהרה. (מזהים אותו בקלות בגלל שהמגדל פיקוח שם הוא בצורת זין ענק).

[עריכה] אמצעי אבטחה,אזהרות ושלטים

אזור 51 חסום באמצעות גדר שמצופה בהשפכות דביקות ורדיאו-אקטיביות במיוחד. ברדיוס של כ15 ק"מ מסביב לאזור 51 יש שלטים שאומרים:"איזור צבאי-זיוני סגור!"או"אוננות וצילום סרטי פורנו חובבניים באזור זה אסורה בהחלט" כל מי שעובר שלטים כאלה ופולש לאזור נצלף ביריית שפיך באותו רגע, השפיך מתקשה והפולש נהרג.

[עריכה] עיקר הפעילות

בהתחלה נכבש האבוקדו הכושי הראשון במדינת פלוזיזרצור. רז היה כושי פעם. היה לו בולבול בגודל של בקבוק ויסקי קטן. כי, היה לו מחלת שיככון או איך שלא רושמים איבריט ספא כשא.

באזור 51 מדענים מטורפים מנסים למצוא טכנולוגיה שתעזור להכפיל/להגדיל (או שניהם יחד) את איבר המין הגברי. יש שמועות שניסו את זה על בני/בנות אדם אך ניסויים אלה נכשלו והקרבנות הפכו למוטציות (הם חשבו שזה ניתוח פלסטי...לקחו אידיוטים שחשבו שבאמת יש מרפאות במדבר עם אפשרות לגרום לאישה להיות תלת שדית או להגדיל זין לגודל של-קטע זה צונזר כדי שלא תקנאו-). תאוריות שאומרות שזונות (וזונים) נבחרות מקיימים יחסי מין עם חייזרים שנתפסו ומוחזקים באזור זה בתנאים נוראיים (אם חשבתם למה תמיד מציגים כל חייזר כעוין זו הייתה התשובה).
Alian

מוטציה תלת שדית

כשר למהדרין

[עריכה] מקור השם אזור 51 וכינויים

אזור 51 נקרא על שם זה משום שהוא בא אחרי אזור 50 ואחריו אזור 51.5. כיום מכנים את אזור 51 בשמות:"FuckLandאו "Bitch Nigas Paradise"

[עריכה] תתרום,תרוויח

באזור 51 קיימים גם שרותים מיוחדים (בשני המובנים) לחייזרים שהסכימו לשתף פעולה ולעזור במחקרים למען התרומה לאנשים עם איברי מין מצומקים. חייזרים שמשתפים פעולה מקבלים הטבות רבות כמו:

  • מלון מפואר עם ג'קוזי שם קצת בפינה.
  • הזמנת נערות/נערים/חיזריות/חיזרי ליווי במחיר מוזל.
  • קונדומים בחינם לכל החיים או למה שנשאר מהם.
  • רכב פרטי עם נהג, חשפנית וזונה צמודה.
  • סמים בתשלום של 100 דולר למנה בשתי מנות יש מבצע של 2+1 מתנה.
  • אלכוהול (לא משקאות ממש אלכוהול) לחיטוי המכות שעבר בהתעללות ולשתיה או התאבדות.
  • שתיה חריפה להתאבדות מוגשת עם כל מנת סם/עם הרכב.

[עריכה] שירות הסיפוק המיני

אזור 51 הוא גם בית בושת או זונות/זונים לחייזרים ולעובדי המקום. הפרוצות/פרוצים שעבודים במתחם זה הם/הן המוטציות מהניסוי הכושל שדובר עליו קודם. גם אורי גלר עבד פעם באזור 51 אבל זרקו אותו לאחר שגילו שהוא ניסה לכופף מדען שרצה לבצע עליו ניסוי,לאחר מקרה זה הוא ניסה לכופף פיטמה של פרוצה שלא רצתה לספק אותו, לפני זריקתו מהאזור עשו לו שטיפת מוח,קיבה ומחקו לו את הזיכרון, בלגנו לו את התסרוקת ושאבו לו את האשכים. לאחר מכן העיפו אותו בסילון שפיך לישראל כדי ששם יוכל לחפש לו יורש מאחר והוא לא יכול ליצור אחד.

[עריכה] שמועות ולגנדות

יש האומרים כי אזור 51 מכיל 51 מפליצי על אשר מוסווים לחייזרים,מפליץ על הוא עם כוח התעופה וכח הבואש. הממשלה החליטה להסתיר אותם מפני הסכנה לפושעים,מפליצי על מקבלים תולעים צבעוניים לניטרול הפליצה. מפליצי על הופצו בחלל והאחרונים הם בכוכב המאפליץ,הוא לא מזיק לאדם רק שהוא מרגיש לא מופלץ.

[עריכה] למה יצרו את האזור

רמת הפלוצים העולמית ירדה ואזור 51.5 נהרס וזה היה עם מייצר הפלוצים היחידי! אז כמה חולרות בשם: ביבי קאקאניהו ועוזרו גרגמל ה-2 החליטו להכין את הזין הגדול בעולם. לחוסר מזלם זין או במבה (ברק אובמה) צפה בהם ואמר להם שהם לא יכולים. אז הם בנו בסיס בצורת זין ומילאו אותו בחייזרים ובשרותיים. החייזרים אכלו רק שועועית חלל אדומה והלכו הרבה לשרותים המדעים חקרו וגילו שבקק ובפלוזים שלהם יש גן BZ שמכונה גן בן-זונה. גן בן-זונה הוא גן נדיר ונחוץ לאדם לכן הוא נמכר בכמויות גדולות הנקראות זונות. יום אחד טלטביז עשו פרק על זין מה שהביא לסוף העולם ואז יצרו את אזור 52 לזכר כל הזונות הנפלאות שיצרו שם.

כלים אישיים