אחמד טיבי

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"זיבי זיבי אחמד טיבי"
~ נוודי האוכף על אחמד טיבי
"אחמד TV זה לא טלוויזיה ערבית?"
~ טכנאי טלויזיה על אחמד טיבי
"גזענות!"
~ אמרת הכנף של אחמד טיבי

אחמד טיבי - מחבל, אשר היה הפרוקטולוג האישי של יאסר ערפאת. נוסף על כך, הוא גניקולוג, דמגוג הוגה דעות, פוליטיקאי פלשתינאי, והגניקולוג הראשי של הכנסת. ידוע כממציא, מתכנן ומעצב איבר המין הנשי.

[עריכה] ביוגרפיה

אחמד טיבי נולד בכפר דאר אל-מניוק שבצפון הארץ בשנת 1938. כבר בגיל צעיר גילו הוריו, אבו אחמד ואום אחמד, את כישרונו כגניקולוג, כאשר היה משחק עם הילדות בכפר ברופא וחולה. אמו מספרת, שהיה כל כך מוכשר כגניקולוג עד שהוא יילד את עצמו. אמו מספרת גם שאת הדובי שלו מגיל שנתיים מצאו לאחר ששיחק איתו, בפיסוק רגליים ועם גוש צמר גפן היוצא מבין רגליו. אביו נסע לדמשק וקנה לו ערכה לגניקולוג הצעיר. בגיל 18 כשסיים תיכון קבל מלגה ללימודי גניקולוגיה באוניברסיטת "טרקטור משופעל" במינסק שבברית המועצות. סיים בהצטיינות את לימודיו אחרי שנה. בתום לימודיו עסק בתכנון איבר המין הנשי.

המצאתו של טיבי, איבר המין הנשי הייתה כל כך מוצלחת, עד כי בשנת 1960 לדוגמא, לכל אישה הייתה אחת, מלבד דנה אינטרסקסואל. אחמד טיבי לא התעשר מהמצאתו, מאחר והיא הופצה באופן פיראטי במטען הגנטי של המין האנושי. הוא מעולם לא קיבל את הקרדיט על כך. אחמד התאכזב, שינה כיוון ועבר לתחום הפרוקטולוגיה. אחמד עבד בתחום זה שנים רבות, אך לא התעשר מעסקיו. בגיל ארבעים הוא התחתן עם מרגול, ממנה נולדו לו שלושה ילדים, כולם בלידת עכוז.

אחמד טיבי חזר לפלסטין, שם, העבודה עם נשות המגזר גרמה לו לאבד עניין במין הנשי ולהתקפי אימפוטנציה כרונית. אחמד הובהל לבית החולים לאחר שלקה בהתקף אימפוטנציה קשה, וניצל בעקבות הנשמה מפה לרקטום שביצע בו אחד הרופאים. לאחר שהחלים, פיתח אחמד טיבי נטיות הומוסקסואליות. ההערכה היא שנדבק בנגיף ההומוסקסואליות מאחד הרופאים שטיפלו בו, ולכן תבע את בית החולים "וואפה" בשכם. אחמד טיבי הפך מתוסכל יותר ויותר מנטיותיו המיניות, ועבר לעבוד באקדמיה ללשון העברית, מאחר ועקב עבודתו כגניקולוג, היה לו נסיון בסימני פיסוק. אחמד עבד בשעות הפנאי גם כמנקה מסעדות, וכך הגיע למזנון הכנסת. מספר חודשים לאחר מכן התמנה להיות הגניקולוג האישי של חברת הכנסת רוחמה אברהם. עקב היותו בן למיעוט הפלסטיני, ניצל טיבי את שהותו במשכן הכנסת והקים את מפלגת רע"ם-תע"ל. אף אחד, כולל אחמד בעצמו לא יודע את פירוש ראשי התיבות.

במקביל קיבל אחמד טיבי הצעה לערוך ניתוח לשינוי מין בגל אוחובסקי, שלאחריו שינה את שמו דנה אינטרסקסואל. הטיפול עבר בהצלחה והעלה את המוניטין של אחמד. את משך כהונתו בכנסת ניצל טיבי להחרפת הסכסוך היהודי פלסטיני, ועריכת בדיקות גניקולוגיות בנשות המשכן. אחמד טיבי התאבד לאחר שביצע בדיקה שגרתית לחברת הכנסת לימור לבנת מטעם מפלגת הגמלאים. הסיבות להתאבדותו טרם נחקרו. אחמד טיבי מנסה כיום את מזלו בגיחות התאבדות לאיראן כאשר הוא משמש כעבד מין לפטרונו הפוליטי החדש מחמוד אחמדינג'אד.

לאחר כל זאת, קרה לאחמד טיבי החודש השחור והמאסיבי, שבו נתפס אחמד טיבי, על ידי תושבי-כפר "חאן אונס", ובחודש הזה נאנס אחמד טיבי על חבורות של גרוזינים, אני לא מדבר על עשרות מאות או אפילו אלפים, רבבות של גברים עברו עליו, ולא רק גברים, במקום עברו גם דובי גריזלי וגם כמה של להקות סוסים, שפשוט הפכו את החור שלו לחור תולעת, ואז קרה הדבר הנורא מכל שחבורת כושים גדול הכו אותו מיצור חי נושם עם רגשות לחור שחור, חור שחור ענק, ובסופו של התהליך יצא מתוך פות עצום וחזר להשתין על אבו מאזן.

Wooly.pNg ערך זה הינו קצרמר בנושא אחמד טיבי. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים