אנטיביוטיקה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

האנטיביוטיקה היא במהותה כלי.

[עריכה] ראשית האנטיביוטיקה

האנטיביוטיקה הומצאה ע"י בנימין בן-אליעזר(פואד) כאשר הוא תיבל את השווארמה שלו בזנבות עכברים, עובש, קקי של גמלים מצריים בעונת היחום של החמורים האוזבקיסטנים ושערה מראשו של אולמרט. הדבר הזה יצר מיץ סמיך בתחתית הלאפה. כמובן שכשפואד טעם את השווארמה, היה לו טעים והוא הביא לחברו פרס את השווארמה, מה שגרם לפינו של פרס לקטון בצורה משמעותית (מ-0.1 סמ" ל-0.0 סמ"). כיום הוכרזה האנטיביוטיקה כחומר רדיואקיטבי שפולט קרינת גמא.

[עריכה] האנטיביוטיקה כיום

בהמצאתו של פואד משתמשים כיום חוקרי הנשק הגרעיני. כמו כן לאחר המצאת האנטיביוטיקה בכנסת(8,290 לפנה"ס) פיתחו מדענים איטלקים את פצצת המימן, שהתבססה על היתוך אטם השווארמה עם האנטיביוטיקה (לא כמו פצצת הביקוע הגרעיני, שבה מבקעים את אטום השווארמה). בשנת 1929 לפנה"ס, האנטיביוטיקה התגלתה כמראפת חולים, אך כהורגת חיים. כמו כן, כך רצחו את הנשיא לינקולן כאשר שמו לו אנטיביוטיקה בשווארמה.

[עריכה] תביעתו של פואד על האמריקאים במלה"ע ה-2

במלה"ע השנייה האמריקאים הטילו פצצת שווארמה אנטיביוטית מבוקעת(פצצת אטום) על הירושימה. פואד תבע אותם על זכויות יוצרים וגם על זה שהשמידו את השווארמה הטובה ביותר ביפן בה פואד אכל בביקוריו הרבים. פואד ישב שבעה על השווארמה המבוזבזת ותבע את הצבא האמריקאי בכ-20 שקל, מחיר שווארמה בקיוסק של הכנסת.

[עריכה] קומבינת החתולים הרדיואקטיבים

בשנת 2007, הגיעו חתולים מצוות כולבו-טק לקיוסק, שהם חשבו שהוא כולבו, ואכלו מהשווארמה האנטיביוטית, מה שגרם לכיעור מגעיל כשל ג.יפית. החתולים נידונו לגלות מהארץ, בשל כיעורם, אך קרן ג.יפית למכוערים, שבראשה עומדת ג. יפית, אימצה אותם לשארית חייהם.

[עריכה] קישורים:

כלים אישיים