ארנב

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

הארנב (זייטס ברוסית- או גלב) הוא החיה אליה הפך ישו לאחר מותו.

Arnab1

ארנב

[עריכה] התפתחות הארנבים

בזמן גסיסתו בקבר ניתנה לישו הברירה להפוך לרובוט מפלצתי בשם זורדון או לארנב.הומו

בחר באפשרות השניה.

במרוצת השנים ישו התרבה עם ארנבים אחרים ויצר למעשה בני תערובת ארנביים אשר שולטים כיום בעולם. רבים מהעדה הנוצרית בעולם, במיוחד הקתולים שביניהם, נושאים בתאי גופם גנים ארנביים.

[עריכה] ערנב

הערנב הוא האליל של דת הערנבונים

[עריכה] הארנבים כמאכל

רוב האנשים אינם נוהגים לאכול ארנבים במשך חיי היום-יום, מכיוון שארנבים אינם כשרים לפסח (ישו נפסל למאכל לאחר שהתנצר בנהר טיבר).

עם זאת ישנם חוטאים למינהם, אשר אוכלים ארנבים בכל ימות השנה ומחביאים אותם מהדוסים המטורפים עם הנרות, על ידי החבאתם מתחת לכרית, או על ידי שימוש בתירוץ הזכור לכולנו: "זה ארנב ממצה".

[עריכה] הארנבים כפריטי לבוש

Arnab2

פקאצה לובשת פרוות ארנב

הארנבים מנוצלים עקב פרוותם החמדמדה. ישנו מספר מצומצם של אנשים אשר קוטעים רגלי ארנב ומצרפים אותן למפתחות או סתם שיתנדנדו במראה ברכב. אנשים אלה חושבים כי רגל ארנב כרותה תביא מזל רב למרות שלאחרונה התברר שהם משוגעים.

[עריכה] הארנבים כסמל קהילת ההומואים

Arnab

ארנב - סמל ההומואים

בסביבות שנות השמונים, הפך סמל הארנב להיות סמל ההומואים, מהסיבה הפשוטה שההומו שבחר את הסמל היה שיכור.

כיום תוחלת החיים של הארנבים עולה, כי הם מפסיקים לברוח מציידים כל הזמן, מכיוון שאף צייד לא רוצה להביא הביתה את סמל ההומואים.

אף על פי כן, הארנב עדיין נאכל בכמויות אדירות בכל שנה, אך שימושו כפריט לבוש מתמזער. חברות רבות העוסקות בעיבוד סויה החלו לעבד חמניתוש כתחליף זול ואדום לארנב.

גם מגזין הפורנו הענקי "פלייבוי" בנפילה מכיוון שסמלו הרשמי הוא ארנב.

[עריכה] הארנבים הצאצאים של ישו

לאחר חורבן האנושות עקב התחממות גזי האוזון. הארנבים מתכננים להשתלט על הפלנטה ולחיות באוטופיה טבעית. מנהיגם - הארנב ישו, צפוי לחזור מן המתים ולדרוש את נשמות כל הארנבים, למרות שהוא עוד לא יודע שהארנב הפך להיות סמל ההומאים. זה חזון אחרית הימים של קהילת הארנבים. אכן חזון משונה, אך איש וארנב באמונתם יחיו.וגם הוא חיית המאה מתאחד עם רובוט.

כלים אישיים