אפל

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

אפל היינה חברה המייצרת מוצרים אלקטרוניים לגיקים ולילדי ג'גאטים. החברה ידועה בזכות האיינוד שלה. החברה הוקמה ע"י הרודן האכזרי סטיב ג'ובס המנוח ומנוהלת ע"י טים קוק.

[עריכה] מקור השם

במקור שם החברה היה "פוייזנד אפל" (באנגלית, תפוח מורעל) על שם התפוח המורעל שנתנה המכשפה לשלגיה בכדי להרוג אותה. השם שונה לאפל מכיוון שמטרות החברה היו בולטות מדי.

[עריכה] מוצרים

לחברת אפל יש כמה וכמה מוצרים הנועדו לתוכניתו של סטיב ג'ובס המנוח להשתלט על העולם. את המוצרים אפשר לפרוץ דרך הכלי ראד פלוץ. מה שקורה זה שהמכשיר מפליץ לתוך המחשב , ופשוט הפלוץ מרגיז את המחשב, ואוטומטית המחשב פורץ את המכשיר. את הפריצה עדיף לפרוץ על מכשירי "איינוד".

[עריכה] מחשב iMac

מחשב יפה למדי. כל אדם הקונה מחשב זה משתגע ותוך חודשים אחדים ומתאבד. כל מי שלא התאבד הצליח לחיות. מקור השם של הiMac הוא iHack על שם ההאקרים שעובדים באפל. גם את שם המוצר הזה שינו לiMac מכיוון שמטרת החברה הייתה ברורה מדי. וזה המחשב הכי טוב בעולם

[עריכה] האיינוד

יש הרבה מאוד דגמים של המכשיר הרצחני, האיינוד, אבל רק אחד מהם הוא מסוכן באמת. האיינוד נאנו. הוא דק מאוד, ומתי שאנשים לוחצים בכפתור מסויים אצלו המכשיר מתפוצץ. אף אחד עדיין לא גילה את הכפתור הסודי.

[עריכה] אייפון

בתוך הטלפון יש מוח אדם. את המוח הם משיגים על-ידי השתמשות במחשב הiMac על אחד מהצרכנים. זאת הסיבה שהטלפון כל-כך חכם.

[עריכה] התפוח

מקור השם של התפוח הוא שתי מלים, התף והפוח. שמו המקורי של התפוח הוא תפפוח אך מכיוון שזה לא נשמע טוב החברה החליטה לשנות את שמו. מוצר זה נמכר בכמויות עצומות ובשני דגמים, האדום והירוק.

[עריכה] iPot

ויברטור שיש אפשרות לחבר אליו אייפוד, על פי קצב הנגינה של האייפוד הויברטור רוטט. שירים פופולריים במיוחד הם שירים של רוני סופרסטאר.

[עריכה] IPAD

ב-25/1/2010 יצאה אפל עם מוצר אלקטרוני חדש בשם ipad .
האי פד הוא פד או בשמו העברי תחתונית אלקטרונית המשמש נשים רבות לספיגת הפרשות בזמן מחזור.
החידושים הטכנולוגים ב- IPAD בהשוואה לפדים אחרים הקיימים בשוק הוא במספר פרמטרים:

מסך מגע לתחושת מגע בזמן הספיגה
ללא כנפיים
אפליקציות לימי המחזור
חיבור USB לחישוב סטטיסטי של ההפרשות בחודשים האחרונים.
ה- IPAD מכיל מצלמה אך לא מומלץ להשתמש בה.

[עריכה] משתמשים עיקריים

כלים אישיים