אריה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Adi Einshkenasi ערך זה יותר מנותק מהמציאות משמעון פרס ועליו לעבור שכתוב מידי. איןציקלופדיה מזמינה כל משתמש להציע ערך פחות הזוי במקומו.
אריה
מנחם בגין 2
מחלקה טיפשים
סדרה צמחוניים
משפחה גרבילאים
שבט יהודה
סוג אריאתיים
מין אריה האיןשכל
שם מדעי
אורי

אריה הינה חיית בית לא מתורבתת ולא מוסרית. האריה הינו קטע בתהליך האבולוציוני בין גרביל לגמל. האריות אוהבים לעשות שטויות חסרות טעם (כגון להנהיג את מדינת ישראל) ולהזריק סמים. האריה דומה לאדם במראיהו החיצוני, אך התנהגותו אינה מכובדת וטיפשית.

[עריכה] מהיכן הגיעו האריות לעולם?

האריות הגיעו לעולם כחייזרים מהירח בשנת 1,000,000 לפני הספירה. האריות נוצרו שם מכמה גרבילים שפסולת רדיואקטיבית בין-גלקטית התנגשה בהם ושיבשה את תהליך האבולוציה שלהם וכך נוצרו האריות.

לאריות התפתחו כמה זנים:

  • הזן המרוקאי-זהו אריה לאחר שבלע פיל וגרביל והיגר למרוקו.
  • הזן הדו מיני-להקת אריות מסוג זה מושלת על ישראל כבר כמה שנים.
  • הזן המטריד-ראו: בני סלע.

אלו כל הזנים המקובלים והידועים ביותר באנושות, אך לזן המטריד התפתח זן חדש הנקרא: 'הזן המניאק' (ראו מחמוד אחמדינג'אד). הזן הזה התפתח כאשר פצצת אטום פגעה בו והוא התחיל לומר:"גמאני רוצה כזה! גמאני רוצה כזה! גמאני רוצה כזה! גמאני רוצה כזה!"

כן כן, האריות נמצאים סבינו! חייבים לפקוח עין!

[עריכה] מהיכן הגיעו האריות לישראל?

האריות הגיעו מאיראן ע"י קבוצה של אנשים אשר הוטרדו בידי אריות והאריות עיצבנו אותם. האנשים האלו רצו שישראל תסבול במקומם ושלחו את האריות לישראל.

עם הזמן, ישראל גילתה תלות רבה באריות. האריות עזרו לישראל להגיע למה שהיא כיום. (מה היא כיום, לעזאזל)?!?! האריות דאגו למערכת החינוך בארץ. (כן! בזכותם חברה שלי הצליחה להעלות את הממוצע שלה ל1-!) האריות דאגו לביטחון הנהדר והנפלא פה. (אפילו בגהינום יותר בטוח)! האריות אפילו דאגו לאיכות הסביבה ולנופים מרהיבים בארץ! (מה כ"כ יפה בסתם שממה??)

[עריכה] אופי והתנהגות האריות

האריות הן חיות טיפשות למדי ומרגיזות. אין להם שמץ של תרבות ונימוסין! רמת איי.קיו של אריה שואפס לאפס. האריות עסוקים בלהטריד ולהציק לבני אדם רגילים ולעצמם. הם אוהבים מאוד:

Kimbaimage4
אריות עם אנדרנלין גבוה

ועוד המון דברים מטרידים!

[עריכה] להקות

האריות אוהבים להסתובב בלהקות של 3-300 אריות. כך הם מצליחים להרגיז יותר אנשים. כשהם בלהקות, האריות נחמדים מאוד אחד לשני, דבר שמעיד רבות על כך שהם דו מיניים. הבילויי השני הכי אהוב על האריות בלהקות (חוץ מלהציק) זה לשמוע מטאל מפול ווליום (כן, הם עדיין חייבים להציק). להשתלט על בתי קולנוע ולראות יובל המבולבל.

הלהקות שוכנות בתוך פחי אשפה. זהו מקום מגורם של האריות והם מאוד אוהבים פרטיות. כאשר אדם מרגיז אריה בשעות הפרטיות שלו, האדם חייב לשמוע מוסיקה מזרחית, דבר שיזכיר להם את ביתם המקורי איראן. האריות רוקדים ושוכחים על האדם המרגיז.

Trio
אריות אחרי ששמעו מוזיקה מזרחית

[עריכה] מזון

המזון המועדף על אריות הוא ארוחת ילדים הכוללת: מרק, מוח, וורידים שהילד חתך בגלל מטרד האריות. מדי פעם הם אוכלים את הראש המפוצץ של האדם שהרגיזו. לפעמים האריות מעדיפים לחפש חתולים בפחי האשפה שלהם ולהכות אותם.

Soup
המאכל האהוב על האריות

האריות התפתחו מהגרביל ולכן תמיד ייתנו אוכל ובית חם לגרבילים. האריות תמיד יידאגו אחד לשני ותמיד יהיו זה לזה בשעת צרה.

[עריכה] שעות צרה של אריות

להלן רשימה של כל הצרות שיכולות להיות לאריות:

  • הם לא מצליחים לעצבן מישהו.
  • הם לא מצליחים לפוצץ למישהו את המוח אחרי שהם מרגיזים אדם.
  • הם לא מצליחים לקשור קשרים עם גרבילים.
  • הם עוצבנו בידי אדם.
  • המורה לתנ"ך הטילה עליהם משימה.
  • הם נחסמו באיןציקלופדיה בידי מפעילי מערכת.

חבריהם האריות מרגיזים את מה שהרגיד את חבריהם והבעיה מטופלת.

[עריכה] להקות של אריות בממשלת ישראל

בממשלת ישראל מושל כעת אהוד אריהאולמרט בן אריה לביא. הוא ופיצול האישיות שלו מושלים כעת במדינה.

אולמרט
אהוד אריהאולמרט והפיצול שלו.

האריות בממשלה הגיעו אחרי שאריאל שרון נכנס לקומה. כאשר הוא התחיל להשתתק הוא לחש:"אריה..." (הוא ניסה להגיד שאריה גרם לו להיות בקומה). אך הרופאים חשבו שהוא רוצה להכניס אריות לראשות המדינה ולכנסת-והנה אנו כיום!

האריות גרמו לכשלון מלחמת לבנון השנייה. האריות, לא עשו כמבוקש בגלל טיפשותם הרבה וחוסר הבנתם את הזולת. הם סתם עמדו והזילו ריר. החיזבאללה הרכיבו מגינים נגד אריות ופלסו דרכם ללא פגע.

[עריכה] התגוננות נגד אריות

כדי להתגונן בכל מקום עליכם לוודא שיש לכם טלפון עם שירים מזרחיים. אסור ללבוש את צבעי דגל מדינת הונלולו! זה גורם לאריות להיות אגרסיביים מאוד ותוקפנים כלפי הזולת.
חובה עליכם לענוד עגיל עם גולגולת. האריות, ברוב טיפשותם יחשבו שאלו עצמותיכם ושאתם מתים, ולכן לא ייגעו בכם. אם אתם מצייתים לכללים אלו, תוכלו להתגונן מההשפעות הבסיסיות של האריות.

[עריכה] ההשפעה הלא בסיסית של האריות

לאריות ישנו כוח מיוחד שמסוגל להפוך אתכם לאריות כמוהו. אם אריה נוגע לכם במצח - אתם עתידים להיות אריות!
יש משקה שחייב להיות לכל אדם בתיק. המשקה הזה מסוגל להגן על אנשים במקרים כאלו.

הכינו את המשקה
חומרים:
רעל מסוג כלשהו
הפרשות של ערסים
נשק כימי.

ערבבו הכל ושימו בבקבוק. שתו את המשקה במקרה הצורך.

אם אתם שתיתם את המשקה הזה פעם בשעת הצורך, אתם תהיו מוגנים בפני אריות לשארית חייכם!

[עריכה] האם אתה אריה?

אלה עובדות בסיסיות שיעזרו לך לגלה: האם אתם אריות?

  • הקמת להקה הנקראת: האריות.
  • אתם לא מצליחים לקרוא את המשפט הזה.
  • האיי.קיו שואף ל-0.
  • הכנסת הם אלילים בשבילכם.
  • החתול של השכנים מדליק אתכם.
  • החתולה של השכנים מדליקה אתכם.
  • אמרו לכם שאתם מעצבנים כבר 1,000,000,000,000 פעם.
Lion
אריה טועה לגבי משמעות החיים

אם כל הדברים פה קיימים-אתם אריות!

[עריכה] ראו גם

גרביל
איראן
ישראל
אהוד אולמרט
גילוי עריות
מלך האריות

כלים אישיים