ג'יי.קיי.רולינג

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

[עריכה] ג'יי.קיי.רולינג

ג'יי.קיי רולינג (או בשמה הפרטי יותר, גאיה קוקסינלה רולינג) נולדה ב-31 ביולי, 1965 (או לפי שנת הקוסמים: 563 ירחים, 45 כוכבי שביט ו-6 אגוזים), בכפר נידח בשם הוגסמיד, כפר שידוע ככפר של קוסמים. גאיה קוקסינלה (או בשמה המסחרי שנועד להגן על הפרטיות שלה וגם למנוע סקילת עגבניות ובננות מקולפות), נולדה למשפחת קוסמים וותיקה בבריטניה. אך לדעבונה נתגלה כי היא סקיבית, שפירושו - חסרת קסמים. לאחר דיונים רבים הוחלט לסלק את גאיה קוקסינלה מחבר הקוסמים והאגוזים ומפונדק שלוש המטות שנמצא בסימטת דיאגון, שתוכלו להבחין בו ממש ליד מאפיית דודו, מאחורי פחי האשפה, בטענה כי היא גם כך אינה יכולה להחזיק בשרביט (שום סוג של שרביט) ושהאגוזים שלה פשוט ממש לא טעימים.

גאיה קוקסינלה הכעוסה ברחה ללונדון החסרת קסמים ונשבעה לנקום בחיי הקסם ובכל הקוסמים שהשפילו אותה. וכשהחלה לעבוד בבית קפה בתור מנקה של השירותים, היא החלה לכתוב על גבי ניירות טואלט שהמשתמשים זרקו לפח את תחילת הסיפור על משקפופר חנון שהוא קוסם. ולא אוהב אגוזים.

ומאז הסיפור הפך להצלחה גלובלית וכל שונאי האגוזים הקימו אגודות תמיכה וכל הקוסמים האומללים נאלצו לברוח נגד השלטון החדש של גאיה קוקסינלה, או עכשיו, בשמה החדש - ג'יי.קיי רולינג, הנוקמת.

[עריכה] סיפור חייה

גאיה קוקסינלה רולינג עברה לגור בלונדון, לאחר שהודחה מקהילת הקוסמים והאגוזים וכן מפונדק שלוש המטות, היא התחילה את עבודתה בתור מנקה שירותים במסעדת אבו-אלכביר וויליאמס, שם קיבלה שכר נאה של 2 אגוזים ו-3 חומוסים לשעה.

באחד ימי העבודה היא פגשה את בעלה לעתיד ונישאה לו וילדה לו בת אחת. לאחר שנה הם התגרשו. גורמים בכירים טוענים שבעלה של גאיה קוקסינלה עזב אותה בטענה שהיא אובססיבית יותר מדי לניירות טואלט ושהוא מרגיש מאויים ללכת לשירותים לעשות את צרכיו, שכן כל פעם נייר הטואלט היה מוחלף באופן מסתורי, והחולף בקופסא מלאה אגוזים שבורים, שככל הנראה היה עוד אחד מתחביבייה המשונים של גאיה קוקסינלה.

לאחר שהתגרשו, גאיה קוקסינלה המשיכה באסיפת ניירות טואלט מכל מני תוצרות, כגון נייר טואלט הממוחזר מעצי במבוק ונייר טואלט מיוחד המיובא מהודו ובו תמיסת עלי נענע. היא שקדה ימים ולילות תחת אורם הדהוי של נרות האזכרה של אבדאללה שאספה בסיום המשמרת בחשאי מחוץ למסגד אבו אל-בית-שחי וכתבה בעטי נוצה שתלשה מיוני-העיר שנהגו לשבת על אדן החלון שלה.

בסיום הספר הראשון בסדרת הארי פוטר - "הארי פוטר ונקמת האגוזים", היא הלכה לחברת פירסום והראתה להם את עבודתה. אך המוציא לאור של חברת הפירסום הוציא את גאיה קוקסינלה בצחוק מתגלגל וטען כי הוא אינו יכול לבקר ספר העשוי מ-354 חתיכות שונות של נייר טואלט.

גאיה קוקסינלה הכעוסה עזבה את חברת הפירסום המצליחה ועברה לאחת אחרת, קצת פחות פופלרית והציגה להם את הרעיון. חברת הפירסום ההודית התלהבה מאוד כשגילתה כי גאיה קוקסינלה השתמשה במוצרי הטואלט שלהם והסכימה מייד לעזור לה ועל ידי עישון כפול של מריחואנה ועלי טבק למיניהם הם עבדו יומם וליל ופירסמו את הספר הראשון בסדרה "הארי פוטר ונקמת האגוזים," שניחן בהצלחה מסחררת מסביב לעולם, ואחריו כמובן, באו ספרי ההמשך:

- הארי פוטר ונקמת האגוזים
- הארי פוטר וחדר השירותים
- הארי פוטר ואסיר המסגד
- הארי פוטר והגביע הקדוש
- הארי פוטר ומסדר המכות
- הארי פוטר ונסיך חצוי המין
- ואחרון בסדרה: הארי פוטר ואוצרות הבננות המקולפות.

הספריםים פורסמו מסביב לעולם, גם בהיותם ירוקים לסביבה שכן כל העלים מוחזרו מניירות טואלט, וגם בהיותם זולים שכן כל ספר עלה רק 4 אגוזים ועז.

מאז אפילו יצרו סרטים והמכירה גדלה וגאיה קוקסינלה הפכה לאחת הנשים המפורסמות והממחזרות בעולם.

[עריכה] הסוף המר

לאחר סיום כתיבת הספר האחרון בסדרה - "הארי פוטר ואוצרות הבננות המקולפות", החליטו חבר הקוסמים והאגוזים לצאת במסע נקמה נגד הקוסמת הסקיבית שחשפה את עולמם והשפילה את תרבות האגוזים שלהם.

בלילה אפל ובעל ירח מלא ויתושים צמאי-דם, יצאו מסדר עוף בתנור, מסדר המונה 3 קוסמים בכירים בדרגה 5 בפיצוח אגוזים, אל לונדון הקרה על מנת למצוא את גאיה קוקסינלה רולינג - או בשם העט המפורסם שלה: ג'יי.קיי. רולינג. אחרי 3 ימים של חיפושים (או לפי השעון של הקוסמים: 5 ירחים, 2 כוכבים ו-4 קליפות בננה), הם מצאו אותה.

גאיה קוקסינלה מעולם לא נמצאה. במיטתה, שעוד הייתה חמה משנתה נמצא אגוז שבור. חוקרים מאמינים כי היא נרצחה על ידי חבר הקוסמים והאגוזים, אך בהיותם קוסמים - אין הוכחות אנושיות לשים אותם במשפט. אך עד היום מעריצים טוענים שגאיה קוקסינלה ברחה מהם ונחטפה על ידי חייזרים, וברגע זה ממש מקריאה לאלביס פרסלי סיפור שינה תוצרת חתיכות נייר טואלט הודי.

מאותו יום יש את יום השנה של ג'יי.קיי. רולינג, הנקרא: יום דין הקוסמים והאגוזים. בו עשרות מיליוני חסרי בית באים לבושים בבגדי קוסמים ונוגסים באגוזים ואוספים ניירות טואלט משירותים ציבוריים.

ועד היום לא ידוע מה עלה בגורלה של גאיה קוקסינלה, הידוע כג'יי.קיי רולינג האגדית,או בגורלם של חבר הקוסמים והאגוזים שנעלמו מעל פני השטח.

[עריכה] מעט זמן אחר כך

המערה בדרום בריטניה נמצא שביל של חתיכות אגוזים שבורים, ובתוך המערה נתגלתה חתיכת נייר טואלט תוצרת הודו, ועליו נכתבו 3 מילים:

"אני עוד אחזור".

האם זאת גאיה קוקסינלה האגדית, או מתיחה של כמה נערים ממושקפים...זאת, כנראה, לעולם לא נדע.

כלים אישיים