אחד בספטמבר

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"אני תמיד מבריז, המראות שם קשים מדי"
~ תלמיד מעירוני ג' שבחר להישאר אנונימי על אחד בספטמבר

האחד בספטמבר, יום האבל הבין לאומי. המורות חוזרות לענות את הילדים אחרי הפסקה של חודשיים. ברחבי העולם, מתקבלים דיווחים על תלמידי תיכון ויסודי שנעלמו. כל שנה היום הנורא הזה חוזר, ובדיוק באותו התאריך.

One+of+these+prayers+is+mine-528.jpg

הורים מתפללים בטקסים ממלכתיים ברחבי העולם שהילדים שלהם יחזרו בשלום

[עריכה] היסטוריה

עוד בעת העתיקה האדם חשב מחשבות כמו: איך אני יכול להיפטר מהילדים לתקופה של מספר שעות ושהם יחשבו שהם עושים משהו מועיל? ואז שבתאי צבי פלט בטעות את הרעיון שנקרא לימודים. ואז הבית-ספר הוקם, ופני האדמות לא חזרו להיות אותו דבר שוב מעולם.

[עריכה] למה דווקא בתאריך הזה?

בהתחלה אחד בספטמבר היה תחילת ספירת העומר (או יותר נכון התירוץ של גבר לאשתו שהוא לא רצה להתגלח), אבל ספירת העומר נדחתה והאחד בספטמבר נשאר ללא חג או מועד. בוגרי התיכון הערסים החליטו להפוך אותו ליום אבל לזכר הלימודים ולמען אלה שעדיין לומדים. המורות התנגדו לדבר והחליטו לפרוץ במלחמה.

[עריכה] המלחמה על אחד בספטמבר

השאלה האם להפוך את אחד בספטמבר ליום אבל הייתה הכתבה הראשית באיןחדש באותם הימים. כאשר המורות ראו את זה, הם נפגשו והחליטו לפרוץ במלחמה נגד הערסים בוגרי התיכון שמאחורי זה. המלחמה ארכה כשנה. מ-1 בספטמבר 1999 עד 1 בספטמבר 2000. הקרבות היו קשים, והערסים נצחו. עד היום האחד בספטמבר הוא יום אבל לזכר התלמידים.

[עריכה] כיום

היום אני אוכל פיצה.

[עריכה] לקריאה נוספת

[עריכה] קישורים חיצוניים

כלים אישיים