בנגלדש

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
בנגלדש
BENGLADESH BANGLADESH B
דגל בנגלדש סמל בנגלדש
מוטו לאומי פקיסטן...זה פנייה הבא ימינה, ברמזור
המנון אנחנו פקיסטנים בנגלים גאים מסכנים
יבשת אסיה
שפה רשמית

בנגלית, עזתית (ערבית מתוחכמת)

עיר טקילה

דאקה

העיר הגדולה ביותר

דאקקה

משטר

סוציאליזם מוסלמי קיצוני

ראש המדינה

מישהו - שייח חרסינה

הקמה

התפרקות אימפרית הקוטג'

שטח
אחוז מים

לא משהו קממב"ר
סביר (עדיף לשאול על איכות המים)

דירוג אוכלוסייה

2 400,000,000,000 איש

צפיפות אוכלוסין

ממש צפוף

מטבע

אין

אזור זמן

עבר

סיומת אינטרנט

BG

קידומת

BABA

בנגלדש הינה האימפריה של דרום-מערב-צפון של המזרח הרחוק של אסיה, אחרי הודו וכל שאר המדינות בעולם. כיום בנגלדש נשלטת על ידי הגרבילים, והוגי דעות מאמינים כי בנגלדש תהפוך בעתיד לאימפריה אמיתית, ולא רק ארץ שקוראת לעצמה אימפריה למרות שבעצם אף אחד לא מכיר אותה, וכמעט אף אחד לא יחפש אותה באיןציקלופדיה, והיא בכלל חלק מאתיופיה (כן, אני יודע שאתיופיה היא חלק מאפריקה בכלל) (לא, לא ידעתי שריר דולפינים עשוי בעיקר מאורניום ושניצל).

[עריכה] היסטוריה

[עריכה] קיסרות הקוטג' האגדית

פעם, בנגלדש הייתה חלק מאימפריה חסרת תקדים-קיסרות הקוטג' שהשתרעה על פני מספר חלקים באירופה ועל בנגלדש. אנשים חשבו:"WTF? בנגלדש לא קשורה לקיסרות שרובה באירופה!" וכולם חשבו:"ואללה! איך לא חשבנו על זה קודם!!". בתגובה, קיסר ממלכת הקטג' דאז שלמה בן אידיוטגמור(1449-154?) הבין שהלחץ המדיני שמותל עליו הוא קשה. לאחר שלושה ימים הוא התאבד והקיסרות התפרקה. בנגלדש נשארה מדינה חסרת אישיות כאשר היו בה בסך הכול 10,000 איש בכול המדינה העלובה כולה!!! לאחר כמה שנים מדינה בשם בריטניה השתלטה על אזורים רחבים, גם על הודו, פקיסטן ושטח בנגלדש. לאחר שקרו דברים, הבריטים עשבו והאנשים מפקיסטן השתלטו על בנגלדש. הבנגלים התעצבנו על זה שקוראים להם בנגלדשים ולקחו את שטחם ההיסטורי. זוהי בנגלדש של היום.

[עריכה] בנגלדשים

המתיישבים הראשונים בבנגלדש היו אנשים משבטים נודדים שחיו באתיופיה שבהודו שבדרום קוריאה שבאיטליה, והאמינו בפופיק הגדול וכן סגדו לו והקריבו לו אננס. הבנגלדשים נקראו כך על שם ראש השבט שלהם, בנגלדשסטוריאטוליפופיק, שנקרא לפי מלמוליו של הקוף הקוראיני הרקמושי חסר השיער הנדיר של מנכ"ל אקולוקו. צאצא מפורסם של שבט הבנגלדשים כיום הוא שימי תבורי. הוכח גם שיש לו את אחד המאפיינים של הבנגלדשים הקדומים: העור שלו בצבע חום, בעוד שהבולבול שלו בצבע ירוק-צהבהב-סגול אשכולית, והפטמות שלו מזכירות את השפיץ של שזיף מיובש. כמו כן, הוא מתחזה לתימני.

[עריכה] גילוי בנגלדש

בשנת 1493, החליט האידיוט הידוע לשמצה, כריסטופר ערבושבוש מאיראניום, לצאת לחפש את נרניה. כאשר הגיע לבנגלדש, וגילה כי אין שם מכשפות, אנשי-דוב ו/או גרבילים דו-ראשיים, הוא התעצבן מאוד; לכן הוא מצץ את הבולבול של האיש הראשון שהוא ראה, טבל אותו בחומוס ופוצץ אותו באורניום (אחרי הכול, זה כל מה שאיראנים יודעים לעשות).

[עריכה] חומוס

במסעו של ערבושבוש, התלווה אליו האיש מהפרסומת של החומוס, והצליח לייצר שם מעין סוג של חומוס בנגלדשי. מיד לאחר שהתחילה בנגלדש לעסוק בעסקי החומוס, היא הפכה אוטומטית למדינה ערבית (זה לא הגיוני! איך מדינה יכולה להיות ערבית, כשהיא נמצאת בתוך אתיופיה, שבהודו, שבדרום קוריאה, שבאיטליה, ובכלל מדברים שם רומנית?!)

[עריכה] גרבילים

לאחר 5 שניות, הבינו הערבים שהם בכלל לא צריכים עוד מדינה ערבית, ולכן נתנו אותה לגרבילים. כיום בנגלדש היא שטח גרבילי, והאו"ם מגדיר אותה כחלק מאוסטרליה.

[עריכה] מאפייני המדינה

[עריכה] דת

בתחילת דרכיה, בבנגלדש חיו רק מתיישבים בנגלדשים עלובים, שהאמינו בפופיק הגדול וכן סגדו לו והקריבו לו אננסים (וכן, גם את האננס של בובספוג) וכו'.
אחד מהאנשים החשובים בדתם של הבנגלדשים, היה קובי פופיקו, שהיה לו פופיק גדול ובולט במיוחד. הבנגלדשים המטומטמים החליטו שהוא נביא שנשלח ע"י הפופיק הגדול, וכן סגדו לו והקריבו לו אננסים וכו'.
מתישהו, פופיקו נרצח ע"י אגמנטישו מיצובישי, שלפי טענתו רצח אותו בטעות, כי הוא חשב שזה מישהו אחר. למרות זאת, הבנגלדשים שלחו אותו על סירת גומי לים, כדי שייפול מקצה כדור הארץ, אך הוא לבסוף הגיע ליפן. בתיכון הוא למד טכנולוגיה ועסקים, וכיום הוא מיליונר בזכות הרווחים של החברה המצליחה שלו לברווזי גומי.
כמובן לאחר מכן הבנגלדשים התנצרו, התאסלמו, התגיירו, התבהדההו, התגרזו וכן התגרבלו.

[עריכה] אוכלוסין

האוכלוסייה בבנגלדש כיום היא:

מה שמשאיר את כלל האוכלוסין בסה"כ ל-7 אנשים/גרבילים/תימנים/בנגלים.

[עריכה] המנון

בתרגום לעברית, המנון בנגלדש הוא:
"בני גורן הוא המלך
הגרבילים הם השליטים
נשתלט יחד על העולם של בני האדם
ונכריח אותם ללמוד מתמטיקה
ולהקשיב לשירים של שרית חדד
אומפה אומפה אומפה פה!"
(ברומנית: Fiul Gwyn este rege, gerbili sunt conducători, împreună, vor lua peste tot în lume de fiinţe umane, şi sunt forţaţi să studieze matematica, şi de a asculta melodii de sarit Hadad, oompah oompah oompah aici)

כלים אישיים