בננות

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

"בננות זה כמו תותים, לא כדאי לדחוף אותן לתחת"

~שבתאי צבי על בננות

הבננות, או בשמן המדעי בננוס חמינדוס, התגלו על ידי האדם בשנת 350 לספירת המלאי של הפיצוציה של ניסים ברחוב אבו נוגרה בסוואנה הצפון דרומית של אנטארטיקה. הבננות שומשו במקור כחפץ לעינוג איבר המין הנשי על ידי (טוב אתם יודעים על מה אני מדבר), ומכאן גם שמו בננות = בן אונות. לאחר מכן ניסה האדם (או יותר נכון האישה) לדמות סיטואציות שונות של מין וכך בעצם בטעות פסיכודלית התגלה כי הבננה היא בעצם פרי מאכל כתום המשפר את יכולות ראית הרנטגן והמסע בזמן של האדם.

[עריכה] הבננה לאורך ההסטוריה

לאחר שבשנת 350 לספירת המלאי בפיצוצית ניסים התגלתה לראשונה הבננה החלו הקופים, אשר הם התפתחותם האבולוציונית של האדם לפי תורת האבולוזיה של אחד מחז"לינו עמיר פרץ כ"ע (כפרה עליו), לאכול בננות גם כן והפכו לסמל המסחרי של הבננות. כמה שנים מאוחר יותר הומצאה הטלויזיה הצבעונית ומיד עם המצאתה קמה תוכנית הטלויזיה האהובה: "בנני ובנוני". התוכנית מתארת את אורך החיים של הבננות בסוואנה הקולחת של אנטארטיקה התיכונה, התוכנית הייתה כה אהובה שמשפחת אופוסומים החליטה לחקות את זוג הבננות החביב והקימו את תוכנית הטלויזיה ארתור. אותה משפחת אופוסומים פשטו את הרגל ועשו ניתוח לשינוי מין, האב הפך למייקל ג'קסון, האם הפכה לג'ודי ניר מוזס ובטעות מצערת השתלבו הבן והבת ליהיות מיקי בוגנים.

[עריכה] יבוא בננות

כיום, הבננות נפוצות כמעט בכל העולם המזרח מערבי בעיקר בקרב משפחות מעורבות של זכר סנאים ונקבת כורדים. בישראל אמנם יש מחסור עצום בבננות ולכן אין לישראלים את יכולות ראית הרנטגן והמסע בזמן, ומכך שהישראלים נחותים ביחס לשאר העמים (מלבד האיראנים כמובן). כדי לנסות לצמצם פערים, ישראל סחרה חברת הובלות תת אויריות מקצועית שנקראת "חפצי בנצי ובניו הסוריקטות" שתייבא בננות מסוג קולומביאני מסטול היישר מקולומביה שבחלל. אך מפאת המסע הארוך והמעבר דרך האטמוספירה מאבדת הבננה את ערכה התזונתי הרב והופכת ליהיות זבל אורגני. הזבל האורגני גורם לתופעות לוואי קשות כגון: אינטליגנציה גבוה , חרחרת הגרבילים , כיתמות אמת הרגל , שינוי גודל איבר המין , צלופחיות הרחפית , ועוד.. כדי להימנע מתופעות הלוואי הנ"ל יש לעשות אמבטיית רגליים בזמן אכילת גמבה מקולקלת עם 1 וחצי תולעים פריכות , כמו בבוגספוג.

כלים אישיים