בראץ

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Dolz זהירות מפאקצות
אזהרה:ערך זה עלול להכיל מידע פאקצי ,פרחי או סתם מפגר.

לא מיועד לבעלי לב חלש,כאבי שיניים,ציפורן חודרנית,מחזור, אינפקציה\גירוד בישבן או מחסור חמור בחוש הומור.

  • עוד ערכים פאקצים [1]
"בראץ זו דמות יפה נורא ! היא אוהבת מאוד קניות ויש לה טעם טוב בבגדים ובבנים ."
~ פקאצה על בראץ
"למה מי היא בכלל?"
~ ברבי על בראץ

בראץ (אחותה של ברבי) היא דמות שנוצרה ע"יי השטן לאחר שהשטן ראה שאחותה הברבי צריכה עזרה בהשתלטות על העולם. אם אתם רוצים לדעת איך הברבי והבראץ השתלטו על העולם ראו ערך: ברבי.

[עריכה] אנשים שהבראץ השתלטה עליהם:

דנה אינטרנשיונל (כבר בגיל צעיר דנה רצתה להיות בת)

[עריכה] הבראץ בטלויזיה

לאחר שראתה שהשטן מחבב יותר את אחותה הברבי ושמעה שיש בינהם קשר רומנטי, החליטה להראות לשטן שהיא יותר טובה. היא פנתה למפיקים בבערוץ הילדים וביקשה שייתנו לארבע מבנות מינה לעשות תוכנית טלויזיה שטותית שנועדה להשתלט על העולם. המפיקים הסכימו (אחרי הפנוט של הבראץ) להעלות תוכנית זו. בתוכנית זו הבראץ הראתה לבנות איך להפוך לפקאצות ולהראות לעולם שגם בנות לסביות ויודעות ל***** לחברותיהן. לאחר שהמפיקים של ערוץ הילדים ראו עד כמה התוכנית מצליחה, החליטו לעשות עליה סרט.

[עריכה] תוצאות הסרט בראץ

בזכות הסרט "בראץ" אלפי קורבנות מסכנים נהפכו לפאקצות. השטן ראה שהבראץ מצליחה יותר מהברבי לכן התחתן איתה והברבי נשארה רק המאהבת שלו. הברבי מאוד התעצבנה והחליטה שגם היא תעשה סרטים בערוץ הילדים. אם אתם רוצים לדעת איזה סרטים תכנסו לערך ברבי!

[עריכה] מלחמת בובות

המלחמה התחילה בכך שברבי התחילה לעשות ילדות עם השטן ובעקבותיה גם הבראץ ואז כל אחת התחילה לפתח יותר בגדים וכלבי צ'יאוואה וכד'. מאז ועד היום הברבי והבראץ במלחמה ויש אומרים שהן גרמו למלחמת העולם השלישית.

[עריכה] בראץ היום

היום בראץ מנסה להשטלט על מוכם של אנשים תמימים והופכת אותם לפקאצוים

כלים אישיים