אתה צינור

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"אופניים!"
~ תוכי על Youtube
"השמידו את כדור הארץ!"
~ חייזרים מנפטון מתקשרים עם גרבילים דרך youtube

אתה צינור (אנגלית: Youtube) הוא אתר אינטרנט שנוסד על ידי אנשים ממאדים, ומשמש חייזרים מנפטון לתקשר עם גרבילים על ידי סרטונים של תוכים רוכבים על אופניים, הכוללים בתוכם תדרים על קוליים ומסרים תת הכרתיים.

תוכי רוכב על אופניים.JPG

תוכי מסכן שעונה על ידי חייזרים מקפקזלנד כדי לצלם סרטונים במטרה לתקשר עם גרבילים

[עריכה] ייסוד האתר

האתר נוסד ע"י אייזק ניוטון כאשר הוא ישב בביתו אשר במאדים והירהר על משמעות החיים עד שנפל ל עליו מטאור, ואז הוא התחיל לחשוב למה דברים נוופלים למטה ומת. כמה שנים אחר כך חברו של ניוטון, אבי ביטר החליט לאכול דולפין לזכרו. קטע זה תועד במצלמות נסתרות והועלה לאינטרנט לאתר Youtube. כמה שנים אחר כך ראה את זה חייזר משוגע מנפטון וחשב שהוא רואה תוכי רוכב על אופניים. חייזרים מנפטון שעקבו אחריו החליטו ליצור קשר עם גרבילים באמצעות האתר, והחלו לעלות סרטונים עם תוכים שרוכבים על אופניים לאינטרנט למטרות בידור. שנתיים לאחר מכן סוכני נפטון לתקשורת עם גרבילים (סנלע"ג) פרצו לאתר והחדירו לו מסרים תת הכרתיים ותדרים על קוליים לסרטונים ושלחו אותם לגרבילים כדי לתקשר איתם. הממונה על ניהול האתר הייה אבי ביטר אך הוא גורש לכדור הארץ לאחר שאכל את התוכים שהיו בידי סנלע"ג.

[עריכה] אבי ביטר לאחר כיום

לאחר הגירוש הפך אבי ביטר לחצי סלבריטאי ממורמר על כדור הארץ, נשרף לו האוטו ונשרה לו העין. והחל לשיר שירים עם מסרים תת הכרתיים שגורמים לאנשים להירשם ל-Youtube. (ההרשמה בחינם (זאת אומרת במחיר של 548790445468093409$ בלבד)) ולעלות סרטונים של תוכים שרוכבים על אופניים ל-Youtube על מנת לעלות את ייעול התקשורת בין החייזרים מנפטון לגרבילים ובכך לחזור לנפטון.

[עריכה] מקור השם

Youtube.PNG

הלוגו? של האתר

מקור השם Youtube הוא בשפת החייזרים בנפטון "תוכי צלוי בגריל" זאת בגלל שאבי ביטר אכל את התוכים של סנלע"ג שהיו צלויים בגריל.

[עריכה] קישורים חייצונים

אחד מהסרטונים הרבים באתר המשמש לתקשורת בין חייזרים לגרבילים

כלים אישיים