גרוזיה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
גרוזיה
Flag Of Gruzia Absolut-vodka-bottle
דגל גרוזיה השעירה סמל גרוזיה השעירה
מוטו לאומי תגלח לי את התחת .
המנון ג'אלט גרוז יא אפריקיאשז' .

(תרגום מגרוזינית: שלום יא מתוק , גרוזיה שולטת .

LocationGeorgia
יבשת וואנבי אפריקה .
שפה רשמית

רוסית , אפגנית , כורדית , עיראקית , איראנית , ערבית , גרוזינית , אפריקאית , יוונית , צרפתית .

עיר טקילה

תימן .

העיר הגדולה ביותר

פולין .

משטר

פאשיזם - קומוניזם - תימני ערבי.

ראש המדינה

יוסוף סטאלין השתלט על המדינה . - לפי סדר: יוסוף סטאלין, וולדימיר לנין, וולדימיר בוריס, ולדימיר פוטין , ארקדי גאידמק.

הקמה

לא ידוע .

דירוג אוכלוסייה

2 אנשים .

צפיפות אוכלוסין

1 לקמ"ר .

מטבע

ליש"ט תימני חצי אכול .

אזור זמן

לא ידוע , מתי שהוא בצהריים .

סיומת אינטרנט

.gruz

קידומת

אין קידומת .

TheSpamHammer

גרוזיני=פטיש

"זו ארץ בכלל? סתם מדינה שלא שווה אפילו גרוז"
~ שבתאי צבי על גרוזיה
"גרוזינים מסוכנים? סתכלו איך אני והרוסים קורעים אותם במכות"
~ ולדימיר פוטין על גרוזינים

גרוזיה ( שם קודם גֱה-אורגיה) היינה ארץ בדיונית שאמורה להיות אי שם בגבולותיה של הרפובליקה הרוסית דהיום. הרפובליקה הומצאה על ידי עולים שהגיעו מהמדינה האמורה ששמה האמיתי חסוי ושמור במערכת.

Gruzinian

גרוזיני ממוצע

[עריכה] היסטוריה

בשנות ה 70 החל גל עלייה גדול מכל רחבי ברית המועצות שכלל גם אזור שנקרא לו לשם פשטות גרוזיה. תושביה היהודים של אותו אזור החליטו להתבדח, שלא לומר למתוח, שלא לומר לצחוק על פקיד משרד הקליטה ולרשום בארץ מוצאם ארץ בדיונית.

העולים התלבטו בין השמות נרניה וליליפוט אך לבסוף החליטו לבחור בגרוזיה. הפקיד לא הבחין במתיחה ורשם תחת ארץ המוצא: גרוזיה.

עד מהרה התקבע השם הזה בעברית והחלו להתפתח בדיחות על גרוזינים.

Lite5טיפ

הגרוזים טעימים במיוחד במטבל כוסברה ומיונז.

מנהג הוא בקרב יוצאי גרוזיה (השם האמיתי שמור במערכת) להתפקע מצחוק כשהם שומעים את הבדיחות על תושבי הארץ הבדיונית שהם המציאו.

[עריכה] מקור השם

פירושה של המילה גרוזיה בעגה (סלנג) המקומי הוא "אכלת אותה" או "עבדו עליך". זה היה שמה של תוכנית טלוויזיה מפורסמת המשודרת בטלוויזיה המקומית בהנחיית יגאל שילונשווילי.

אין כל אמת בכך ששם הארץ מקורו בסרט "גריז". ברשומות משרד הקליטה רואים בבירור שרישום ארץ המוצא גרוזיה הונהג לפני שיצא לאקרנים הסרט "גריז".

[עריכה] מנהגים

למרות שהארץ היא בדיונית יש לתושביה מנהגים המקובעים במסורת בת אלפי שנים.

אחד המנהגים הידועים הוא להתחפש ולהתחזות לדמויות שונות. ידוע שכומר גרוזיני אחד גידל שפם והתחזה למזכ"ל המפלגה הקומוניסטית. האיש התחזה באופן כל כך מופלא עד שהפך למנהיג ברית המועצות. כעבור שנים שנמאס לו הוא ביים את מותו וחזר לעשות מעשים טובים כמנהגו מימים עברו.

מנהג בולט נוסף הוא גידול שפם על ידי נשים. מנהג זה מקורו בעובדה שבעבר גרוזיה הייתה היצרנית הגדולה ביותר בעולם של סכיני גילוח. מיזוגים בין מספר חברות שהתחרו בחברות הגרוזיניות יצרו קונצרן ענק שנגס בנתח השוק של גרוזיה. מפעלי סכיני הגילוח עמדו להתמוטט ולכן קבע מלך גרוזיה שחובה על הנשים לגדל שפם במשך חודש כדי שיוכלו לגלחו בחודש שלאחר מכן. המנהג נשאר למרות שכל יצרני סכיני הגילוח הגרוזינים פשטו מזמן את הרגל.

[עריכה] המנהיג

המנהיג בובספוג מכנסמרובע(גרוזיני ממוצע) בעל גבה מחוברת שערות בגב,שערות בציפורניים ,מרובע מכוער מנודה חסר עבודה טמבל ,אמא של בובספוג היא עגולה אבל למרות זאת יש לה גבה מחוברת,בובספוג ואמא שלו עשו סקס עם הזין המרובע שלו. כמו כל עם בהיסטוריה הגרוזינית - צ'כית יש לגרוזינים מנהיג, אך במקרה זה המנהיג הוא סטלן ושמן ומכוער ביותר. הכיעור שלו היה כל כך גדול, אנשים נהיו עיוורים מרוב כיעור. כמו כן שמו של מנהיגם הדגול של הגרוזינים שהצילח לגרום לילדים באפריקה לא ליהיות רעבים ולסלק את הביטוי הנודע לשמנצ "תתחיל לאכול! אל תגיד לי שזה מגעיל תגידתודה שאתה יכול לאכול כי יש ילדים רעבים באפריקה" (ביטוי מזוויע עד דמעות) שמו של אותו מנהיג היה "צ'וניג באי מי חאן תלמי" ה-5 שהיה מנהיג ממדרגה ראשונה. סופו של המנהיג היה בשנת 1586 לסב"ג (ספירת הגרבילים). בגלל תחילת המרד. לאחר המאורעות הללו הגיעו כל המוסדות לשביתה כללית וככה כל מאמצי המנהיג ירדו לטימיון.

כלים אישיים