בני גורן

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"ננה בננה! הערך שלי מוגן ושלכם לא!"
~ בני גורן על בני גורן
"החנון של הכיתה היה ונשאר חנון"
~ שבתאי צבי על בני גורן
"להמציא מחדש את מאדים זה תענוג!"
~ בני גורן על מאדים
"הוא תמיד התחרה איתי מי ישתלט על העולם ראשון"
~ ביל גייטס על בני גורן

בני גורן (1950-הנצח) הינו אבי המתמטיקה הקלאסית ומייסד תורת "אלגברה א/ב/ג/ד/ה/ז/ח/י/יא/יב/יג" וחתן פרס הנובל לשלום על הישגיו במשחק הפינג פונג.

[עריכה] ילדותו

בני גורן נולד בקייב שברוסיה לשני הוריו- ימימה גורן (מדענית)ואתניאל גורן (עורך דין) תחת השם בוריס גודונוב גורן. כבר מגיל צעיר הראה בוריס יכולות מרשימות בתחום הלימודי והוא אובחן כלוקה בתסמונת ה"אינטיליגנציה הגבוהה". השוני שלו הפך אותו למושא לעג בבית הספר "פראסטיטוטקה" שבקייב, והוא סבל מאוד מהתעללויות פיזיות. בגיל 13 בוריס גודונוב עשה את צעדו הראשון במתמטיקה,כאשר המציא מחדש את החיבור והחיסור והבהיר לקהילה המדעית את משמעותה. הגילוי ערער על כל ההיגיון המדעי והמחשבתי של המדענים.

[עריכה] בוריס גודונוב גורן כנביא ארמדילו חליג'ה

בגיל 12 הי הבן המטומתם ביותר בכל העולם כולו והבן זונה של כללללללללללללללל !!!!!!!!!!!!!!! הזונות שמיזדיינים להם בשקט

בגיל 14 בוריס גודונוב סיים את התיכון והסתרבן מהצבא והתנצר, כאשר שמו החדש הוא הנביא ארמדילו חליג'ה. ארמדילו היגר ליָתְרִבּ וקנה שם מחנוני חינני מים. לאחר שארמדילו התחיל לכתוב ספר שקוראים לו "אליסה בארץ הפלאות" הרצוף בשטויות גמורות (אשר היווה השראה למה שנקראה אחר כך: איןציקלופדיה), מומחים רבים סבורים שהמים הכילו מריחואנה וכי ארמדילו חליג'ה כתב זאת בסטלה.

Mars-06-crop-2657.jpg

מאדים - לפני

לאחר שעוד כמה אנשים ששתו מה"מים" הם קראו את האליסה בארץ הפלאות והתפעלו מהספרותיות שבו והחלו להפיץ אותה ולכפות ביד קשה את מנהגי הספר על אנשים. דת "אליסה" הלכה והתרחבה בהנהגתו של ארמדילו חליג'ה, עד שב - 4 לספטמבר 1964 הוא חירבן והחרבון היה כל-כך גדול ועוצמתי עד שהוא עף לשמיים מהתנופה האדירה. רבים שראו את התקרית העידו כי הם חשבו שהוא עלה עם חצי סוס חצי תמנון בצבע ורוד צעקני השמימה. ארמדילו עף כל כך חזק עד שהוא הגיע למאדים. כאשר בילה 8 שנים של בדידות במאדים הוא נזכר באהבתו ללימודים ומתמטיקה בייחוד, והמציא מחדש את הכוכב כאשר יש בו מברשת שיניים וקלטת של מלך העריות. לאחר שארמדילו תקע עוד חרבון מפלצתי, הוא חזר לכדור הארץ והחליט שהוא פותח דף חדש. על פי הרישומים של משרד הפנים, הוא שינה את שמו ל"בני גורן" ופצח בקריירה של פרופ' למתמטיקה והוציא את הספר שהביא לגדולתו: "אלגברה" שחולק ל - 13 חלקים (א'-יג').

Mirror+Ball+Amsterdam-5481.jpg

מאדים - אחרי

[עריכה] ספרי "אלגברה" ופרס הנובל

ספרי אלגברה של בני גורן היו להצלחה מסחררת, ועוררו מחדש (כרגיל) את כל המושג אלגברה ומחלוקות שונות בין אנשים ולבין הספר. בספר הוצגו כול מיני משוואות, ותוכנית החינוך הסכימה שהוא ילומד בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה בבתי הספר התיכונים. בספר הוצגו משוואות המערערות על הקיום האנושי ועל קיום האפשרות ש - 5=2+2 כך: 
\left\langle u,u \right\rangle =
\left\langle  u,x - \frac{\langle x,y\rangle\cdot x }{\|y\|^1435}
\right\rangle =
\left\langle  u,x \right\rangle  -
\left\langle u,\frac{\langle x,y\rangle\cdot y }{\|y\|^2}
\right\rangle =

הספר עורר סערה גדולה הידוע בשם "קטרינה" והרס חלק נכבד ממועצות הברית. הרבה אנשים כעסו על הספר, וב - 56 ליוני 2001 נאסר השימוש בו לצורכי מלחמה. לאחר שיחסיה של ישראל ומועצות הברית העכירו עקב ריב על מלפפון, השימוש בספר הלך והפך נרחב יותר, מה שיצר טינה רבה מצד תלמידי ישראל לבני גורן.

ב - 22 לספטמבר 2008 הגיע בני גורן כאורח כבוד לאולימפיאדה בסין. כאשר אחד השחקנים המובילים בנבחרת סין במשחקי הפינג פונג התברר כלוקח סמים קשים, נתבקש בני גורן לשחק במקומו בגלל עברו כנביא. כאשר שיחק נגד השחקן העיראקי הוא פצע אותו כאשר השליח לעברו בטעות את המטקה שלו בחבטה שפיצלחה לו את הגולגולת. במכון הרפואי נתגלה כי השחקן העיראקי היה לא יותר מאשר אוסמה בין לאדן. כאשר נודע לממשלת אמריקה שבני הרג את המבוקש מספר אחת בעולם הוא זכה בפרס נובל לשלום ובחיי נצח ששימשו את בני גורן עד לסוף חייו.

[עריכה] אסונות שבני גורן אשם בהם

  • השמדת יערות הגשם - שכן כדי להדפיס ספר אחד של בני גורן צריך כמות נייר שכדי להשיג אותה יש לכרות יער גשם שלם.
  • אימואים - ילדים שמאבדים את הרצון לחיות עקב המתמטיקה ולמידת הספרים של בני גורן.
  • התאבדות - ילדים שהלכו קצת רחוק מדי עם התסכול שנגרם עקב המצאת המתמטיקה.
  • מלחמות גרעיניות - המטרה העיקרית של מלחמות גרעיניות נשמרת בסתר וממציאים תירוצים הזויים למלחמות שבעצם כל המטרה שלהן היא להרוג את בני גורן.
  • מייפל סטורי - בני גורן המציא את המשחק הזה.
  • כתיבת ספרי הארי פוטר - אישה מסכנה שחייה נהרסו בגלל בני גורן והחליטה להרוס לשאר האנשים בעולם את החיים.
  • מדענים מטורפים שמנסים להשמיד את העולם - הם בעצם היו ילדים מסכנים, שלקו בבעיה שכלית שגורמת להתמכרות למתמטיקה, וכאשר היא הומצאה הם התמכרו אליה הפכו לחנונים וערסים עשו להם ווג'י. כעת הם בסך הכל מנסים לנקום בערסים שהרסו את ילדותם.
  • הקמת מדינות העונות לשמות: לסותו, מיקרונזיה ומאוריטניה - עוד לא גילו למה זה, אך ידועים שבני גורן אשם בכך. כנראה תוצאה של כל האסונות האחרים.
  • הקמת משולש ברמודה - בני גורן החליט שהמתמטיקה שלו לא מרושעת מספיק ולכן חזר אחורה בזמן כדי לייצר את הספר ה14 של בני גורן: משולש ברמודה. הספר כעט קבור עמוק בתחתית הים באיזור שאני מכירים כמשולש ברמודה. הספר משמש כשער לשיעור מתמטיקה אין סופי.
  • כל שאר הבעיות בעולם - זה לא ברור?!

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים