אתיופיה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Hammer יש לשפר ערך זה
לערך "אתיופיה" אין יש עתיד, אבל עדיין צריך לשפר ולהפוך אותו לערך פטישי. אל תהיה מניאק, אם יש לך רעיון אתה מוזמן לכתוב אותו.
אימפריית השמים הקדושה
Flag of Ethiopia סמל אתיופיה
דגל אתיופיה סמל אתיופיה
מוטו לאומי "תחייך, שאני אראה אותך"
המנון "שירת המנקות"
יבשת אפריקה
שפה רשמית

לכל שבט שפה משלו ודרך משלו להגיד שלום

עיר טקילה

עדי סבבה

העיר הגדולה ביותר

אור עקיבא

משטר

דיקטטורה צחוקתית

ראש המדינה

בן שרלילה - מרו

מטבע

פלאפל אתיופי קטן (FUCK)

אזור זמן

באתיופיה יש רק שעון אחד, והוא לא מכוון

סיומת אינטרנט

MENAKE

קידומת

אני אקרא לאח שלי -

אתיופיה היא הארץ הזאת שממנה הגיעו כל האתיופים לארץ.

[עריכה] אתיופים בישראל

בישראל ישנם כמה מקומות בהם האתיופים התנחלו. רוב המקומות האלו קיימים כבר שנים רבות (כמו אתיופיה) ולכן הם מזדהים עמם. הריח באתיופיה שונה מהריח בישראל ולכן אם יעבור לידך אתיופי תריח מן ריח מצחיק. הריח שימש בעבר לייצור גז צחוק ופצצות אטום. אם מסניפים את החומר בכמות מוגזמת, 99% מוות יקרה. במקרים חריגים, הבן אדם יתחיל להתפורר, ציפורניו יכנסו לתוך העור והוא יחלה בצרעת, כלבת, איידס, מחלת הנשיקה ושפעת האתיופים (עוד על השפעת ומאפייניה קראו בפרק הבא). האתיופים התנחלו בהמוניהם בעיקר בערים רמלה,נתניה, ראשון לציון, קריית מלאכי, חיפה וקריית אתא. שמות אתיופים נפוצים : צ'קולה ,אידבארק ,סצ'ואן ,מקואן ,נגוסו ,אבבה ,דסלין ,אסראס ,מנגיסטו ,אזגרבצ'ו ,מזגנו ,אתאלו.

[עריכה] שפעת האתיופים

האתיופים מעבירים את השפעת בנגיעה או בעת שאדם מסניף חזק את ריחם. השפעת מתאפיינת בעיקר בכך שהעור הלבן מתפורר והופך לחום. עוד סממנים לשפעת:

העיניים שלך יהפכו לצהובות 
כסף יהפוך לרצון עיקרי בחייך 
חשק עז בך יגרום לך לאכול כל דבר שתראה 
צבע כף היד שלך יהפוך לבהיר מאוד 
מאכלים שעירים ימצאו חן בעינייך מאוד 
תתחיל לרייר בצורה מטורפת בכל פעם שמישהו ידבר על פלאפון / אייפוד טאץ' / אייפון / שניצל / חזה הודו / סוכריית טופי / בית חדש 

הדרך היחידה להפטר מהשפעת היא להעביר אותה למישהו אחר שקיים קשר דם בינו לבין האדם החולה.

השפעת תגרום בנוסף לחיי האדם להתארך. האדם יחייה עד גיל 299-1000, תלוי באיזה גיל קיבלת את השפעת. אפך יתרחב בצורה בלתי אפשרית. בנוסף, כאשר תקיים יחסי מין, בין אם עם אישה או גבר, אתה תהיה בהריון, ותפליץ את בניך או בנותיך אחרי 300 שנים.

[עריכה] תרבות

לאתיופים יש תרבות מפותחת. לכל שבט הייתה תרבות משלו אך הדבר החשוב ביותר בתרבות של כל השבטים הוא האינג'רה. האינג'רה הוא מעין פיתה עיראקית כזאת רק שהיא הרבה יותר מסריחה ויש לה טעם קצת שונה. האינג'רה השפיערבות על אתיופיה וגרמה למלחמות אזרחים ומלחמות בין שבטיות רבות באתיופיה. בנוסף לאינג'רה יש כל מיני מנהגים שונים ומשונים כמו למשל שכשהם חולים הם רוקדים ריקודים מוזרים או אוכלים נחשים עם שני ראשים והם חושבים שהם יבריאו.

[עריכה] שפה

The+Reason+J+dot+Retired+the+Shades-7293

אתיופי

באתיופיה מדברים בשפה האמהרית( מלשון "עם חרא"- אנשים שחורים). שפה זו מתאפיינת בדיבור מהיר, כשלא מבינים חצי מן הנאמר, קול גבוה ומבטא חזק. משפט לדוגמא:"אתמול הלכתי לכיתה" - Tmolalachtilakita (תמולהלכתילכיתה),"שלום"-emunabeelohimzelotov(אמונהבאלוהימזהלאטוב).

[עריכה] ערים גדולות

העיר הגדולה ביותר, וכמובן, היה ביותר, היא אדיס אבבה, מה שאומר באמהרית "פרח חדש". באדיס אבבה, יש רבי קומות לא פחות טובים מאלה בניו-יורק - "אז מה שהם מקש?" אומר לנו ראש עיריית אדיס אבבה, מרו. אבל, יש גם את ה"פרח הישן", שהוא בית שמש. ועוד פעם, בבית שמש יש לא מעט שחרחר-חומים, שהם שבט נידח מהעיר האתיופית אור-עקיבא שעבר לגור בבירת הכלכלה האתיופית, בית שמש, ובבירת התרבות, באר שבע. העיר החמישית בגודלה באתיופיה היא מעלה-אדומים. במעלה אדומים יש בעיקר רוסים, אך הנגיף החום מתפשט במהירות, והעיר הזאת מתאתייפת גם כן.

כלים אישיים