FANDOM

"סיגריות זה מגעיללל"
~ אפי הנמר על סיגריות
"אנחנו דומים לאפי, "
~ ג.יפית ו- ד.גנרט על אפי הנמר
"ג'חנון טעים"
~ מרגול על ג'חנון ואפי הנמר
"יש לי יותר סנטרים"
~ שרה נתניהו על אפי הנמר
"הוא מתקפא במקפיא"
~ אפי הנמר על אבא קריר
"בעלי לעתיד"
~ ג. יפית על אפי הנמר
"אפי הנמר הוא לא נמר"
~ אבא קריר על אפי הנמר
"הוא חכם מאוד. יש הרבה מה ללמוד ממנו"
~ שבתאי צבי על אפי הנמר
"מי זה?"
~ אפי הנמר על אפי הנמר
ShabtayTzvi הערה: קדוש

ערך זה הינו ערך קדוש! נא לא-

בזמן קריאתו.
כמו כן, מומלץ לא לאכול שישליק במשך 24 שעות מתום קריאתו.

Signi לא כשר
הרבנות הראשית לישראל החליטה בזאת כי ערך זה לא כשר לפסח ואף לא ראוי למאכל אדם. נא להעביר אותו לביעור החמץ ולהגעיל את כל הקטגוריות שנגעו בו.
Ronaldinio הערה:ערך זה עוסק בנושא מגעיל ודוחה! מגעיל! זה מה שהערך הזה!

לידיעתכם, לא תוכלו

  • לאכול,
  • לשתות,
  • לישון,
  • להתאהב,
  • לעצום עיניים,
  • לנשום,

בתוך 24 שעות מקריאתו.

כמו כן, מומלץ לקחת כדור נגד בחילות במינון כפול לפני קריאתו.

אם אתם מקיאים, תפנו לאלוהים. ממש לא מומלץ לקרוא את הערך. תעברו לערך אחר אם אתם רוצים להישאר בחיים.

אפי אפרים יוטום פסבוק חלסגי הנמר הינו ד"ר ל"פרופסור לשווארממממממממה!&#@&$%", הודות לקידומו מדרגת "ד"ר לפלאפל". הוא נולד בשנת 0 לספירה באם כל הצרות (או בשמה הפורמלי "פתח תקווה"), וילד את ישו מיד לאחר אכילת השווארמה הראשונה שלו, שנאכלה דרך נחירו השמאלי. בשנת 1869 גילה חלסגי את הפה, בו הוא משתמש מאז ללא הפסקה, לאכילת מאכלים עתירי שומן ולשם הכפשת שמו של אבא קריר ע"י צימצום קהל מערציו (שגם ככה קטן עם הזמן). לאחר שניסה הנמר לטעום מאכל הקרוי "תרד", הוא נכנס לתרדמת חורף-קיץ-סתיו-אביב עד שנת 1969. אז, הלך ללמוד בביה"ס "הוגוורטס" לסתומים ומפגרים לאומניות דוכני המזון שבחיפה, שם למד מלא אחר מאשר הפרופסור בינו גבסו (הקרוי גם "ד"ר שקשוקה") ואף הצטיין בקורס. בזכות הקורס, אפי עשה דוקטורט במזונאות תחת הסעיף "שווארמהההההההה" ונהיה פרופסור בתחום בשנת 1999, לאחר מאמצים רבים ושלל הנחיות מפי פרופסור גבסו. עשור לאחר הצלחתו של אפי בקריירה כאקדמאי למזון, החליט לעבור לתחום פחות פורמאלי של עשיית סרטונים לאיזור באינטרנט הנקרא כלשונו, "יוטום". ביוטום הצליח חלסגי לגייס קהל רב של אוהבי שווארמה לכת שלה קרא "סיגריות זה מגעיל" באמצעות סרטון בו הוא רץ וצורח "סיגריות זה מגעיללללללל" במשך כחמש דקות במורד רחוב לא ידוע. לאחר הצלחת שלל סרטוניו, המציא חלסגי את הפלא הקולינרי הנקרא בשפת העם "חמצוצים" (בשמם המדעי "Halasgi Isn't Vegan", או בקיצור HIV). מאז הוא הפיץ את המאכל הנודע בכל מקום שבו רגלו דרכה. וכיום, על פי אפי, "החנונים האלה שבודקים כמה זה דברים" (או בעברית האיגוד לחקר נתונים וסטטיסטיקה), מצא כי ה-HIV נעשה נפוץ בכל העולם, ויש לו ריח של שווארמה-עגל.

יום אחד בהיר כלאפה, סולן להקת Queen פרדי מרקיורי, אכל להנאתו את השווארמה היחידה בעולם שהכילה את החמצוצים הלעוסים של אפי, ונדבק במחלת האפי (HIV). כתוצאה מכך, הוא החל להתנהג כמו אפי, לצלם סרטונים ליוטום ולפסבוק, להשמין ולהקריח על בסיס שעתי. כך, בתוך יממה, נהפך מרקיורי לג'חנון אנושי, שמדבר אנגלית עילגת (קאָׂט, חתול), והקים שלא במתכוון את "פרדי המתוק" - דוכני מזון. בעבקות הבושה הרבה בלהיות ג'חנון-מוכרמזון-יוטומרכושל-מרגליתצנענימזוייפת-ג.יפית, ואף נקניקיות, עובדה שגרמה לניגוד עצום בין היותו ג. יפית ובו זמנית נקניקיות [שהן ילדיה הביולוגיים] ולכן פרש לדוקים. פרישתו התבטאה בהיעלמותו מהציבור ושינוי תארו מ-Queen ל"פרדי המלךךךך", וכל עוד נשארה טיפת שכל במוחו המצטמק, זייף את מותו לכאורה בגלל "הנגיף" HIV, שאיננו כלל נגיף, אלא המזון הייחודי פרי המצאתו של אפרים. כך, מאז ועד היום, אפי מנסה להוכיח לעולם שהוא ממציא ה-HIV, ולא מאמינים לו, כי לא מצפים מכסיל שכמותו להמציא נגיף כל כך הרסני כמו אהבתו לשווארמה.

אפי ידוע לשמצה בסנטיריו הרבים, שכמעט ניצחו בשיא העולם את שרה נתניהו, שמחזיקה בשיא מתחילת הזמן ועד האינסוף, לשם בין השאר ממשיכים גם סנטריה להתרחב ולהשמין. על כן, אפי נאלץ להסתפק אך ורק במקום השני, ולאכול את מדליית הכסף (כיוון שהוא איננו מבין שיש דברים שהם לא שוקולד).

בין היתר, אפי חלסגי בן בן זונה יוטום פסבוק, גם הוא ניסה את הטרנד של הדיאטות, ואף הצליח לשמור על משקלו וגזרתו במשך טיסה שלמה. לכבוד האירוע המרגש, הוא החליף צורה באמצעות כוח החמצוצים, לאישה ישראלית. אך אבוי, גוועלד!! הנורא מכל קרה, והדיאטה של אפי נשברה!! הוא החל לצווח על הדיילים, "תנו לי שוקולד בני זונותתתתת כלבים". לצערו הרב, הוא צולם, אך הטרגדיה הייתה שהוא לא זה שהעלה את הסרטון ליוטום.

נ.ב. אפי מת ממנת יתר. של שווארמה.

נ.ב. נ.ב. יחי תחייתו מחדש של אפי!!

אבא קריר הוא קריר בגלל שהוא מתקפא במקפיא!