בד סינתטי

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Adi Einshkenasi ערך זה יותר מנותק מהמציאות משמעון פרס ועליו לעבור שכתוב מידי. איןציקלופדיה מזמינה כל משתמש להציע ערך פחות הזוי במקומו.

בד סינטתי הוא אותו הבד המגרד והלא נעים שאתם לובשים. הבד עשוי מפלסטיק, אורניום וסיליקון.

[עריכה] המצאה

הבד הזה הומצא במדינת עולם שלישי נידחת אי-שם באפריקה. לממשלה לא היה מספיק כסף לממן בגדים נורמלים אז הישתמשו בחומרים זולים, מגרדים ומלאי טפילים. הבד נמצא כיעיל כמו כל בד אך הוא מגרד וגורם לפטרת עזה ברחבי הגוף כולו. בגלל הבד המון אנשים סובלים מפטריות וגירוד וזו הסיבה העיקרית לאנמיה בקרב הציבור.

[עריכה] אופנה

הבדים האלו לא אופנתיים בעליל ולכן אסור השימוש בהם לפאקצות, ערסים וכל האנשים המשועממים שאכפת להם רק מהמראה החיצוני שלהם. הבד אסור גם באירופה, אסיה, אמריקה, אפריקה, אוסטרליה וגם לפינגווינים באנטרטיקה. או בקיצור, הבד אסור.

Lianne+Scary+Pose-4165

הבדים לא אופנתיים בעליל.

לרוב ניתן למצוא אותם אצל ילדים קטנים בפורים אחרי שהטפילים השתלטו על מוחם וגם בגלל שהטפילים היו חזקים וגדולים יותר מהילדים והם גררו אותם לחנויות.

[עריכה] מחלות

במחקרים אחרונים נמצא כי הבד הסינתטי מפיץ מחלות קשות כמו סרטן וסרטנים בכלל, פיגור שכלי האנשים המשתמשים בבד הם לא הכי מחוננים בעולם. המחלות הרגו את כל תושבי אפריקה.

Whole+onion-5643

נערה לבושה בבגד סינתטי בעלת הערכה עצמית נמוכה.

הרבה נערות חטפו הערכה עצמית נמוכה מכיוון שנראו זוועת עולם לבושות בבגדים הזוועתיים האלה. אחוזי ההתאבדות עלו והרבה אנשים מתו.

[עריכה] שימושים נפוצים

  • קנייה בזיל-הזול.
  • דרך להתנקם בבן זוג אחרי בגידה.
  • הפצת מחלות
  • נשקים
  • הקרבה עצמית
  • פעילות טרור
  • השמדה המונית.

[עריכה] ראו גם

מוות

כלים אישיים