אינסולין

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"סעמק , אני חושב שיוצא לי צהבת נוזלית מאיבר המין"
~ צ'אק נוריס על אינסולין
"זה לא צהבת , זאת גבינה נוזלית .."
~ שבתאי צבי על אינסולין
"לא , זה האינסולין הלא מוכר בהחלט !"
~ חנון על אינסולין

החומר המוזר הזה, אינסולין, הוא בעצם הורמון שיוצא מאיבר מינו של הגבר , שבע שעות לאחר שהוא שוכב אם מישהי . החומר יוצא בתנאי שהגבר הכניס את איבר מינו ונגע בנקודת הג'י של האישה , גרם לה אורגזמה ומיצי איבר מינה התערבבו אם האינסולין. האינסולין יוצא בצורה הזאת רק אצל בני אדם, גרבילים, ארנבי פסחא או כל חיה אחרת, הוא יוצא היישר מהתחת לאחר שהם מקיימים יחסי מין אם כל חיה אחרת. במקרה וחיה כל שהיא נחשפת לקרינה בטא , האינסולין יוצא לה מהעין, ואז זה מושך כל בעל חיים בטווח חמש מאות מיליון ק"מ, וכל בעל חיים רוצה לדחוף לה לעין.

[עריכה] אינסולין אצל חולי סוכרת

חולי סוכרת שבלעו יותר מדי סוכר, מקבלים את האינסולין בצורה אחרת. לאחר שחולי הסכרת שוכבים, יוצא להם סוכר בצבע צהוב מאיבר המין והוא בעצם האינסולין, רק שהם לא צריכים לחכות שבע שעות לאחר שהם מכניסים אישה לאורגזמה, פשוט ברגע שהם מכניסים את איבר מינם לאיבר מינה של האישה, החומר מופרש והאישה נכנסת להריון ומולידה חמש ילדים תוך שלוש דקות. בנוסף לזה, כאשר הזרע שנמצא באיבר מינה של האישה לא מפותח, נוהגים לדחוף לשם אינסולין ואז התינוק יוצא מפגר, מכוון שהזרע משמין ומשמין ואז יוצא מאיבר המין של האישה, כעבור שלוש דקות לאחר הכנסת האינסולין לבסטה של האישה.

[עריכה] תרדמת מאינסולין

אנשים אשר מקבלים אינסולין בתוך הפה, נוטים לחטוף תרדמת. במקרה ומישהו באמת בולע אינסולין, סביר להניח שהוא יחטוף תרדמת, יתעורר לאחר חמש מאות שנה באותו גיל שבו הוא נכנס לתרדמת, יקבל דחף מוזר ביותר להתחיל לאכול חתולים, ואז יכנס לתרדמת ויתעורר עוד חמש שנה באותו גיל שהוא נכנס לתרדמת שוב, ואז הוא יאכל כלב אחד עקב דחף מוזר, וימות.

[עריכה] אמצעי מניעה

המוסלמים לא יכולים להפריש אינסולין, מכוון שבלידה של הבנות, הם תולשים את הדגדגן של האישה ואם איבר זה, יוצאים כל החיידקים שנקראים חיידקים רדיואקטיבים, ולכן בגיל ההתבגרות, כאשר נקודת הג'י נבנת מהחיידקים הרדיואקטיבים, הנשים המוסלמיות פשוט לא מצליחות לבנות אות , למרות שהגוף שלהן מנסה לגנוב חלקי לגו (זה לא עובד), ולכן המוסלמים לא מפרישים את החומר.

כלים אישיים
דף זה בשפות אחרות