אנשי סרטן

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"אמא איזה דג אמרת יש לי בראש? לא דג חמודי, סרטן."
~ ניב לשוני על סרטן
"Crab People.....Crab People.....Crab People....."
~ שיר לאומי.

Crab people.jpg

אנשי סרטן.

אנשי הסרטן, או crab people בלעז, הם יצורים דמויי אדם, שחיים מתחת לאדמה בארץ שנקראת "בלוק". הם חיים בתוך מבנים מרובעים המזכיררים ראש גרוזיני, במיינסטרים המדעי רווחת הדעה שלאנשי הסרטן ולגרוזינים יש אב קדמון משותף שחי לפני מליוני שנים, הנודע בשמו המדעי סטלינוס שווילינוס.במרכז תרבותם של אנשי הסרטן נמצא אל הסרטן, אל הסרטן מופיעה פעמים רבות לפני עמו,הופעת האל נגרמת מהסיבות הבאות:

  • חשיפה ממושכת לשמש.
  • עישון.
  • קרינה מסוגים שונים.
  • כל דבר אחר שמסרטן.
  • טיפשות(כן זה מסרטן אז נא להימנע מטיפשות(זה כולל את הטיפשים עצמם).
Mcdo.jpg

מקום הקרב.

[עריכה] דת הסרטן

דת הסרטן היא דת מיסיונרית, לכן כאשר הם ממירים את דתך לסרטניזם,יש לך סרטן.יש מספר עדויות להמרה בכפיה לסרטן, אבל זה רק במקרה של לוקמיה. אויבהם המרים של אנשי הסרטן הם תפוחי האדמה , שנאה זו התחילה כאשר תפוחי האדמה נפלו מהעצים לפני שנים רבות והתחילו להיתנחל באדמה. מלכם של תפוחי באדמה יונדמה הראשון שהיה חצי יונה חצי תפוח אדמה, ציווה על אנשיו לחסל את אנשי הסרטן כי לאמא שלו יש סרטן.במשך עידנים נלחמו אנשי הסרטן על עצמאותם אך לשווא. עד שיום אחד ב1 לאפריל 1496 לפני הספירה לאחור, קם מנהיג שהציל את הדת הסרטנים מהשמדה וקראו לו "שוגירטן" על שם סבא שלו שוגי( זה שבקורנפלקס). שוגירטן היה קרוב רחוק של יונדמה, כי שוגירטן הוא חצי יונה חצי חצי סרטן( מי שלא ידע שוגי הוא יונה).הם נלחמו אחד בשני באזור שהיום נקרא בפי רבים מקדונלס, כיום זה מקום של תענוג ושמנים, אבל לפני עידנים היה זה מקום לקרב אפי בין שני יצורים פאגים בטרוף.לבסוף כולם מתו( איזה כיף....).

מר קראב.gif

מקום הקראב.

[עריכה] אנשי הסרטן היום

כיום סרטנים חיים אצלכם בראש, בלב, בריאות,בדם,בגוף ובכל מקום אחר, נא לא להיבהל זה לא נסיון להישתלט על העולם, זה רק נראה ככה. הם מאד נחמדים ויש ריכוזים גדולים שלהם במחלקות אונקולוגיות.

כלים אישיים