אלמו

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Hammer and sickle
אזהרה: קומוניסטים!

דף זה עלול להיות תחת שליטה של ה-KGB ו/או ולדימיר פוטין, ולדימיר לנין, קארל מארקס, יוסי סטלין.

"איזה סוטה העוגיפלצת הזה! ממש כחול..."
~ אלמו
"אני סוטה? כחול זה צבע יפה! אדום זה צבע קומוניסטי ומכוער! ממש מזכיר לי את ולדימיר פוטין..."
~ עוגיפלצת
"מה זה העתקת הצבע הזאת?"
~ הפועל כוסילמלם על צבעו של אלמו
אלמו
Elmo
תאריך לידה 32 בדצמבר 1924

מקום מגורים New USSR ברית המועצות
השכלה {{{השכלה}}}
מקצוע שחקן
דת נצרות
תואר {{{תואר}}}

{{{תפקידים}}} 

אלמו (32 בדצמבר 1924 - 30 בפברואר 1992) היה שחקן טלוויזיה מפורסם שמוכר בעיקר בתפקיד משני בסדרת הטלוויזיה רחוב סומסום.

[עריכה] ביוגרפיה

אלמו נולד כילד לא חוקי בלנינגרד, ומטעמים כלכליים העבירו אותו הוריו לפח זבל נטוש ברחוב, שם אומץ על ידי עוגיפלצת וגודל על ידו. כשגדל, הוא היה פעיל פוליטית והשתתף אף במהפכה הבולשביקית. לאחר המהפכה, שיחק בסרט "אוניית הקרב פטיומקין" שהיה רב מכר גדול בברית המועצות. זו הייתה פריצת הדר שלו, שאחריה שיחק בסרטי תעמולה בולשביקים רבים.

עם הכסף שהשיג עבר לגור במועצות הברית, שם ריגל בשביל הKGB והתחיל לשחק בסדרת הטלוויזיה המצליחה רחוב סומסום. הוא הפך לשחקן מפורסם ונערץ, זכה בפרסים רבים והפך לגולת הכותרת של רחוב סומסום. חברו, עוגיפלצת, עבר גם הוא למועצות הברית, אך רחוק יותר מאלמו. עוגיפלצת הצטרך לFBI ואחר כך גם הוא שיחק בתוכנית רחוב שומשום. לאחר מספר שנים, גילה אלמו כי עוגיפלצת עובד בשביל הFBI וניסה להתנקש בו, אך ללא הצלחה. לאחר כמה שנים, גילה עוגיפלצת כי אלמו הוא קומוניסט והתנקש בו. אלמו היה בן 40 במותו, ובדיוק בשיא גדולתו והצלחתו.

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא אלמו. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.

[עריכה] פילמוגרפיה

[עריכה] לקריאה נוספת

  • אלמו - האיש והאגדה, הוצאת קארל מרקס בע"מ, 1938, מאת אלמו.
כלים אישיים
דף זה בשפות אחרות