אנימה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

מספר האנשים שהתאבדו לאחר שראו פרק באנימה

35px-CounterZero35px-CounterZero35px-CounterZero35px-Counter535px-Counter435px-Counter335px-Counter2

Japaneseflag אזהרה - יפני!
ערך זה הוא ערך יפני לכן רצוי:
  • לראות אנימות.
  • לקרוא מנגות.
  • לדבר בג'יבריש.
  • לגשת לחנות מוצרי החשמל הקרובה ביותר לביתכם ולקנות משם את המוצרים המשוכללים ביותר.
  • לאכול סושי
  • לבצע חרקירי (במידה ואתם אימואים)
  • アメリカ
אנימות (ביחיד
PictureFileName
כיתוב תמונה
: אַנִימֶה ; ביפנית: アニメ) זו השיטה שמפעיל הארגון צורר היהודים NHK להפוך ילדים בגילאי 6-666 לאחד משלושה דברים, שמשרתים את מטרות הארגון: זומבי, היקיקומורי או פאנסלאט. בכל מקרה, וועד זקני ציון ע"ש שמעון פרס מזהיר את כל העדה לא לצרוך תכני מנגה ואנימה.

"יש פה הרבה מדי עבודה זרה, זה לא לטעמי"-שבתאי צבי "אבל יש מקדח אנושי בשם שמעון, וזה כבוד!"-שמעון פרס

8144237
בישי; בן או בת? לשבתאי צבי זה לא משנה

[עריכה] המצאת האנימה

האנימה הומצאה אחרי שהיפנים גילו את ועד זקני ציון והבינו שזקנים כבר לא יגדלו להם וכל הבנקים בעולם שייכים למישהו אחר. הם הקימו את ה NHK כדי להשתלט על העולם בגישה טכנולוhttp://www.sport5.co.il/גית יותר, מתוך הערכה שהוועד (אז כולם היו דוסים כי שימון פרס עוד לא ירד מהשמיים ושבתאי היה שיכור) לא יכול לענות. התשובה של הוועד הייתה לתפוס על האנימה טרמף, שנקאה מרצ'נדייז ולשלוח יהודים כשרים למכור אותו ליפנים ביפן (ולהביא אותו ממקום למקום במזוודה כמו הביזנס המסורתי).

יש הגורסים ששבתאי צבי קשור להמצאות האנימה, ובמיוחד לז'אנר ההנטאי שהוא הפתרון שלו להפצת רעיונות מתקדמים. אלו שקרים שהNHK מפיץ כדי לשכנע יהודים כשרים לראות אנימה. אנו חוזרים על ההזהרה לא לראות אנימה בשום פנים. אחרת גם אתם תגמרו בתור זואופילים ופדופילים שעובדים במכולת בבת-גלים בחיפה ומפנטזים על כרטיס טיסה ליפן.

תיאוריה אחרת גורסת כי האנימות הגיעו ליפן דרך עודד מנשה, שהגיע לשם עם ששטוס, כמובן שכל אותם הילדים הפכו לאוטאקואים והם חיים עד עצם היום הזה..

[עריכה] הסגנון

סגנון האנימה מאופיין בעיניים גדולות עד ענקיות(כדי לחפות על המציאות המרה של עיני היפנים), כי הם חושבים שמה שאין להם יפה. הסנטר יהיה לרוב חד ושימושו העיקרי הוא חתיכת עוגת גבינה והתנגשות ברצפה וחפצים קהים אחרים, הפה יהיה קטן, והבנות ילבשו לרוב פאנטסו ולא יהיו צורהפטאן-שטוחות כמו קרש, החלק הראשון משקף את המציאות ונועד לגרום לנערים טובים של בית רבן להפוך למציצנים, והחלק השני דיי דומה לקטע של העיניים. ברוב סדרות האנימה, הבנות מתחלקות לשלושה סוגים, שללא תובנה עמוקה (שבתאי צבי מזהיר לא לחפש אותה ללא כפפות גומי ושנורקל) אי אפשר להבדיל בינהם: צונדרה- שהן פקצות או ערסים ממין נקבה שנהנות לאמלל לאנשים את החיים. יאנדרה- שהן פרחות או פמלה אנדרסון שרוצות שכולם יאהבו אותן בכל החורים. והסוג השלישי- המואה- חמודה וחסרת אישיות לחלוטין, נועדה להוות אובייקט משיכה בלבד. הבנים מתחלקים גם הם ל4 סוגים- הבישי המצוי [כמו L מדט' נוט <3]- שהוא בעצם נקבה שטוחה עם זין, הבחור הרעב והמטומטם, הסוטה(הנטאי) שיקפוץ על כל בחורה גם אם היא לולי או שהוא קטין (שזה מותר), ויש את הבחור האימו והמתבודד שכל הבנות נמשכות אליו [אבל השאלה האמיתי היא,האם זה רק הבנות שנמשכות אילו?] יוצר האנימה שמעון פרס מתיימר(מתיימר!!!) להיות הטמבל.

[עריכה] המטרה האמיתית

אע"פ כן, הצליחו היפנים לגלות פוטנציאל נוסף באנימות שבו יכלו להשתמש. ע"י מסחור מאסיבי של מוצרי אנימה במחירים אדירים, יכלו להפיץ את תורת האנימה לכל העולם וכך להשתלט על תת המודע האנושי! בעזרת מילים יפניות מסובכות הם הצליחו לתפוס שליטה על הכרתו של כל צופה אנימה בעולם, וייתכן שבקרוב מאוד הם יצליחו להחזיק את כל העולם תחת שליטתם.

בין המושגים היפניים היותר נפוצים בקרב אוהבי האנימות מופיעים:

  • בישי (bishi)- כינוי לבן נשי, או לבן יפה. לקוח מהמילה בישונן.
  • שונן איי (shonen ai)- יחסי אהבה בין שני בני זוג מהמין הזכרי עד לשלב הנשיקות והחיבוקים,וכמובן,גם סקס.
  • יאוי (yaoi)- יחסי מין בין זוג זכרים. הז'אנר המועדף על 99.9% מאוכלוסיית הפאנגירלז בעולם.
  • קאוואי (kawaii)- חמוד, מתוק. אמירה שנאמרת על ידי וואפניזים הרבה, ביחד עם המילה 'באקה'. הן רואות את זה יותר חמוד מאשר לומר פשוט 'טיפש' או 'חמוד'.(יש להזכיר כי הצורה הנכונה לבטא kawaii היא ka-wa-ii ולא כמו שהאמריקקים מבטאים ka-way)
  • הנטאי (hentai)- סוטה. השם המשמש באמריקה לתיאור אנימות/מנגות פרונוגרפיות. שימו לב כי ביפן הז'אנר ניקרא "ארו (ero)" מלשון אירוטי.
  • אוטאקו (otaku)- מעריץ אנימה רשמי. אזהרה: משרד הבריאות קבע - שהייה בחברת אוטאקוים גורמת לסרטן ריאות ,למחלות לב ולחירשות זמנית של בנות שרבות על בישי מסוים

עם כל צופה שנוסף לאנימות, גדלה השפעתם של היפנים. חוקרים ומומחים רבים חוזים כי בעוד 20-30 שנה תהיה מהפכה אבולוציונית גדולה שבסופה נתחיל לשתות תה עכור על הרצפה ולאכול אורז בענפי אקליפטוס דקים. ראו הוזהרתם. אלא אם האופנה תחלוף לפני כן.

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים