FANDOM

"אני בנימיני"
~ אהוד מנור על בנימינה
"לא פעם עצרתי בחאן דרכים עלוב בזכרון יעקב, והסתכלתי על הנוף המלכותי של בנימינה"
~ שבתאי צבי
"אל תגיד לי מה לעשות!"
~ אורי דיסטניק לראש ממשלת ישראל
"צריך לשנות לה את השם לביבי-נימינה"
~ בנימין נתניהו על הקמפיין לאיחוד בנימינה עם ישראל
"כמה גולים יש לשילה?"
~ נוער בנימיני]]]
"התחנה הבאה, בנימינה"
~ הכרוז של כל רכבת שנייה, מדבר בגאווה
"הם רוכבים על חזירים, עוברים ביקורת דרכונים, הם עדיין לא המציאו את הגלגל בגבעת עדה אין חשמללל"
~ כל ילד בנימיני
"חרא של מקום"
~ שבתאי צבי על בינמינה
"גבעת עדה כבר שלנו, זכרון יעקב הבאים בתור!"
~ שיר עם מסורתי

הרפובליקה הפדרלית של בנימינה (באנגלית:The Great Federal Republic of Benjamina, בגרמנית:Der Instigonnshvig Boundesrepublik Binyamina), הרפ"ב, בנימינה הגדולה או בנימינא ד-רבתא, היא מדינה עצמאית ואימפריאליסטית החולשת על מדינת ישראל. הרפ״ב שולטת גם על כל איזור בקעת הנדיב, גבעת עדה, פרדס חנה, זכרון יעקב, תל אביב, יישובי אלונה, בית חנניה, רב ארה"ב וחלק מאנטארקטיקה. יש אומרים שהרפ״ב היא ערש התרבות המערבית.

הרפ"ב הוא המעצמה הכי גדולה ועשירה בעולם (אחרי קיסריה והבית של לרון), רבים מהממציאים הגדולים בעולם באים אליה כדי לחלוק מחוכמתה האדירה. למעצמה קשרי מסחר אדירים הכוללים בריתות רבות עם מדינות כמו טייוואן, ערב הסעודית, צפון קוריאה, איראן ואיטליה.

שיטת המשטר בבנימינה היא תאוקרטיה חוקתית מלוכנית. קיסר הרפובליקה הנוכחי הוא איתי וייסברג.

מוסדות חינוךעריכה

ילדי בנימינה רוכשים את השכלתם בהוגוורטס. רפי השכל והנכשלים מביניהם נשלחים לאחד ממוסדות החינוך למעוטי יכולת כגון אשכולות, אמירים או אורט בנימינה.

צאצאי בנימינה גדלים ומתחנכים במוסד גדול הנקרא "הצהרון של עודד". הצהרון של עודד ידוע בהערכתו למזבלה הקרויה גם "מכבי חיפה".

תרבותעריכה

תושבי הרפ"ב דוגלים בזרם מסוים של דת הבנימינליזם. הם מאמינים בכל מאודם שיום יבוא והעולם יכרע ברך בפניהם (כמו שחלקו כבר עושה). מצוותם השנתית היא ביקור במדרחוב זכרון יעקב ושירה של מזמורי הקודש כגון "בגבעת עדה אין חשמל" ו"אני בנימיני".

הבנימינים גאים בהיותם חלק מהמעצמה הזאת ובזים לכל אנשי הקולוניות אותן הן כבשו ולכן רבים מהם מעודדים את הלאומנות הזאתי באמצעות הצטרפות לשבט הצופים המקומי (שמונה למעלה משליש מאוכלוסיית הבנימינים), קניית מוצרים בנימינים בלבד, עידוד הכלכלה המקומית והזדווגות עם בנימינים בלבד. בנימינים הסורחים מדרך זו נקראים לעיתים מפכוסים או בוגדים, והם מסולקים באופן מיידי לכפר נידח שסיפורים אודותיו זורעים פחד בליבם של הבנימינים: "כפר גליקסון"!

בבנימינה פועלות כיום להקות רבות מצליחות כגון דימה והדפקאטים ופרזנט פרוגרסיב.

קיימת לאחרונה תופעה מצערת שמתבטאת בצעירים בנימינים פוחזים שמשחיתים את הערך הזה.

היסטוריה עריכה

בנימינה נוסדה כאשר חנה לפידות (לשעבר שליטת אורט בנימינה) זרקה בלון מים בהיותה בתפקיד. פרדוקס זה היה חזק כל כך, שנוצרה עיר בשם בנימינה.

השם בנימינה נלקח מהקוראן (פסוק 3, פרק 4): "ותיכח לך גרביל, ותתלוש ציפרונו, והנה לך בנימינה".

בנימינה חוותה תקופה של שלום, שגשוג והשפלת הקולוניות הסובבות אותה במשך מאות שנים, עד לכתו של המנהיג הדגול פינקי זוארץ. ידוע לתושבי הרפ"ב לא להזכיר את שמו, כי זה גורם לבכי והיסטריה המונית. בנימינה הוא היישוב גם היום וגם פעם היה (וגם עכשיו) הכי טוב בארץ ובעולם בכלל.

התקופה הקדומה עריכה

מוטב לציין, שבמקום שבו עומדת בנימינה המודרנית היתה לפני עיירה קטנה בשם "ירושלים איחוד עילית 2.0", שהושמדה לפני 200 שנה בגלל סיני רובינשטיין, מלך החטיבה והתיכון, שהחליט שבגלל שתושביו צחקו יהיה להם בכי בתעודה. בעקבות הבכי תושבי ירושלים לא יכלו לנשום ומתו.

באיזור, ניתן למצוא ממצאים של התיישבות באיזור כבר בתקופה הניאוליתית. נמצאו חניתות, כדי חרס ואף מקלות מגולפים. המקלות כנראה שימשו כחכות לדייגים מקומיים של נחל תנינים. מאז ומתמיד היה האיזור פרשת דרכים, והיווה מוקד לסכסוכים בין מצרים לאימפריה החיתית.

טבעעריכה

בבנימינה קיימים כמה זנים נדירים של בעלי חיים:

1. הפיקי המצוי (Pikifletset או haben shel aviv hamelech)- הפיקי המצוי ידוע במכות לאשכים, תלישת שערות ברגליים ואהדתו להפועל תל אביב. הפיקי המצוי גר בשיכון ורבורג (הידוע גם וכ"Hood" של בנימינה) ומכונה באיזור זה בלבד ״הקוטש״.

לעיתים נקרא כי"שותף" ע"י בני המקום.

בבנימינה ניתן למצוא עוד מגוון יצורים קסומים כגון:

אלפונזו/סטיוארט/איך שאתם לא רוצים לקרוא לו- יצור דמוי סוס בעל קרן אחת שמסוגל להוציא נייר דביק בכל צבעי הקשת מהעכוז

לפעמים חזיר מחמד גבעת-עדי תועה לתוך בנימינה. הבנימינים לרוב דורשים עבורו כופר, או פשוט הורגים אותו ושולחים חלקים ממנו לבעליו המקוריים. כל המנהגים האלו נעשים בהומור וללא רצון לפגוע.