גיאוגרפיה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Signi לא כשר
הרבנות הראשית לישראל החליטה בזאת כי ערך זה לא כשר לפסח ואף לא ראוי למאכל אדם. נא להעביר אותו לביעור החמץ ולהגעיל את כל הקטגוריות שנגעו בו.

"ואף פעם לא הבנתי למה הוא היה כל כך נלהב מהשיעורים שלי"

~ מורתו של אביעד קיסוס לגיאוגרפיה בכתה ג'
"זה כמו פורנוגרפיה אבל עם גייז."
~ שבתאי צבי על גיאוגרפיה

גיאוגרפיה היא תיאוריה נפוצה אשר התפתחה בשנות החמישים לפני הספירה. בתקופה זו אנשים יצרו מפות בצורה מאוד מוחכמת: הם אכלו נקניקיות רקובות של גייז, ואז שלשלו על דפים והחליטו שכך נראה העולם. יש אנשים הטוענים ששיטה זו פרימיטיבית ביותר, אך למרבה הפלא, גילו שכך גם אלוהים יצר את העולם. התיאוריה עוסקת בעיקר בחקר "כדור הארץ" והחייזרים אשר בנו אותו. עד להתפתחות תיאוריית הגיאוגרפיה נהגו לחשוב שכדור הארץ הוא עגול, אולם עם התפתחות התיאוריה הבינו החוקרים שטעות בידם ושהשערתם הראשונה שכדור הארץ הוא שטוח ועומד על שבעה פילים אשר עומדים על צב ענק היא הנכונה. תיאוריה מנוגדת לגיאוגרפיה היא גיאותרימוגרפיסיקציה אשר טוענת שכדור הארץ נשען על כתפיו האדירות של אל ענק הידוע בשמו "אטלס". תיאוריה זו הופרכה בשנת 2037 בשעה שהחוקר הנודע ריצ'רד לואיס מרקוליני הוכיח שאטלס זה בכלל ספר עם מפות ומכאן כנראה הבילבול.

עקב רצון מערכת החינוך בארץ שהתלמידים בבתי הצפר יהיו מכסילים הפכה התיאוריה הזאת לחומר לימוד שהוא בגדר חובה לכל תלמיד בישראל. עם זאת, דה פקטו, התיאוריה כמעט ואינה נלמדת ואינה זוכה לכבוד המגיע לה.

Geo
גיאוגרפים הם אנשים חסונים ומקומרים להפליא, ממש כמו הרקולס.

[עריכה] מקור השם

ישנן מספר תאוריות לגבי מקורו של השם. הנה שתי התאוריות העיקריות:

  • התיאוריה הראשונה גורסת כי המילה גיאוגרפיה באה מהמילה אורגיה (הזונה הפרסית העתיקה). הסיבה היא שהחוקרים שפתחו תיאוריה זו רצו לפתוח את מוכר המכולת שלהם שאך זה נפטר עקב נקע בכוס (בעקבות שלשול חזק מידי משעועית מקולקלת) ומכיוון שהוא היה גרוזיני הם החליטו לקרוא לו גיי או גרפיה - גיי-או-גרפיה.
  • המושג גיאוגרפיה הוא מושג מחורבן אשר הומצא בתחילת ימי הבייניים (אז חירבון על דפים היה חוקי בתימניה).

אנשים אהבו לאכול fish&chips בזמן שהם מאזינים לגלגל"צ, ומכיוון שבתי הספר כל-כך רוצים לאמלל את התלמידים בכיתות המב"ר, התחילו ללמד ולתת בחינות בגרות במקצוע מחורבן זה.

הארגנטינאים טוענים כי הם המציאו את המילה גאוגרפיה ובשפתם מכנים זאת : "חיאוחרחיה", אולם אין כל בסיס מדעי מוצק לטענתם זו.

לפי הגיאוגרפיה היום אנו יודעים כי כדור הארץ מרובע והוא מסתובב סביב הירח

[עריכה] פרטים נוספים

אדם העוסק בגאוגרפיה מכונה גיאולוג. מדע הגיאוגרפיה עוסק בעיקר בהפצת תמונותיהם של גייז ברחבי האינטרנט.

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא גיאוגרפיה. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים