ארמדילו גריזלי חגיגי

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

[עריכה] מהו ארמדילו גריזלי חגיגי

ארמדילו גריזלי חגיגי היא חיה נדירה למדי והיא חיה בעיקר ביערות בקטמנדו, בבנגלדש ובקונגו. הארמדילו הוא קרוב משפחה רחוק של היענון המצוי. הופעתה הטלויזיונית הראשונה והאחרונה היתה בתוכנית "חברים" כשאר בנו של רוס גלר היהודי (אחת הדמויות בסידרה) ניסתה ללמד את בנו על חנוכה ובנו סירב להקשיב לו בטענה שהוא מעדיף את חג המולד. רוס התחפש לארמדילו וטען שהוא חברו הטוב של סנטה ומכאן שמו הראשון "ארמדילו החגים". בהשראת התוכנית המפורסמת חיפשו חוקרים רבים סוגים שונים של ארמדילויים ולאחר ימים ולילות של מחקרים ועבודות הצליחו החוקרים ליצור סוג חדש שגדל בתנאי מעבדה שהוא שילוב של טאו גריזלי טיבטי וארמדילו החגים, הסוג החדש נקרא "ארמדילו גריזלי חגיגי". סוג מסויים ונדיר זה של ארמדילו זה הוא הוא חיה נקבה ממין זכר הסובלת מבעיות של נקבות כגון פטפטת יתר והצטרפות כפייתית לאגודת בנב"ח (בנות נגד בנים חתיכים). בעיה נוספת של ארמדילו גריזלי חגיגי היא ילדי הבננות שמכים אותם ומאיימים על קיומם עליהם יסבירו בהמשך.

[עריכה] הקשר בין ארמדילו גריזלי חגיגי לילדי הבננות

ילדי הבננות הם יצורים קטנים הנראים כמו ילדים ואין להם שום תועלת בטבע או בשרשרת המזון. ילדי הבננות מגנים על עצמם בעזרת בננות טריות שקטפו מהעצים. ילדי הבננות הם יצורים אלימים ופחדניים מאוד ולכן הם מכים את כל דבר שעובר בסביבתם, מפילים ורודים בעלי רגל אחת ושלוש שיניים כחולות ועד חיפושיות בעלות גיבנת סגולה עם נקודות ירוקות. ילדי הבננות אוהבים במיוחד להכות חיה מזן נדיר הנקראת "ארמדילו גריזלי חגיגי" ולכן הם מכים אותה בעזרת בננות גדולות במיוחד אותם היא מגדלת בעזרת מים ממעין החצילים שנמצא ליד אזור מחייתם ביערות האקזוטים של קטמנדו ומדשנת אותם בעזרת חומרים כימיים משונים. כך מכים ילדי הבננות את הארמדוליים הגריזליים החגיגיים.

כלים אישיים