ברברי חסר תרבות

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

ברברי חסר תרבות הוא תואר כבוד רב למי שאי פעם שיחק במשחק Games of Trouns (משחקי הכס), אך לרבים שלא שיחקו, זהו שם גנאי בל יתואר. ברברי חסר תרבות הוא תואר שיכול לקבל רק מי שהצליח להמחק מלוח המשחק תוך חמשה תורות לכל היתר, אך בימינו מפריזים בשימוש במילה לצערו הרב של בוש, נשיא אמריקה.

" כיצד אפשר להאמין שבתואר כבוד כזה מזלזלים בצורה כו בוטה ומפריזים בשימושה"
~ בוש על התואר ברברי חסר תרבת

[עריכה] הסטוריה

התואר נוצר לא בצורה הרגילה שבה לרוב הם נוצרים - חפרפרים מציעים אותו לפני השריף - רק בא נחש בורמזי והציע אותו לפני הוד רוממות בכבודו ובעצמו. הוד רוממותו לא הסכים בהתחלה, אך התואר מצא חן בעיני החפרפרים והם שיכנעו את הוד רוממותו.

[עריכה] מה אם התואר

אכן השם התקבל, אך קורנליוס פאג' לא הסכים אם התואר, כך שכל קהילת האנרכיסטיות לא מקבלות אותו. למזלנו הקיבוצניקים קיבלו את התואר ברצינות רבה, מפני שהם מתנגדים אי-רציונלים של האנרכיסטים.

[עריכה] מה הלאה

הנחש הבורמזי היה כל כך מרוצה מזה שהתואר התקבל, עד שהתחיל לצפצף על החפרפרים שכו עזרו לו. החפרפרים מצדם נעלבו עליו וניסו לשכנע את הוד רוממותו שיזרוק את התואר, אבל הנה לכם צרה! להוד רוממותו לא אכפת מדעתם של החפרפרים על תואר שכבר התקבל, לזה אחראיים גרבילים. החפרפרים העדיפו להאכל ע"י דרקון ולא לפנות מכל סיבה שהיא לגרבילים, מפני שהיו איתם בריב מתמיד.

[עריכה] לקבל את התואר

אמנם כבר נאמר את התואר "ברברי חסר תרבות" יכול לקבל רק מי שהצליח להמחק מלוח המשחק Games of Trouns תוך חמישה תורות, אבל יש עוד דרך אחת, סודית ביותר, לקבל את התואר. הדרך הזאת היא: ... ללכת לאדם אנונימי שמבקר לעיתים באדמאמא ולהגיד לו שאתה אדם אנונימי אחר שמבקר לעיתים קרובות באדמאמא (אנשים אלו לא רצו ששמותיהם יופיעו באיןציקלופדיה . או להפך, כמובן.

[עריכה] האדם האנונימי שמבקר לעיתים באדמאמא וברברי חסר תרבות

בעצם, יסופר פה על פרה-היסטוריה של תואר הכבוד שעליו מדובר. אז זה היה כך: האדם האנונימי שמבקר לעיתים באדמאמא שיחק עם האדם האנונימי שמבקר לעיתים קרובות באדמאמא, ועוד כמה לא יוצלחים, ואז התחיל לצרוח בקול גדול על האדם האנונימי שמבקר לעיתים קרובות באדמאמא: "יא ברברי חסר תרבות שכמוך! יא ברברי חסר תרבות שכמוך!..." וכן הלאה. הצרחות היו כל כך רמות עד שהצליחו להעיר אפילו את היצור ההכי ישנוני בכדור הארץ. היצור הלז היה כמובן נחש בורמזי. נחש בורמזי כל כך התעצבן על האדם האנונימי שמבקר לעיתים באדמאמא שאפילו קם בשביל להקיש אותו. כשהוא התקרב אליו, הוא צרח עליו "ברברי חסר תרבות" והנחש הבורמזי חשב שזהו תואר כבוד בל יתואר שניתן לו והלך לברר מה משמעותו. כשגילה שאין זה תואר כבוד, הוא החליט לעשות מזה תואר כבוד כי גם הוא רצה אחד כזה. ואז בעצם, קרה כל מה שקראתם קודם.

כלים אישיים