אלוהים

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Attention niels epting 01 של נעלך מעל רגלך
כי אלוהים מלפנך

Tzutzu הודעה לציבור הפלצנים:
פלצנים יקרים, הרשו לנו:
  1. זאת פשוט בושה!
  2. הגזמנו לגמרי
  3. לאן הידרדרנו?
  4. עברנו כל גבול
  5. לכל שומרי הסביבה, פלוצים רק מגדילים את החור באוזון.

תודה.

Attention niels epting 01 אזהרה!
אנו יוצאים מנקודת הנחה שאם נכנסת לערך בשם אלוהים, אז את/ה מוכן/ה לצחוק עליו.

ShabtayTzvi הערה: קדוש

ערך זה הינו ערך קדוש! נא לא-

בזמן קריאתו.
כמו כן, מומלץ לא לאכול שישליק במשך 24 שעות מתום קריאתו.

Kipa ערך זה שומר מצוות
ערך זה שומר מצוות ואינו נערך בשבת.
"הוא היה איתי בגן!"
~ שבתאי צבי על אלוהים
"כשאלוהים אמר יהי אור הוא לא התכוון שיהיה פה חשוך"
~ תומס אדיסון על מתי כספי
"פחחחחח... הוא אפילו לא ברמה שלי!"
~ צ'אק נוריס על אלוהים

הבהרה: אלוהים הוא הישות המגניבה ביותר בעולם, כלי מי שיגיד אחרת יחטוף ברק לפנים!

אלוהים (שם בדוי ה') - ישות עליונה לה מיוחסת אחריות לבריאת העולם, והיא שניה מבחינה כרונולוגית רק לשמעון פרס. על פי הסיפור המקראי, אלוהים נוצר על ידי שמעון פרס זמן קצר בטרם נברא העולם. אלוהים ידוע בכשרונו ותכונותיו המיוחדות שאיפשרו לו לברוא עולם שלם בשישה ימים בלבד. דבר שבמושגים של אז נחשב למשהו יוצא דופן, עד כדי כך שמליוני מאמינים ברחבי העולם רוחשים לו כבוד על מעשה אצילי זה. אלוהים ידוע בחיבתו לשמות קשים להגיה, הכוללים ריבוי אותיות אהו"י. כמה מהם כוללים 72 אותיות. אלוהים הוא שם העט של ביבי נתניהו . כמו כן אלוהים מתבייש בשמו המלא והאמיתי (יהובל המבולבלזון אלוהים)שניתן לו ע"י יוצרו שמעון פרס.

Lightning+on+the+Columbia+River-859
בריאת העולם

הסיפור המקראי

אלוהים נברא זמן קצר לאחר בריאת הזמן עצמו על-ידי שמעון פרס, רק בכדי ששמעון פרס יוכל להיות המשנה לו. מסיבה זו ברא שמעון פרס את אלוהים עם תכונות יחודיות ויכולות מרשימות. אלוהים נברא עם סגולות מיוחדות, וכבר מלכתחילה בערה בו השאיפה ליצור עולם משלו. שמעון פרס שאף להרגיע את שאפתנותו של אלוהים, והציב בפניו משימה קשה ביותר: לברוא עולם בשבעה ימים בלבד. במידה ויזכה אלוהים בהתערבות, יהיה רשאי לזכות בהכרה שקדם לשמעון פרס מבחינה כרונולוגית. על פי הסיפור המקראי אלוהים החל במלאכת הבריאה, ובמספר מהלכים הצליח לברוא עולם ומלואו בשישה ימים בלבד. את היום השביעי ניצל למנוחה. שמעון פרס נאלץ אפוא להכיר בכך שמעתה יכהן רק בתור המשנה לאלוהים, ולא די בכך, אלא שאלוהים לא הזכיר את שמעון פרס ברב המכר הראשון שכתב: "בראשית", שנים לאחר מכן.

בריאת האדם

ביום השישי אמר אלוהים לשמעון פרס "נעשה אדם בצלמנו כדמותנו". משהסכים שמעון פרס פיסל אלוהים העתק מדוייק של שמעון פרס מאדמה, והפיח בו רוח חיים. לבריאה החדשה קרא אלוהים אדם. את האדם שיכן אלוהים בגן עדן. גן אירועים שפתח לחתונות ובר מצוות, אלא שבטרם קיום מנהגים אלו, ובריאת האישה טרם נעשה בו שימוש. בגן עדן נטע אלוהים עצים רבים, ואף סידר מקום לקייטרינג. במרכז הגן נטע אלוהים שיח המכיל פולי קפה, אלא שהודיע לאדם מראש שלא ינסה לקטוף ממנו. בהמשך התהלך לתומו האדם בגן עדן, ולא היה מרוצה מבדידותו. אגב כך ביקש מאלוהים למצוא לו "עזר כנגדו". אלוהים החל במלאכה. לאחר שנתן לאדם כמות מכובדת של אפידורל ומשככי כאבים מקומיים, הוציא לו במיומנות צלע, ממנה היה עתיד לברוא את האישה. אך עקב טעות טראגית בה האשים אלוהים מאוחר יותר את שמעון פרס, בקשתו של אדם לא הובנה כהלכה ובמקום "עזר כנגדו" ברא אלוהים את עזר ויצמן.

מכשל נסיונו של עזר ויצמן לקיים יחסי מין עם האדם הראשון, דרש במחאה לברוא אישה בגן העדן. אדם מצידו התלונן על בריאתו של עזר ויצמן. לבסוף הציא אלוהים עוד צלע מגופו של אדם בהליך כירורגי מסובך וברא ממנה אישה. עזר ויצמן מצידו שלח מיד את המיידלע לעשות לו קפה. בחיפושיה אחר פולי קפה נתקלה האישה באדם, שהזהיר אותה מפני שימוש בשיח הקפה. עזר ויצמן לעומת זאת שכנע אותה ואת אדם לשתות איזה קפה תורכי. אלוהים שראה את הנעשה התעצבן וגירש את שלושתם מגן העדן. מאז סיפור גן העדן ניהל אלוהים מערכת יחסים מורכבת עם בני האדם, שבשנותיה הראשונות סבלה ממשברים רבים כגון המבול המקראי, ממנו ניצל רק נח, בניו שמעון פרס ומספר מצומצם של בעלי חיים.

החוקים של אלוהים

לאחר בריאת העולם אלוהים רצה להוכיח את עליונותו על כל שאר האלים והתערב איתם שהוא יכול לגרום לכל בני האדם להשפיל את עצמם מידי יום ויומו. זאת הוא עשה על ידי חוקים טיפשיים (שמכונים מצוות) שלהם אין כל מטרה וסיבה, חלקם ניתנו ע"י נביאים (חבריו הקרובים של אלוהים) וחלקם ניתנו על גם לוחות אבן דקורטיביות ומעוצבות (לוחות הברית) , הנה רשימה חלקית של החוקים:

לא תרצח- הגורם מס' אחת לפיצוץ אוכלוסין.

לא תגנב- הגורם מס' אחת לעוני בעולם.

לא לאכול בשר וחלב ביחד- החוק הכי טיפשי, לא נמצאה לו כל הצדקה.

הנחת תפילין- קשירת חוט סביב גוף המתפלל, גם למצווה זאת לא נמצאה כל הצדקה ממשית.

לא לשקר- לא רלוונטי. אחרי הכל, איך אפשר לדעת אם מותר להגיד "אני משקר עכשיו"?

שמירת יום השבת- לא להדליק מכשירים חשמליים בשבת, גם חוק זה הוא שטות מוחלטת.

לא תחמוד- לא רלוונטי.

לא להגיד את שם האלוהים- אלוהים מתבייש בשמו (ראו הקדמה).

צ'אק נוריס

ערך מורחב - צ'אק נוריס

אלוהים אותגר ע"י שמעון פרס לברוא משהו יותר חזק מהאלוהים עצמו, ואלוהים אכן ברא יישות כזאת: צ'אק נוריס. נוריס ראה את אלוהים וצחק עליו, שהרי הוא לא יכול להיות נחות מישות עלובה זו. נוריס הרס את העולם של אלוהים והכין עולם חדש בשעה. העולם ההרוס של אלוהים ידוע כיום בתור הירח. מעשה זה הפך את נוריס ליישות עליונה יותר מאלוהים.

אלוהים כיום

ערכים ביהדות
יהדות
Stars of david

לפי הנצרות והתנך העולם נברא ב6 ימים. לפי ממצאים פיסיקלים ידוע שכדור הארץ נמצא פה כבר 60 מליון שנים. מדענים מניחים כי כל יום בתנ"ך הוא בעצם 10מליון שנים. ביום השישי (לפני בערך 5 מיליון שנה) אלוהים ברא את האדם - וירא כי טוב ולכן הלך לנוח ליום השביעי. מאז העולם במלחמות וכולם זועקים לאלוהים... אבל הוא ישן ורק בעוד 10 מליון שנה הוא יתעורר.

כעת אלוהים עדיין מיוחס כיישות עליונה לבריאת העולם, ורק צ'אק נוריס ושבתאי צבי עליונים ממנו. אבל היי, לפחות מותר להם לאכול גרבילים.

ראו גם

Chamin

ערך זה הוכתר כערך מופלץ כי הוא מספיק פלצני בשביל שנוכל להציג אותו בעמוד הראשי

Muflatz
gl:Deussimple:God

כלים אישיים