איקרים

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
ShabtayTzvi הערה: קדוש

ערך זה הינו ערך קדוש! נא לא-

בזמן קריאתו.
כמו כן, מומלץ לא לאכול שישליק במשך 24 שעות מתום קריאתו.

Greeceflag
הערתוס: יווניתוס

ערכוס זהוס הינוס ערכוס יווניתוס! נאוס להמנעוס מ(ס):

  • שתייתוס אוזוס
  • דיבורוס ביווניתוס
  • דיבורוס עמוס הרבהוס ס'
  • להללוס את הרומאימוס

בזמנוס קריאתוס.

"אני מעדיף את רונסקייפ! באיקרים כל הזמן תוקפים אותי ומחריבים אותי!, אבל... זה נותן לי רעיון מה לעשות עם היהודים!"
~ היטלר על מקורות השראה

איקרים זהו משחק דפדף-כאן שיוצר על ידי חברת משחקי הדפדפן-כאן הידועה "הטיטאניק(ביוונית: יש לי ICQ אבל לא IQ)". המשחק מתרחש בתקופת יוון העתיקה והמטרה העיקרית בו היא להחריב ערים בכל רחבי העולם.
המשחק זכה בשלושה פרסי "חם!"(חרא משחק!) ויוצר המשחק הוא כיום מיליארדר.
המשחק ישנם מבנים רבים שניתן לבנות מקקי אלים(ראו בהמשך) והמיבנים עוזרים לך לסמם את אנשיך. ישנם כמה עולמות: "

[עריכה] מפה

ישנן שלושה סוגי מפות: מפת עיר, מפת אי ומפת עולם.

מפת עיר- נועדת יותר בשם מפת הרמאויות וזאת בגלל שנמצאות בה רוחות רפאים שכל כמה דקות בונות לך מבנים שלא ביקשת בהן לבנות ומבקשות ממך ריבית מתוך טענה שהן שילמו על הבנייה אך כשאתה הולך לבית שימוש להשתין; אתה מגלה שהם שילמו לעובדים עם הממטרה האורגנית שלך...

מפת אי העיר נמצאת על אי. במפה ניתן לראות את הערים שלך וכן לבנות ערים נוספות על ידי כך שאתה מקיים יחסי מין עם ה"פין הגדול" של האי(פרטים בהמשך) וכך להוליד ערים. יש לציין שכאשר מקיימים יחסי מין עם הפין של אל השמשפינך עלול להישרף והעיר תצא מהקונדום מה שיכול לגרום לבצורת יין(הסברים בהמשך).

מפת עולם-מפה בה רואים את כל האיים. המפה עוצבה על ידי מתכנת המפות הידוע "אורי פינק" הקוקסינל ששינה משמו "אורי פין". במפה יש דולפינים שטניים וחרמנים שקופצים לך כל הזמן מול העיניים ויש להם שלוש מטרות: לעוור אותך,למצוץ לך,לעשות מהשערות בבית השכי שלך סלט יווני, ולעצבן אותך.

[עריכה] איים

באיקרים הכל מחולק לאיים. בכל אי יש מספר ערים ופין ענק של אל יווני לא מוגדר. בעזרת בניית ערמון(ארמון עשוי ערמונים תוצרת שוויץ) ניתן לבנות ערים חדשים.

[עריכה] פיני ענק קדושים

בכל אי יש פין ענק של אל יווני לא מוגדר. על כל פין יש גם מידע וניתן גם להקריב קורבנות(בימים הראשונים של המשחק היה מקובל להקריב קוקסינלים שנמצאו בערים).

[עריכה] ערים

במשחק ניתן לבנות מספר ערים. הערים נמצאים באיים. ניתן לבנות ערים על ידי קיום יחסי מין עם הפין הגדול(אך צריך לזה ערמון, מבנה שניתן לבנות רק כאשר המדענים ההומאוים שלך מצליחים לצוד מסרטים מצויירים מספיק נורות דלוקות).

[עריכה] מחצבות

בכל אי ישנו מחצב עץ, המשאב הנדיר ביותר שממנו ניתן לבנות מבנים רבים כגון נמל גרבילים. במחצבות יש משאבים רבים:

עצים-חרא שיצא מתוך האלים היוונים המעוצב בצורת נייר טועלת את זה הופכים "בבית המלאכה" לנייר קטיפתי ורך כדי לנגב את התחת הישבן שלנו

אבנים-בעזרת האבנים אפשר להלחם נגד הלוחם הרשע והמהולל הענק הקיטור ונגד הצבא הפלנקסי שלו.. האבן חודרת לתוך התחת של הפלנקס המכוער (כי זה המקום החשוף היחידי אצלו כולו משוריין מהראש ועד הבטן התחתונה..) הענק הקיטור מבחין בכך ואז לוקח סמים ובכך מחליש את עצמו עד שהוא מת

אבנים כחולות ויפות-אחרי שהענק הקיטור מת מהסמים הוא מפריש אותם מהגוף בצורת אבן כחולה ויפה שמי שנוגע בה לפי האגדה הופך למכור לסמים

יין- השתן של האוכלוסייה. ניתן להשיג אותו בבית המזבח שם מסודרים בשורה משתנות בה כולם משתינים. יש לציין שרבים מתו מהתהליך כי צריך לתקוע להם קודם ענבים בפי הטבעת.

שיש-שנה לאחר היווסדות איקרים, מכורי המשחק בנו ברית בשם "החרמנים מהחרמון". הם ישטלתו על אלפי איים והרסו פיני ענק קדושים. פינו של אל השמש שרף את מפעל הקונדומים והחל מחסור חמור בקונדומים בעולם כולו ובקרב הגרבילים. ולאחר מכן נהייתה בצורת יין קשה בה אף אחד לא יכל להשתין(באיחוד איש אחד). הקונדומים התקשו והפכו לשיש. כיום, החומות בנויים משיש טהור.

[עריכה] ברית

מי שרוצה יכול לעשות ברית מילה , יכול אולם בכך חלים עליו איסורי - אוננות , קיום יחסי מין , וכל דבר שקשור לבגידה בברית.
אם הוא רוצה לבטל את הברית שלו הוא יכול , רק שהוא צריך לחכות 24 שעות עד שהוא יצא מהברית והוא יוכל לקיים יחסים מין כאוות נפשו.

[עריכה] מבנים

באיקרים ישנם מיבנים רבים בינהם: עירייה-כאשר נירשמים למשחק, המשחק שולח אוטומטית שלושה קוקסינלים לעשות אן דן דינו בין האיים ולבחור אי. לאחר שהם לא מצליחים להחליט הם בונים אי מפלסטיק ועושים אגם שתן כחול. העירייה זהו תוצר לוואי שנוצר כתוצאה משימוש בחומרים משמרים.

אקדמיה-באיקרים ישנן נורות דולקות שלא ברור מאיפה הן משיגות חשמל(לאחר מחקרים ממושכים מדענים הסיקו שכנראה מקור החשמל הוא ממיפלונים מקסיקנים). את הנורות מכינים באקדמיה. תהליך ההכנה פשוט ביותר: לוקחים אבנים כחולות ומארבבים אותם עם שתן ציפורים וקצת אמברוסיה, התוצאה: קומקום אפס-כיווני גרסא 000000. עם הקומקום הולכים ליער הקרוב ורואים סרטים מצויירים מהם גונבים את הנורות. זמן בניית אקדמיה: 30000 שעות ואלפית השנייה. מחיר בניית אקדמיה: 10,000 עץ(למוח של המדענים ההומואים), ו-3000 אבנים כחולות יפות לג'סטין ביבר שישיר באקדמיה וישבור את החלונות.

מגורי חיילים(או בשמה הקודם: פיגורי חיילים)-מוסד לחיילים עם פיגור שיכלי בו מחלקים להם מטאטים ומציבים אותם בעירום. יש לציין שכלי הנשק החזק ביותר שלהם הוא אפם הגדול.

[עריכה] התקפה

[עריכה] נקמת האולימוס(ביוונית: חשבון פרימיום)

שנתיים לאחר היווצרות המשחק האלים המסטולים התרגזו מהשימוש הענקי בהפרשות שלהם ובאברי מינם והחליטו להשיב מלחמה. האימפריות גדלו והתקרבו אל אי האולימפוס. בנוסף, השחקנים אהבו לאכול אמברוסיה שלפי האמונה זה זרעי אלים. במלחמה הנוראית אפרודיטה,אלת האהבה והסקס, נאלצה לשכב עם יותר ממיליון גברים ברציפות ורצחה אחד אחד בזמן האורגזמה. כאשר נולד לה מאיש לא ידוע את משחק המחשב הפורנו-גרפי הנודע, god of war היא ניבהלה נורא והפכה לג. יפית(ראו עוד במיתוסים של ג. יפית). בסוף המלחמה חברת "יש לי ICQ אבל לא IQ" טבעה בים(ראו הטיטאניק). האלים כבשו את איקרים והמציאו את חשבון הפרימיום ואת האמברוסיה המודרנית. אפרודיטה שהפכה לג' יפית ניסתה לתקוף את עולם אפסילון אך התכערה עוד יותר מהחומה הרדיואקטיבית ושקעה אל קרקעית ים איקרים ושם היא נמצאת עד היום מחכה לאנוס אנשים. הקונדומים שלה הפכו לדולפינים החרמנים שבמפת העולם.

[עריכה] ראו גם

  • המיתולוגיה היוונית- הדת בה האמינו בתקופת השלטון של איקרים.
  • טרוויאן - היריב המושבע של איקרים , וחושדים בו כמפר זכויות יוצרים של איקרים. (או להפך)
כלים אישיים