בריטני ספירס

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
ShabtayTzvi.JPG הערה: קדוש

ערך זה הינו ערך קדוש! נא לא-

בזמן קריאתו.
כמו כן, מומלץ לא לאכול שישליק במשך 24 שעות מתום קריאתו.

"אני אוהב מסוממות"
~ בני סלע על בריטני ספירס

"המסוממת הזאת היא הבת שלי!?"
~ לין ספירס על בריטני

"המחשב של בריטני פרוץ. ככה גם היא"
~ האקר על בריטני

בריטני ספירס (שפריץ) (1766-1795, 1981-2006) היא זמרת דת' פופ מצליחה מאמריקה ומסנדקיות הז'אנר וגלגול נשמות והצד הנשי של אלביס. כמאמינה הדוקה בדת הפאקציולוגיה היא טוענת שבגלגולה הקודם הייתה עבד קמרוני בשם ברגנדה מודיסו ונהרגה בספינת עבדים שהגיעה לאמריקה וטבעה עקב בעיות גזים של שבתאי צבי, ולכן שתי תאריכי הלידה.

222.JPG

בריטני לפני ההפרדה

[עריכה] חיזיון הגילגול הבא של בריטני

שבתאי צבי קיבל חיזיון מפחיד ביותר הקשור למפלצת (הגילגול הבא של בריטני). יש האומרים שזאת אחת הסיבות העיקריות למותו.

"ויקום בנימין בן זונה ויאמר: אשתי איננה אישתי כי זכר היא ואיננה ראוייה לעשיית זרעי ואתחנן לשבתאי צבי כי יעשה לי אישה אשר מיוחדת ולא רגילה, שאיש לא ראה מאז השואה.גועל נפש מי מסוגל בכלל לרשום דברים כאלה ויברא שבתאי צבי את פאקצער בת פלשתים אדומים ותעשה רעה על הארץ ולא הייתה עוד מלחמה מאז ימי שליט"א. וירא מאוד בנימין בן זונה כי עדיף את אישתו על פאקצער. ותבוא פאקצער אל ביתו של בנימין בן זונה ותאמר: היני נורא אוהבת לראות את סבלם של כל אדם ואדם באשר הוא. וכעת מלחמת סדום בעולם ורק אני חסרת מעש המספק נשמתי. אני מצווה עליך לשכב עימי ואם לא, אשמיד את עולמך סדומה מסדומה ואני אסע עצובה לסופר לקנות נייר טואלט ואלך לי אל ביתי בכוכב האדום. ויסכים בנימין בן זונה וישכבו. ותחייה פאקצער בת פלשתים אדומים אם בנימין ארבעים יום ולילה ויחליט בנימין חרמניהו בן זונה] לברוח מין השדה כי רע לו עשתה ומנוח לא נתנה. ותחר אפה נחירות עגומות ותעש היא משינה חמישים ושלוש נקבות. ויחר אפו בל בנימין חרמינהו וינפח בכל כוחו ותישמע פאקצער בת פלשתים ותשמיע מוזיקה איומה הגרמה לאבד אוזניו של בנימין. ותהרוג את בנימין בן זונה ותלך לשכב אם אימו הזונה. ויולידו יחדיו מאה ילדים ותנפך נשמתה של זונה. ותלך בת פלישתים אדומים לכוכבה האדום ותחר אפה ולא תקום עוד משנתה. ותנפח פאקצער נפיחה אחרונה ויתפוצץ היקום. ויבוא שבתאי צבי ויאמר: הוקוס פוקוס והעולם נוצר מחדש, אך בשל כוח אדיר נפח שבתאי צבי נפיחה אשר יצרה את שדיים וזונה צאצי אדם וחווה ויברא העולם מחדש בו כולם מקיימים יחסי מין כל היום". כמובן ששבתאי צבי יכול לשמור על הזכות המלאה לשכתב ערך זה ולכתוב שקרים רבים בו. אז אנא בתום קריאתכם נפחו בכל כוחכם ואימרו "שבתאי צבי הקדוש" ולא תמותו אחרי תום קריאת הערך.

כלים אישיים