בנימינה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"אני בנימיני"
~ אהוד מנור על בנימינה
"לא פעם עצרתי בחאן דרכים עלוב בזכרון יעקב, והסתכלתי על הנוף המלכותי של בנימינה"
~ שבתאי צבי
"אל תגיד לי מה לעשות!"
~ אורי דיסטניק לראש ממשלת ישראל
"..."
~ פינקי זוארץ
"התחנה הבאה, בנימינה"
~ הכרוז של כל רכבת שנייה, מדבר בגאווה
"הם רוכבים על חזירים, עוברים ביקורת דרכונים, הם לא גילו את הגלגל בגבעת עדה אין חשמללל"
~ כל ילד בנימיני

הרפובליקה הפדרלית של בנימינה (באנגלית:The Great Federal Republic of Benjamina, בגרמנית:Der Instigonnshvig Boundesrepublik Binyamina), הרפ"ב, בנימינה הגדולה או בנימינא ד-רבתא, היא מדינה עצמאית ואימפריאליסטית החולשת על מדינת ישראל. הרפ״ב שולטת גם על כל איזור בקעת הנדיב, גבעת עדה, פרדס חנה, זכרון יעקב, תל אביב, יישובי אלונה, בית חנניה, רב ארה"ב וחלק מאנטארקטיקה. יש אומרים שהרפ״ב היא ערש התרבות המערבית.

הרפ"ב הוא המעצמה הכי גדולה ועשירה בעולם, רבים מהממציאים הגדולים בעולם באים אליה כדי לחלוק מחוכמתה האדירה. למעצמה קשרי מסחר אדירים הכוללים בריתות רבות עם מדינות כמו טייוואן, ערב הסעודית, צפון קוריאה, איראן ואיטליה.

[עריכה] תרבות

תושבי הרפ"ב דוגלים בזרם מסוים של דת הבנימינליזם. הם מאמינים בכל מאודם שיום יבוא והעולם יכרע ברך בפניהם (כמו שחלקו כבר עושה) מצוותם השנתית היא העלייה לזכרון הקדושה ושירה של מזמורי הקודש כגון "בגבעת עדה אין חשמל" ו"אני בנימיני".

הבנימינים גאים בהיותם חלק מהמעצמה הזאת ובזים לכל אנשי הקולוניות אותם הם כבשו ולכן רבים מהם מעודדים את הלאומנות הזאתי באמצעות הצטרפות לשבט הצופים המקומי, קניית מוצרים בנימינים בלבד, עידוד הכלכלה המקומית והזדווגות עם בנימינים בלבד. בנימינים הסורחים מדרך זו נקראים לעיתים מפכוסים או בוגדים.

בבנימינה פועלות כיום להקות רבות מצליחות כגון דימה והדפקטים ופרזנט פרוגרסיב

[עריכה] היסטוריה

בנימינה הוא היישוב גם היום וגם פעם היה (וגם עכשיו) הכי טוב בארץ ובעולם בכלל.

[עריכה] התקופה הקדומה

ניתן למצוא ממצאים של התיישבות באיזור כבר בתקופה הניאוליתית. נמצאו באיזור חניתות, כדי חרס ואף מקלות מגולפים. המקלות כנראה שימשו כחכות לדייגים מקומיים של נחל תנינים. מאז ומתמיד היה האיזור פרשת דרכים, והיווה מוקד לסכסוכים בין מצרים לאימפריה החיתית.

כלים אישיים