בנימין זאב הרצל

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"מה היה רע באוגנדה?"
~ הרצל על ישראל
"תמיד הוא התחרה בזקן שלי"
~ שבתאי צבי על הרצל
"טוב, אז טעיתי."
~ הרצל
"לך תבנה מדינה!"
~ אישתו של הרצל בעת ויכוח קולני
"אם תרצו אין זו אגדה"
~ הרצל מנסה לחבל באיןציקלופדיה

בנימין זאב הרצל (נולד ב-1860 ונפטר קצת אחרי שהוא מת), שידוע גם בכינוי אי"ד כלומר האחד והיחיד דרדפלוץ. היה הראשון שחשב על מחנה ריכוז ליהודים, אשר נקרא בימינו מדינת ישראל. אחד ההמקרים החשובים ביותר בחייו היה ביקורו בבנימינה (הרפ"ב).

הרצל, בנם של קרל מרקס ושל מלכת אנגליה, נולד באוקראינה והוא היה פג. עקב הפגות שלו, הוא לקה בצחלפת עציצים קשה.

[עריכה] הרצל בילדותו

הרצל ננטש בילדותו, ואומץ ע"י פיליפיניות. היסטוריונים טוענים, שלאחת מהפיליפיניות היה עגיל. בגיל שנה הרצל למד להגיד את המילה הראשונה שלו, 體体見见, שפירושה גרביל. בגיל 7 הוא נסע באוטובוס. בגיל 8 הרצל הלך ללמוד בבי"ס לאמנות בית, סילקו אותו משם לאחר שטען שהרבה יותר נוח לנקות אבק עם זקן. מאז הוא התחיל לגדל זקן.

  • הרצל נסע לרחוב וקיבל מכה בראש, משם הוא המשיך לרחוב אחר וקיבל עוד מכה בראש

[עריכה] הרצל כיום

נמצא כיום איפשהו מתחת לאדמה ,במעמקי האדמה משם הוא ממשיך לשלוט במדינה שהוא הכי רצה, אוגנדה שלעיתים גם נקראת על שמו:אוגנדהרצלה. והוא גם אבא של איזה ילד אחד שמת לפניו

[עריכה] נסיון הקמת גרביליה

בשנותיו הראשונות הרצל ניסה לממש את הרעיון של הארץ המובטלת "גרביליה", שהובטלה על-ידי הגרביל הקדוש. לאחר שניסה להקים אותה באסיה הקדושה, אך ראה כי היא שורצת בבובספוגים (הוא אהב יותר פטריקים), הגיע למסקנה כי הרעיון לא ישים, והוא החליט להקים מחנה ריכוז ליהודים.

[עריכה] הקמת מדינת ישראל

הרצל ראה ושמע על כל הפוגרומים שהיו בתקופה נגד יהודים, או כפי שקראו להם באותה תקופה, "יא-הודים". הרצל ריחם על כל הטרוריסטים והאנשים שצריכים לחפש יא-הודים בכל רחבי העולם כדי לפגוע בהם, והוא החליט לרכז את כולם במקום אחד. הוא חשב לילות רבים על דרך להעביר את כל היהודים למקום כלשהו, ואף התייעץ עם אדולף היטלר. הרצל עבר לרוסיה ופגש שם את ארקדי גאיידמק. הרצל ביקש מגאידמק שיחלק אוכל בחינם באיזה חור בעולם. תוכניתו של הרצל הצליחה, כל היא-הודים נהרו לשם. מאז קראו למקום "מדינת היא-הודים", אך כדי לא להתבלבל עם הודו, אליעזר בן יהודה תרגם את זה למדינת ישראל. בין היא-הודים התעוררה מחלוקת, עקב המחלוקת הם התפצלו לשתי קבוצות: הפלשתינאים, שעדיין נראים כמו הודים, והיהודים, אשר החליטו לקרוא לעצמם ע"ש הלהקה. הרצל פעל לפי האמרה הפיליפינית העתיקה "אם תרצו עין, זו אגדה". דיסלקטים קראו את המשפט כ"אם תרצו, אין זו אגדה", ומאז אנו משתמשים בזה כך.

העלייה שלו לארץ התחילה כשהרצל רצה לחפש זונות, לאחר מכן הוא מצא מדינה קטנה בצורת בננה וידע שזה מקום בו הוא יוכל למצוא זונה כדי לגעת עם לשונה במקום הרגיש שלו שנקרא "זינה" ולכן החליט לעלות בעלייה לארץ ומצא שם קוקסינל שרק רצה לגעת לו בחזה ולהרצל זה לא הספיק, לכן הוא התקשר להורים והתלונן שאין זונה בארץ וייתכן יוכל למצוא בארצות כמו תימן. אך בתימן היו אנשים שהתכסו בעצמם בחרא וזה הסיבה לצבע עורם. בסופו של דבר הוא מצא זונה ששמה "נחצ'ה", היא שכנעה אותו ללבוש שמלה ובסופו של דבר הצליחה לשכנע אותו. סוף של חייה של הזונה נגמר בזה ש"בטעות" הרצל שלשל לה לתוך הפה והיא הורעלה. היא הופיעה בחלומו והוא צעק לעברה "נחצ'ה!!!! נחצ'ה שלי!!! קומי לתחייה ותעשי לי ביד!" והיא ענתה לו "לא הרצלושלוש, אני רוצה לטעום מהטעם המופלא והעליז של החרא שלך שיש לו טעם של עוף מקולקל אבל ירוק." ומאז הוא שכח את זיכרונו ומת מאוננות יתר.

[עריכה] תוכניתו של הרצל כיום

כיום, לאחר מותו מצער על כישלונותיו הרבים התקף לב מחלת מין, מחמוד אחמדינג'אד (גלגול נשמה של הרצל) מוודא שהכל עובד לפי התוכנית של הגלגול הקודם שלו, ושלאף טרוריסט לא יהיה קשה לפגוע ביהודים. מסיבה לא ידועה, קבוצת היא-הודים הידועה בשם פלשתינאים, תומכת באחמניג'אד. הרצל דאג שביבי נתניהו ואהוד ברק יכהנו בממשלה כדי שיהיה לטרוריסטים קל יותר לפגע.

כיום הרצל עובד על ה"רילי פיינל סלושן" (בלעז The really final solution), שהיא פצצת אטום עם דיאט קולה לימון.

כלים אישיים