אתה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
ערך זה הינו ערך מבלבל!
אם נכנסתם לכאן, נצא מידי הנחה שבא לכם לדעת מי אני ומי אתם, או מי הכותב, מי זה אתה או את , איך אתה נראה ואת נראה? איזה מין את\ה ועוד. @$$$^^%, התבלבלתי! הכל בגללך!

"מעתיקן!"
~ אני על אתה
"אם אני אני כי אתה אתה ואתה אתה כי אני אני אז אני לא אני ואתה לא אתה..."
~ שבתאי צבי על אני ואתה
"וואלה, הם ישנו את העולם..."
~ אריק איינשטיין על אני ואתה
"I>>You"
~ אני על אתה
"המשפט הקודם אומר שאני גדול בהרבה ממך"
~ אני ובני גורן על החלק חסר ההשכלה של אתה

אתה זה ההפך של אני. אלוהים ברא את אתה כעזר כנגדו של אני ובכדי לרסן אותו. אתה גם הוא אחד מהגילויים החמורים של הופעת האנטישמיות.

[עריכה] פילוסופיה

אתה הוא למעשה האתה של אתה וההפך של אני. אתה יכול להיות כמעט כל דבר (דודו זר וכו'). בשל צורתו המופשטת שלך (כלומר אתה בלי בגדים) אתה יכול להיות כמעט כל דבר. נהוג גם לפנות אל אתה בנושאי זילזול: י'מכוער י'דביל וכד'. לבעלי שגיעות קטיב גם אתה הוא אדם עשיר (בניגוד לעני).

[עריכה] את

את הוא למעשה צורתו הנשית של אתה. את יכולה להיות כמעט כל דבר (לימור לבנת במובנים קיצוניים). הגדרה זו מעלה כמובן את השאלה מדוע יש את נפרד לאתה. ובכן, לאת ולאתה יש את אני זכר ונקבה, וכשאת ואתה נפגשים בלי אני, הם, הן, הוא והיא, מתקיים מצב של פגישה בין אתה לבין את, ובמקרים חריגים אף הארי פוטר.

בנוסף, לכל כלל יש יוצא-מן-הכלל, ואם יש כלל שאין לו יוצא-מן-הכלל, אזי הוא בעצמו יוצא-מן-הכלל של הכלל שלכל כלל יש יוצא-מן-הכלל. 23.

[עריכה] דנה אינטרנשיונל

דנה אינטרנשיונל הינה הבסיס להנחותיהם של חוקרים, הטוענים שהמושגים "אתה" ו"את" שגויים מיסודם. דנה אינטרנשיונל היא - או הוא - דבר יוצא דופן הסותר לחלוטין את ההנחות של את ואתה, מכיוון שאינה - או אינו - משתייכ/ת לשום קבוצה מבין השתיים האחרות. תופעה זו מהווה את הבסיס לתיאוריית הדנה אינטרנשיונל. לפי התיאוריה הזו כל בני האדם הם אתה או את, לבד מדנה אינטנשיונל, שהיא - או הוא - משתייכ/ת לקבוצה משלו/ה, הקרויה דנה אינטנשיונל.

למידע נוסף, ראה זין.

[עריכה] משפחה

חוקרים הגיעו למסקנה שלאתה אין משפחה. זאת מכיוון שאתה אתה, וגם אבא שלך אתה, ואם אתה אבא שלך, זה אומר שקיימת יחסי מין עם אמא שלך עוד לפני שנולדת. אם נצא מנקודת ההנחה הזו, הרי שאם לפני שאתה נולד אתה קיים יחסי מין, אתה אינו נולד בתול. לעומת זאת, איבר מינו של תינוק אינו עולה על אורך של שלושה סנטימטרים, וידוע לכל שאתה לא יכול לבצע אקט-מיני עם איבר באורך הנ"ל, ומכאן שלאתה אין משפחה.

החוקרים המתנגדים לאתה טענו שאתה לא יכול להיוולד בלי משפחה, אבל זוהי כמובן דעה מטומטמת, שהרי ההמשמשים אחראיים לארועי ה-11 בספטמבר.

[עריכה] הוכחה מתמטית על כך ש אתה<אני

1) אתה = פיתה
נימוק: דברים מתחרזים שווים
2) פיתה = טיפש
נימוק: סלנג
3) אני = מיני
נימוק: דברים מתחרזים שווים
4) מיני = סקס
נימוק: קשר לוגי
5) סקס = חכמה
נימוק: אקסיומה
6) חכמה > טיפש
נימוק: אקסיומה
7) אני = חכמה
נימוק: כלל המעבר 3, 4, 5
8) אתה = טיפש
נימוק: כלל המעבר 1,2
9) אני > אתה
נימוק: הצבת 7 ו - 8 ב - 6.
מש"ל

כלים אישיים