אפרסק

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Thumbnail איןויקיזציה: יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.

אפרסק לפי שמו המדעי "Prunus persica" או " הכתום עם החריץ " ידוע ביכולת המיוחדת שלו לרפא אנשים מהמחלה הנוראית "אבכת"

אנשים המתאבכים משימוש קבוע בסמים כגון הרואין , מודים לאנשטיין ,אריק אנשטיין , על שהמציא את ה"אפרסק"

אריק שכיום כבר בן 459 המציא את האפרסק ביום הולדתו ה-8 כאשר אביו תקע באזור חלוציו את ה"גזר שלו" מה שגרם לאחוריו של אריק להכתים. אחרי שבועים וחמשמאות שישים ושש ימים , אחוריו נפלו. אריק שהרגיש רע עם עצם העובדה שכרגע אין לו "ישבן" שמר את שבנו הכתום בקופסה . מה שככול הנרא גרם ל"ישבן" שלו להצטמק וכך נוצר האפרסק .

כיום מדענים סבורים שאביו של אריק ידע כל הזמן שזה מה שיקרה מכיוון שהיה אלברט אנשטיין , וזאת היתה דרכו היחידה לצור את האפרסק.

עץ האפרסק מאופיין בגובה בינוני, עלים דמוי איזמל ובעלי חוד ארוך ושחור , ופריחה בצבעים ורוד או סגול. פרי האפרסק משתנה בקוטרו בין 2 ל-8 ס"מ; פניו מכוסים בדרך כלל בשכבה של שערות ערווה רכות ומתוקות , וצבעו צהוב או אדום. גלעין הפרי קשה מאוד ומחורץ. האפרסק מותאם לאקלים ממוזג בביתו של הציקלופ .

כיום ישנם כאלף זנים חקלאיים של אפרסקים, מקור השם אפרסק הגיע ע"י רועה צאן עיוור שרצה לעשות סקס עם עז על החול. בסוף הוא אונן עם הפרי ולכן הוא קרא לזה אפר-סקס והוא סיפר את זה לחברו הכבד שמיעה שהסיק שזה אפר-סק.

[עריכה] יכולתיו הרפואיות של האפרסק

  • מחקרים רבים מוכיחים שאפרסק הוא המרפא הטוב ביותר לאבכת
  • מדענים מסויימים סבורים (עם כי רבים מפריכים את דעה זאת) שהאפרסק יכול לשנות את צבע העינים הזין והעור, לצבע זהוב כחלחל ירקרק , אשאר משתנה לפי מצב החרמנות .
  • באחד מספריו של פרויד אפשאר לראות בבירור שהוא טוען ש... אפרסק יכול לעלות את הזיקפה של אישה בכ-50% יותר מאשר כושים.
Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא אפרסק. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים
דף זה בשפות אחרות