אנטי חומר

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

[עריכה] מהו אנטי חומר

אנטי-חומר הוא חומר שמפוצץ את האםאמא של החומר. הוא מרכיב כל דבר רע בעולם, כמו ילדי ויקפדיה, ילדי Flyff שלא מספקים לקטר לך על המשחק, עורכים של איןציקלופדיה שמשמעם להם בחיים, שוטרים. ורופאים שקרנים שמחפשים כל דבר להכניס לך דברים משונים לגוף.

==דוגמאות לאנטי חומר:מריחואנה,אבנר,סנופ דוג

[עריכה] כותרת

ומר==בקי אני פשוט לא מבין למה הרסתם את המידע החשוב שהיה פה (ילדים קטנים מfxp), מעולם לא הוכח כקיים ולמען האמת , רק פזוקאים מתעניינים בו (במקום לבהות בגן העדן המוסתר ). שדיים במידה A 50 הם גם דוגמא (אם כי מגעילה במיוחד) לאנטי חומר - דבר שאין לו קיום ואחיזה במציאות . אנטי חומרים קלאסי נוספים הם מוסד הנשיאות והקריירה של שמעון פרס אשר מתודלקת ישירות באנטי חומר .

מהעולם הקולנארי קיימת דוגמת רוטב האנטי פסטי , רוטב שאיש אינו יודע ממה הוא עשוי . אנשים שינסו לשכנעך שיש להם את המתכון לרוטב הינם אחד משנים - שקרנים , או שפים מתוסכלים מינית (שפים לרוב מכוערים ולכן מתקשים למצוא שותף ליחסי מין) .

מעולם החי - איך לא , החייה אנטילופה , שהיא אינה באמת קיימת . אם אתה מוצא את עצמך מדמיין בראשך חייה כזו , חשוב שנית ושאל עצמך האם זהו צבי ארץ ישראלי ארוך קרניים . זאולוגים ידועים טוענים כי פעם אמנם הייתה חייה העונה לשם אנטילופה , אולם כאשר הם נזקקים להביא הוכחה לדעה מגוחכת זו , הם מתחילים לגמגם . מכאן שאינה קיימת . יבן זונה החומר הזה

[עריכה] תופעות הקשורות באנטי חומר בהסטורייה

תופעת האנטי חומר הראשונה תוארה בעת העתיקה ע"י סופוקלס המחזאי היווני הידוע , במחזה אנטיגונה , הטומן בחובו מעט עלילה , דיבורים משעממים וכמה סצינות מין חריפות וקשות בנועזותן אשר הקדימו את דורן בשנות אור . בעת המודרנית , קיימת תופעה של שנאת יהודים אשר הסיבה לקיומה והמצע שהיא מתבססת עליו אינו קיים למעשה . זוהי תופעת האנטישמיות , אשר גורמת לנו לצער רב. מהלכים רבים בהסטורייה העולמית הוכתבו ע"י אנטי חומר . כאלו הן מלחמת אירן עירק , מלחמה עקובה מדם וגז חרדל אשר פרצה בין מדינה מוסלמית אחת על אדמה מדברית עמוסת עוני רעב ובערות למדינה מוסלמית אחרת אשר התקיימה על אדמה מדברית באותה מידה בדיוק , וסבלה גם היא מאותם עוני רעב ובערות . אין לטעות , תופעת האינתיפאדה , אינה מושפעת מכוחות אנטי חומר , אלא ממחאותיהם הלגיטימיות של פלסטינאים על הגיבוש המתמשך שנאלצים לעבור כל אלו הרוצים להתגייס לקומנדו הימי . שרידים לאנטי חומר ניתן למצוא בשוקי אנטיקות למינהם , אלו חפצים אשר אפילו כתוצאה ממגע עדין יתפוררו מול עינך וקיומם היה כלא היה .

כלים אישיים