בן אדם

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

בן- אדם, איש או דבר אקראי כלשהו היינו יצור חי מזן נדיר. ידוע גם גם בשמו המדעי "הומו" (כבר לא מספיק אינטליגנטי כדי להיחשב כ"סאפיינס"). עלול לפתח רגשות כגון אהבה, עצב, שמחה או קנאה. מומלץ לא להתקרב אליו כי הוא חרא של דבר, ואחד מבעלי החיים הפחות- אינטליגנטים בטבע.

Skiddledance
אדם ממוצע

[עריכה] תקופת הקופחכם

תקופת הקופחכם היא התקופה שהתחילה בשנת 0 לספירת האדם ונגמרה בשנת 300,007 לספירת האדם. בספירה הנוצרית מדובר בערך על התקופה שבין שנת 900,000 לפניה"ס עד לשנת 600,000 לפניה"ס. הרעיון הכללי מתבסס על כך שאין ביסוס לרעיון הכללי. כלומר, אלוהים. כך, כמו תמיד, ישבו אלוהים ושבתאי צבי סביב שולחן הפוקר, והימרו על רעיונות. בגלל שבאותה תקופה עוד לא יצרו את הכסף, הניצחון במשחק הפוקר הזכיר מאד את הניצחון ב-"אמת או חובה", כלומר, כשאלוהים הפסיד, שבתאי היה צריך לדרוש מאלוהים אמת או חובה. הפעם, אלוהים לא שם לב לכך שאין לו אפילו זוג בין הקלפים שלו, והוא הפסיד לשבתאי כמו אידיוט. שבתאי, שאל את אלוהים אם "אמת או חובה?" ואלוהים ענה בתמימותו: "חובה". דרישתו של שבתאי מאלוהים הייתה לעשות משהו חולני כלשהו עם קופים. אלוהים, במקום לבצע פעילות מינית כלשהי עם קוף ולסגור את הסיפור הזה, העדיף לבצע מעשה טיפשי אפילו יותר: הוא לקח עשר קופות, צבע אותן בצבע ורוד מוזר כזה, הכפיל את גודל שדיהן ומחק את הכיעור מפרצופן. שבתאי צבי הנדהם לא הבין מה פשר הדבר, אך לפני שפנה לשאול, אלוהים אמר: "זוהי אישה". "ולמה זה טוב, האישה הזאת?" שאל שבתאי "לעשות כלים, בעיקר" ענה אלוהים.

אלוהים זרק מספר קופות-נשים כאלה על כדוה"א והסתכל מהצד לראות מה יקרה. אחת מהנשים בכתה מכאב. אלוהים לא ידע למה היא בוכה, אז הוא נתן לה סטירה, והיא בכתה שוב. רק אז אלוהים הבין, היא יולדת. לאחר כמה דקות נולד לה תינוק. מסתבר שכל הנשים האלה היו בהריון, כי לאחר פחות מחצי שעה עשרות בני-אדם התחילו לרוץ בפראות על כדור הארץ. "פושטקים!" קרא אלוהים, "מלכלכים את הרצפה... אתם יודעים כמה זמן לקח לי לעבוד על העולם הזה?!" הוא חשב קצת, ונזכר שלקח לו לבנות את העולם רק שבעה ימים. "נו טוב," אמר, "אני אחזור לשחק עם שבתאי... זה יהיה בטח יותר מעניין".

[עריכה] האירועים שהתחילו לקרות לאט-לאט במשך תקופת הקופחכם, שהובילו לבסוף לתקופת פירות פרי ההיסטוריה

כדוה"א נשאר ללא השגחה, ולאט-לאט התחילו לקרות אירועים שונים. לאירועים הללו קוראים בקצרה: "האירועים שהתחילו לקרות לאט-לאט במשך תקופת הקופחכם, שהובילו לבסוף לתקופת פירות פרי ההיסטוריה":

  • בשנת 1 לספירת האדם, התבצעה הטלת השתן הראשונה.
  • בשנת 15 לספירת האדם, יצא החרא הראשון של בני האדם.
  • בשנת 45 לספירת האדם, אחד הזכרים גילה שעומד לו הזין. שנה לאחר מכן הוא הבין שכשהוא נוגע בו זה גם נעים. לפתע הוא ראה שכשאיבר המין הנשי

נוגע בו, זה אפילו יותר נעים.

  • בתחילת שנת 47 לספירת האדם, נולד הילד הראשון של האדם. כך האדם גילה שכשהוא עושה לעצמו נעים באיבר מינו עם איבר מינה של הנקבה זה לא רק נעים לו, אלא היא יולדת.
  • בשנת 55 לספירת האדם, אדם אחד אכל מצמח הקנאביס. הוא נהנה מאד והלך לספר לחברה.
  • בשנת 250 לספירת האדם, אחת הנשים גילו שכשהן לא מסכימות לזכרים לבצע פעילות מינית האגו שלהן מתנפח. שבוע לאחר מכן החלה תנועת הפמיניזם.
  • בשנת 310 לספירת האדם, התחיל החורף הראשון. באותה תקופה, החורף עוד לא בא באופן סדיר, לכן שרדו אותו רק 140 בני אדם, מתוכם 20 גברים. המקרה הזה נזכר בהסטוריית הפמיניזם בתור "היום בו אנחנו

שורדות ואתם לא!".

  • בשנת 310 לספירת האדם, הבן אדם גם ראה את הברק הראשון. הברק גרם לשריפת עץ, שגרם לבן-אדם לראות גם את האש.
  • בשנת 311 לספירת האדם, לאחר החורף הראשון, גילה אדם שכאשר הוא שורף את צמח הקנאביס הוא מתמסטל אפילו עוד יותר.
  • בשנת 1000 לספירת האדם, אדם ניסה לקפוץ למים, ומת (מסופר כי היה זה סבא רבא של סבא רבא של סבא רבא של סבא רבא של הסבא רבא של סבא רבא של סבא רבא שרב עם סבתא

של מייקל פלפס).

  • בשנת 15040 לספירת האדם, גבר ניסה לשכב עם אישה, והיא אמרה לו: "די", מילה שלא הייתה מובנת אז לאף אחד. זו הייתה המילה הראשונה שנאמרה מפי אדם, ונכנסה ישר לתנועת הפמיניזם. (מסופר כי ניסתה האישה לסתור לגבר, והוא לפת את זרועה. התנועה שהספיקה לעשות הייתה כף יד פתוחה, מה שהיום מסמן "מספיק" או "עצור", ומופיע על תמרור העצור בכביש).
  • בשנת 101,300 לספירת האדם, אדם ניסה לקפוץ למים, הצליח לשחות לכדקה שלמה, ומת.
  • בשנת 160,100 לספירת האדם, אישה ניסתה לקפוץ למים, שחתה במשך 100 דקות שלמות, ולבסוף טרף אותה תנין.
  • בשנת 200,000 לספירת האדם, החורף התחיל שוב. הפעם, נשארו הרבה יותר אנשים: 150 בני-אדם, מתוכם 50 גברים. אחד הגברים שנשארו בחיים, נשאר עם פצעים עמוקים ביותר ברגליו

ובידיו, אז הוא צעק צעקה רועשת ביותר. צעקה זו גם היא קיבלה שם בתקופת הקופחכם, היא נקראה: "הצעקה שצעק אחד הגברים שנשארו בחיים מהחורף השני". את הצעקה הזו שמע אלוהים.

  • בין שנת 200,050 עד לסוף שנת 250,999 לספירה אלוהים לא הבין מה פשר הצעקה. בסוף, בשנת 250,999 לספירת האדם, הוא הבין איך הוא ידע מה פשר הצעקה - הוא יבדוק. הוא בדק,

אבל כבר לא היה לו מה לבדוק, כי עבר המון זמן בשביל האדם, אז הוא חזר לשחק עם שבתאי צבי.

Babydance
אדם ממוצע בצעירותו

האירוע האחרון שבעצם מפריד בין תקופת הקופחכם לתקופת פירות פרי ההיסטוריה הוא אירוע יצירת התחתונים הראשונים. גבר נהנה מלהריח ולשחק עם צמח הקנאביס ולבסוף הוא שם לעצמו אותו על הזין. הוא קשר אותו בצורה כזו שלא יראו לו את איבר המין. הוא התלהב מאד והראה לכל חבריו. רוב הגברים לא ממש התלהבו מהרעיון, מפני שהם לא הבינו איך הם יוכלו לקיים יחסי מין עם החברות שלהם, כי איך יצליחו להוריד להם את התחתונים בלי להסתבך. רוב הנשים דווקא יותר התלהבו מהרעיון, מפני שהוא התאים להם לעיקרון העלת האגו של עצמן כשהן אומרות "לא" לגברים. התחתונים נרשמו בתור אביזר המין הראשון בתנועת הפמיניזם. השם שניתן לתחתונים הראשונים הוא: די, מהסיבה הפשוטה שזה עדיין היתה המילה היחידה שהייתה שימושית, ובעיקר לנשים מתנועת הפמיניזם. המאורע הזה סוגר את תקופת הקופחכם ומעבירה אותו לתקופת פירות פרי ההיסטוריה, עם התקופה הראשונה - תקופת הטרום בגדים.

[עריכה] תקופת פירות פרי ההיסטוריה

תקופת פירות פרי ההיסטוריה היא התקופה שהתחילה בשנת 300,007 ונגמר בשנת 752,014 שזה בין שנת 600,007 עד לשנת 148,000 לפניה"ס, לפי ספירת הנוצרים. לעיתים מחולקת התקופה הזו לעוד שבעה תקופות, והן:

  • תקופת הטרום בגדים - תקופה משמעותית ביותר. מתחילה בשנת 300,007 ונגמרת בשנת 500,250.
  • תקופת הטרום אופנתיות - תת-תקופה של התקופה הקודמת. מתחילה בשנת 500,250 ונגמרת בשנת 700,010.
  • תקופת הסקסיות - תקופה משמעותית ביותר. מתחילה בשנת 700,010 ונגמרת בשנת 720,050.
  • תקופת הבגדים הראשוניים - תקופת הממשיכה את עקרונות תקופת הטרום בגדים. מתחילה בשנת 720,050 ונגמרת בשנת 730,250.
  • תקופת פירות פרי ההיסטוריה - התקופה המרכזית של התקופה. נמשכת רק 100 שנים, בין שנת 720,250 עד לשנת 720,350.
  • תקופת האופנתיות הראשונית - תקופה הממשיכה את עקרונות תקופת הטרום אופניות. מתחילה בשנת 720,150 ונגמרת בשנת 750,606.
  • תקופת הטרום פריהיסטוריה - תקופה הסוגרת את כל אחת תתי-התקופות. מתחילה בשנת 740,606 ונגמרת בשנת 600,007.

[עריכה] רקע כללי

תקופת פירות פרי ההיסטוריה נקראת גם "תקופת תשומת הלב ביופי" מפי אנשים ישראלים מסויימים. יש הקוראים לה כך, מהסיבה הפשוטה שבתקופה זו מתחיל להתפתח המודעות לגוף ולרצונות כמו להיות סקסי, להיות שווה, להיות מגניב, להיות גבר-גבר, להיות מצ'ו, כל זאת בהדרגתיות מהירה ואיטית. התחלת התקופה היא עם המצאת התחתונים, בה בני האדם קולטים שניתן לחסות את גופם ובכך למשוך יותר תשומת לב. לאחר מכן, הם מגלים את חלק האופנה מכל צדדיו שגם הוא גורם לכולם יותר לשים לב. בשלב השלישי הם מחפשים להיות אובייקט שישמש למיניות שגם זה - כדי שישימו לב. באופן כללי, התקופה הזאת היא התקופה בה בני האדם רוצים להשיג תשומת לב בגלל המראה החיצוני שלהם. תכלס - תשומת לב.

[עריכה] תקופת הטרום בגדים

התקופה הזאת נכנס מתחתוני ה-"די!" הראשונים. אנשים, ובפרט נשים, מתחילים להדביק לעצמם צמחים מוזרים. הנשים מגלות לאט-לאט איזה צמחים גורמים לגברים יותר להתחרמן, מהריח, מהמראה וממידת החשיפות. נוצרת המילה השניה מפי האנושות וזאת המילה "חאג'" שפירושה היום "בבקשה". היא נאמרת בעיקר מפי גברים שמנסים לשכב עם נשותיהם, לאחר שהנשים אומרות "די!" כהרגל הפמיניסטיות. הגברים היו עונים: "חאג'". באופן סטטיסטי זה לא היו עובד לרוב, אבל נאמר כי היו נשים רבות שכשהוא היה מבקש יפה (כלומר היה אומר ברוגע מספר פעמים "חאג'") הן היו נותנות לו. התקופה הזאת נגמרה בשנת 500,250 לספירה, ברגע שאנשים לאט-לאט הפסיקו לייחס חשיבות רבה לבגדיהם ועברו לשלב הבא - שלב האופנתיות.

[עריכה] תקופת הטרום אופנתיות

יש המייחסים את תקופת הטרום אופנתיות לתת-תקופה של תקופת הטרום בגדים. הסיבה לכך היא שהבסיס לאופנתיות הם הבגדים. הטענה הזו מנוסחת על ידי שבתאי צבי בצורה הפשוטה ביותר:

"אופנתיות היא הדרך של הבגדים להשפיע על הציטוטים שלי"
~ שבתאי צבי על חלוקת תקופת הטרום אופנתיות לתת-תקופה של תקופת הטרום בגדים

אלוהים, לעומת שבתאי, בעל דעה שונה:

"החלוקה הזאת שגויה! למישהו יש קרמבו?"
~ אלוהים על חלוקת תקופת הטרום אופנתיות לתת-תקופה של תקופת הטרום בגדים

בתקופת הטרום אופנתיות, בני האדם מתחילים לחלק את שאר בני האדם לקבוצות סטראוטיפיות, לפי שלושה מאפיינים בסיסיים:

  • גודל זין \ גודל חזה
  • בגדים
  • מראה פרצוף

מפני שבאותה תקופה הדיבור עדיין לא היה מפותח (כלומר, המילים היחידים שהיו פעילות הן "די!" ו-"חאג'"[תרגום משפת האדם הראשונים - "בבקשה"]), הבדיקות לגבי הקבוצות היו מתנהלות באופן פיזי לחלוטין. אנשים פשוט הסתכלו בין רגליהם של הגברים לבדיקת גודל הזין, בין עלי החזיות של הנשים לבדיקת גודל החזיה, על העלים הכלליים לבידקת יופי הבגדים ועל הפרצוף כדי לדעת את מראה הפרצוף. הקבוצה הראשונה שנוצרה היא קבוצת ה-"פוקלש".

Twins2
אדם מטיס מטוס
[עריכה] קבוצת הפוקלשים

פוקלשים נוצרו כשנה וחצי מפתיחת תת התקופה. המקביל הדומה ביותר להם מהיום הוא הערס. הסיבה לשם "פולקש" זה מהסיבה הפשוטה שהם צעקו אחד על השני את המילה "פולקש" רוב הזמן. המאפיינים שלהם לפי החלוקה הראשונית הם:

  • גודל זין - בין פלפל לשני פלפלים חריפים - כיום בין 13-16 ס"מ.
  • גודל החזה (ערסיות) - בין תפוח לתפוח וחצי - כיום בין A ל-B.
  • בגדי גברים ונשים - ארבעה חתיכות קנאביס תחתונים עם מכנסיים, ריבוע עץ בתור חולצה.

לאט לאט התפתחו עוד מאפיינים לשבט, בניהם דיבור נמוך מאד, התלהטות יתר, ממוצע אייקיו מתחת ל-90 (קוף חכם) וחוסר יכולת להבעה עצמית שלא קשורה למכות (מה שהיה נהוג באופן כללי באותה תקופה). לאחר כמה התקפות פנימיות בין ערסיות נוצרה תת קבוצה לפולקשים - הפעקאצש. מהפולשקים התפתחה קבוצה נוספת, זאת שנפסלה בקרבות. לקבוצה זו קוראים "פארט" (בלי דגש באות הראשונה).

[עריכה] קבוצות הפקצעש

פקצעש הן קבוצת נשים גדולה שחשבה שלהסתובב בין פוקלשים זה רדוד מדיי. המקבילית הדומה ביותר להם מהיום הן כמובן הפקצות. המאפיינים שלהם לפי החלוקה הראשונית הם:

  • גודל זין - אין להן זין לרוב. במקרה שיש, בין שליש פלפל לשני שלישי פלפל - כיום בין 5-6 ס"מ.
  • גודל ה[שדיים|חזה]] - בין שלושה תפוחים לארבעה תפוחים - כיום בין C ל-DD.
  • בגדי נשים - עלה קנאביס אחד דק בתור תחתונים, עוד שתיים זהיים בתור חזיה, וחוט עץ שמחבר את החזייה לגוף.
  • בגדי גברים - בתחילת התקופה עוד לא נוצרו גברים שהם פקצעש. הפצעש הגברים התחילו בעיקר בתקופה הפרהיסטורית, והם לרובם הומוסקסואלים.

לאט-לאט התפתחו גם כאן מאפיינים לשבט, בניהם דיבור גבוה מאד (כמחאה לקבוצה הישנה של הפוקלשים), ממוצע אייקיו 90(קוף חכם) והבעה עצמית של מכות קטנות וסטירות, או בשמן הייחודי להן - "צ'יק פייט".

[עריכה] קבוצת הפארק

פארקים הם קבוצות שנוצרו רק כ-100 שנים מפתיחת תת התקופה. הקבוצה הזאת היא הראשונה שהעיזר למרוד בקבוצת הפולקשים. שמם פארק, והמקבילים הדומים להם ביותר מהיום הם הפריקים. המאפיינים שלהם לפי החלוקה הראשונית הם:

  • גודל זין - בין פלפל וחצי לשלושה פלפלים - כיום בי 14.5-20 ס"מ.
  • גודל החזה (פריקיות) - בין תפוח וחצי לשני תפוחים - כיום D.
  • בגדי נשים - עלה קנאביס דק בתוך תחתונים, עלי עץ-דקל בתור מכנסיים וכך גם החולצות. לרוב העצי-דקל נלקחים כשהם שרופים ושחורים.
  • בגדי גברים - ללא תחתונים, עלי עץ-דקל בתור מכנסיים וחולצה.

לאט-לאט התפתחו גם כאן מאפיינים לשבט, בניהם תנועת ראש מהירה ביותר החוזרת לעצמו, דיכאון חולף חוזר, חוסר שיזוף גבוה ביותר וחוסר שבירה ציפורניים לתקופות ארוכות. חלקם הגדול מאד העדיף שרוב היום לשבת בסטלבט עם עלה קנאביס שרוף, בלי לחשוב על כלום. חלקם הקטן שאהב להבין דברים בעולם מסקרנותו הגוברת, לאט לאט הורחק מהקבוצה ויצר קבוצה חדשה: "החאנג'ים".

[עריכה] קבוצת החאנג'ים

לחאנג'ים לקח זמן רב ליזום קבוצה. רק לאחר כ-700 שנים מפתיחת תת התקופה. המקבילים להם היום הם החנונים. המאפיינים שלהם לפי החלוקה הראשונית הם:

  • גודל זין - לא ידוע. יש שאומרים שפחות מפלפל (פחות מ-10 ס"מ) ויש שאומרי שמגיע לגודל דלעת ואף יותר(יותר מ-18).
  • גודל החזה (חנוניות) - בין חצי תפוח לתפוח וחצי - כיום בין AA ל-A.
  • הבגדים אינם מאפיין חשוב בדמות החאנג'.

לאט-לאט התפתחו גם כאן מאפיינים ייחודים לשבט, בניהם ישיבה רוב היום ללא קנאביס בניסיון להבין כל מיני דברים מהעולם כמו החול, הים וברמה מתקדמת יותר גם אלוהים. עוד מאפיין חשוב היא אגדה שאומרת שהם גם היו מחטטים באפם רבות. הם טוענים כיום שזו רק שמועה. החאנג'ים התאפיינו גם ברמת אייקיו שעולה על 98 (קוף מאד חחכם עד בן-אדם טיפש) ובמצבים מתקדמים רמת המשכל הגיעה אף ל-107 אייקיו.

[עריכה] המשך התקופה

כל אחד מהקבוצות התפתחו מאד בתקופה הטרום-אופנתיות רק התקדמה עם הזמן. הפולקשים פתחו קרבות עם מקלות ואף אבנים. אמנם רמת המשכל שלהם היא הנמוכה ביותר, הם המציאו את השפה הראשונה, מאט'ר פאקר שמה, בה מושג הבסיס הוא פאק בהטיות שונות ומגוונות. הפאקצעש לא התפתחו יותר מדי מעבר למה שהיו במשך התקופה הזאת. הפארק פתחו בגדים מוזרים עוד יותר והרחיבו את המכנסיים שלהם עוד קצת. החאנג'ים המציאו מספר מילים חדשות: לשמיים הם קראו סקאוּ, לעצים טאר, ולכוכבים סֶטָרָא. הם הראשונים שהצליחו להגיד יותר מתנועה אחת בלשון. סיום התקופה קורה ברגע שהחנאג' מצאו שם חדש לנשים מסויימות: "סקסי".

[עריכה] תקופת הסקסיות

תקופת הסקסיות היא אמנם לא תקופה ארוכה כל-כך, וגם לא קרו בה הרבה דברים, אבל היא משמעותית ביותר. האירוע המרכזי שקרה בה הוא שאנשים ייצגו קבוצות שונות בתואר "סקסי" כאשר הן חרמנו אותם. הסיבה למשמעותיות של התקופה הזאת, היא שסקסי היא המילה היחידה שבאמת נוצרה בתקופה ההיא, וגם היום היא שימושית גם בדיוק באותה הטייה. בנוסף אל כך, המילה הזאת שימושית ב-75% מהשפות בעולם, גם הלטיניות, גם הרומאיות וגם השמיות. התקופה הסקסית היה נהוג להקריב קורבן לאשתך, בדרך כלל הקרבן היה השכן המעצבן.

[עריכה] תקופת הבגדים הראשוניים

תקופת הבגדים הראשוניים אמנם נמשכת עשרת אלפים שנים, אך היא עצמה מכילה רק שני אירועים גדולים:

  • הבגדים התחתונים נמחקו כמעט לגמרי העולם, בטענה שהם מיותרים. הם חזרו רק בתקופת הפריהסטוריה שנית.
  • הבגדים החדשים היו עשויים מעור חיות במקום צמחים. העור נלקח באופן אמנם לא כל-כך חכם מחיות, והיה ניתן לראות על העורות חלקים פנימיים של החיות לעיתים. רק בסוף התקופה הם גילו איך מנקים כמו שצריך

את עורות החיה מחלקי החיה הפנימיים.

[עריכה] תקופת פירות פרי ההיסטוריה

תקופת פירות פרי ההיסטוריה היא התקופה המרכזית בתקופת פירות פרי ההיסטוריה. התקופה הזאת היא תקופה שבה באופן כללי לא קרה כלום. הדברים נמשכו כפי שנאמר עד כאן, במשך 100 שנים לא קרה כלום.

[עריכה] תקופת האופנתיות הראשונית

תקופת האופנתיות הראשונית היא תקופה בה האופנתיות מתפתחת. ישנו מראה אידאלי לכל מין.

[עריכה] מראה הגבר האידאלי לתקופה

הגבר האידאלי ביופיו מקבל את המאפיינים הבאים:

  • הוא צריך ללכת ברוב שעות היום - בלי חולצה.
  • הוא צריך להכיל שערות על החזה.
  • על פניו חייב להיות זקן לא גדול.
  • שערו חייב להיות באורך בינוני עד ארוך.
  • הוא צריך להיות שרירי.
[עריכה] מראה האישה האידאלית לתקופה

האישה האידאלית ביופיה, מקבלת את המאפיינים הבאים:

  • היא צריכה ללכת עם חולצה חושפנית או בלי חולצה במשך שעות היום.
  • אסור שיהיה לה שיער שהוא אינו על הראש.
  • השיער על הראש שלה חייב להיות ארוך.
  • אסור שתהיה שרירית מדי. היא צריכה להיות רזה.

[עריכה] תקופת הטרום פרהיסטוריה

תקופת הטרום פרהיסטוריה מקדימה את סוף החלק השני בהיסטוריה - "פירות הפרי היסטוריה", ועוברת לתקופה הבאה: "תקופת הפרהיטוריה". בתקופה הזאת האנשים מתחילים לחפש תשומת לב לא רק במראה, אלא גם בדיבור. הם מחפשים מילים להביע את מה שיש להם להגיד. תקופת הפרהיסטוריה לא הייתה מגיעה בלא החנאג'ים, כך שיש להם תפקיד ראשוני וחשוב בהיסטוריה שלנו.

[עריכה] תקופת הפרהיסטוריה

תקופת הפרהיסטוריה היא התקופה שהתחילה בשנת 752,000 לספירת האדם ונגמרה בשנת 896,500 לספירת האדם, שזה בין שנת 148,000 לפניה"ס עד שנת 3500 לפניה"ס, לפי ספירת הנוצרים. בשנה זו קרו מספר אירועים חשובים ביותר לאדם:

  • האדם התחיל ללכת ישר ולא כמו קוף.
  • האדם מתחיל לדבר בשפה הראשונה. אף אחד לא יודע בדיוק איזה שפה, אבל יש נקודת מידע אחת מוחלטת: בשפה הזאת אומרים סקס בדיוק כמו ב-75% משאר השפות: "סקס". עוד דבר - ידועים כמה מהמילים הראשונות: "די", "חאג'" ("בבקשה"). רוב היהודים קובעים כי השפה העברית היא השפה הראשונה. כששאלו את אלוהים על השפה הראשונה, הוא אמר שהוא לא זוכר.
  • לאנשים מתחילים לקרוא בשמות.
  • קם אדם בשם משה שבטוח שהוא דיבר עם אלוהים.
  • מכאן, נוצר זרם היהדות.

[עריכה] חלוקת הפרהיסטוריה לחומרים

יש סוג חלוקה מקובל של הפרהיסטוריה לחומרים:

עלה משאל לאחרונה שנועד כדי להסביר את סיבת החלוקה של תקופות הפרהיסטוריה לחומרים. אלה תוצאות המשאל: 0.001000% מהאנשים קובעים שהחומרים מייצגים את תגליות התקופה. 112% מהאנשים קובעים שהחומרים מייצגים את כוח הגברים (ויש אומרים גם את מידת הסכמת הנשים)ואת גודל הזין שלהם בתקופה. 73.1% מהאנשים קובעים שהחומרים מייצגים את השפה של אותה תקופה (?) 0% מהאנשים קובעים כי "אלוהים יודע מה מייצגים החומרים".

לאחר שגילו כי מספר גדול כל כך של אנשים חושבים שאלוהים יודע מה מייצגים החומרים, שלחו מכתב לשבתאי צבי בו הם ביקשו ממנו לתקשר עם אלוהים ולשאול אותו מה מייצגים החומרים. אלוהים ענה בתגובה: "אין לי שמץ של מושג"(לבסוף צבי גילה להם שתשובה ב נכונה).

[עריכה] תקופת ההיסטוריה

תקופת ההיסטוריה היא התקופה הראשונה שמישהו באמת מכיר בקיומה לגמרי (נוסף לתקופת הפריהיסטוריה שהרוב פשוט לא מדברים עליה). יש סוברים שההיסטוריה מתחילה עם המצאת הכתב. יש סוברים שההיסטוריה מתחילה עם יצירת הבגדים הראשונים, אך רעיון זה אינו סביר בהתבסס על כך שתקופת פירות פרי ההיסטוריה מדברת כמעט כולה על בגדים, והיא התקיימה שנים רבות לפני תקופת ההיסטוריה. תקופת ההיסטוריה מתחילה בשנת 896,500 לספירת האדם, כלומר שנת 3,500 לספירת הנוצרים, ותקופה זו עדיין אינה הסתיימה עד היום.

[עריכה] העת העתיקה

תקופת העת העתיקה הפותחת את ההיסטוריה, כולה נבנת על ההאמונה המאנובולוגית, כלומר, האמונה שהאדם היא החיה הטובה ביותר ושהוא צריך לשלוט. התקופה הזו מתחלקת על גבי ההיסטוריה למספר תקופות קטנות נוספות:

[עריכה] תקופת הבוכנולגיה

תקופת הבוכנולוגיה היא תקופה קצרה מאד שבה נכתב הספר הראשון. הספר הזה היא בעל 10 אותיות בדיוק, שנכתבו בעזרת דם תרנגולות על שברי אבן. תוכן הספר הוא: "!$ $% %^ #% %% ]] [[ ; KK א". לאחר בדיקות ארכיאולוגיות והיסטוריוניות משעממות במיוחד, התגלה פירוש המשפט: "האדם הוא היצור הטוב ביותר שנוצר יש להרוג את השאר." במשך התקופה הזו המסר הועבר מאם לבת, ובני האדם התחילו לחפש דברים שיגרמו לכך שדברים יהיו קלים ופשוטים יותר. בגלל האמונה "צריך להרוג את האחר", נוצר הכלי הטכנולוגי, או ליתר דיוג הבוכנולוגי, הראשון: המקל ככלי הרג. הסיבה לכך שלא ניתן לקרוא לכלי זה כלי טכנולוגי, הוא בגלל שבסופו של דבר לא אירע שום דבר הרכבי או טכנולוגי ביצירה שלו, אלא אנשים פשוט הרביצו אחד לשני איתו. פשוטו כמשמעו.

Skull death
אדם ממוצע מבפנים
[עריכה] תקופת הטרום טכנולוגיה

תקופת הטרום טכנולוגיה היא תקופת יצירת האביזר הראשון. היצירה הזו תלויה בשבט ממנו באו האנשים:

  • בשבט הערסים האביזר המורכב הראשון שנוצר היה כדור. ליתר דיוק, אבן. תכלס - אבן.
  • בשבט הפקצות האביזר המורכב הראשון שנוצר היה דילדו. ליתר דיוק, מקל.
  • בשבט הפריקים האביזר המורכב הראשון שנוצר היה גוצגוץ. גוצגוץ הוא הדוגמא הראשונה למוסיקה של אותם זמנים - הגוצגוץ היה עשוי ממקל אחד, אותו הם נהגו לזרוק על משהו שעשוי ממתכת הם האהבו את הצליל שהיה נשמע.
  • בשבט החנונים האביזרם המורכב הראשון שנוצר היה מזלג. המזלג היה עשוי מעצים שהיו מספיק דקים כדי שיוכלו לשבור להם את הקצה לנעיצה באוכל.

כפי שניתן לשים לב, כל אחד מהשבטים יצרו דברים כמעט זהים אך לתכלית שונה. האבן - ככדור. המקל - כדילדו, כגוצגוץ (כלי מוסיקה ראשוני) וכמזלג ראשוני.

[עריכה] תקופת הממש-לפני-טכנולוגיה

תקופת הממש לפני טכנולוגיה' היא תקופת האביזר שכמעט היה ניתן לקרוא לו טכנולוגי: השירוטרום שהומצא על ידי החנאגים. השירוטרום הוא בית השימוש הראשוני, שהיה מורכב כארבע חתיכות עץ, שמזכירות ביחד קופסה, אליה היו משתינים ומחרבנים. התקופה הזו היא תקופה של כ-1554 שנים בלבד.

[עריכה] תקופת הטכנולוגיה הראשונית

בתקופה הזו נוצרו אביזרים טכנולוגים לכל דבר. אלה האביזרים שידוע שנוצרו:

  • הכדור - האביזר הראשון. לאומת הכדור הראשוני של הערסים, הכדור הזה יכל גם להתגלגל, והוא לא היה כבד כל-כך.
  • עט החפירה - עט החפירה הראשון היה עשוי מעץ ומעט מתכת.
  • הבית שימוש - דומה מאד לשירוטרום אך מעט יותר משוכלל: על השירותים האלה היה אפשר גם לשבת, ותחתית השירותים האלה היה עמוק באדמה.
  • שטחי ההליכה - המצאה מעט יותר מתקדמת. מזכירה את המדרכות של היום. נועדה לנוחיות הליכה לאחר יישור האדמה בעזרת עט החפירה.
  • הספרים - הצורה הראשונית הנוחה ביותר לקריאה. עשויה עצים שעליהם חריטות.
[עריכה] תקופת ההסבר או תקופת הדת

התקופה הזו היא תקופה משמעותית ביותר בהיסטוריית האדם. בתקופה הזאת האדם קולט את יצירותיו וחושב לעצמו איזה ייחוד יש למה שיצר. רוסקווק ג'ונס השביעי, משבט החנונים, חשב לעצמו: "רגע, אולי זה לא אנחנו שיוצרים את הכל, אולי יש דבר כזה אלוהים?" הוא לא ידע שעוד בתקופת הפרהיסטוריה קם אדם בשם משה ואמר זאת גם, אז הוא חשב שזו התגלית שלו. הוא הלך לספר לחבר'ה. כולם התלהבו מהרעיון, וגילו שיש עם שלם שמאמין ככה, להם קראו היהודים. ג'ונס וחבריו הקשיבו לסיפורי היהודים הללו.

ערב אחד, בו ישבו ג'ונס, חבריו והיהודים הלכו לישון, קמה אישתו הבתלוה של יוסף, מרים שמה, והרגישה שהיא חייבת לצאת החוצה, לנשום אוויר. כשהיא יצאה החוצה, היא הרגישה חוויה שהיא מעולם לא חוותה קודם לכן - אורגזמה. לא סתם אורגזמה, אורגזמה אלוהית של ממש. היו עדים שאמרו שעבר אור מעליה, לבן ובוהק, המייצג את מה שנקרא כיום "שפיך אדוני". למעשה, ברגע זה, אלוהים עשה את מרים. לילד שלה קראו ישוע. ישוע גדל והפך להיות האבא של הנצרות.

Peres the soccer player
אדם מאוד זקן

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים