FANDOM

Attention niels epting 01 אזהרה!
ערך זה הוא מטומטם!
הוא עלול לפגוע בקהילה הדרוזית, הגרמנית, הצרפתית, האיטלקית, החרדית, החילונית, הצמחונית, האנטישמית, הפלטיפוסית, ניצולי השואה, ברווזי הגומי, מעריצים של בובספוג, חמאת בוטנים ובעצם כל אחד שהוא לא אני.
כמו כן, כותב הערך הזה ממליץ לא לאכול אננס בעת קריאתו. או בכלל.

"תקולל, פרי הפלטיפוס!"
~ ד"ר דופנשמירץ על פרי הפלטיפוס
"ררררררר..."
~ פרי הפלטיפוס על ד"ר דופנשמירץ
"אה, הנה אתה פרי"
~ פיניאס על פרי
"מרשמלו זה טעים, למרות שזה צרפתי"
~ פרב על צרפת

היינץ דופנשמירץ נולד בשנת 7364389292 לפנה"ס, בגרמניה האיטלקית של באר שבע. הוא כיום מדען מרושע ונלחם באויבו המושבע, פרי הפלטיפוס. המציא את הקטשופ (קטשופ היינץ) וייסד את דופאניה.

Fat Kid

דרוזי ממוצע מהכפר דנוויל

ילדות עריכה

דוקטור פרופסור היינץ' דופנשמירץ aka ברווזי מומו הקדוש נולד לפני הספירה שלפני הספירה ונאנס ע"י ברווז (AKA פרי הפלטיפוס ) מכאן נלקח שמו ברווזי מומו

Fat Kid

ילד דרוזי ממוצע שהקשיב לאלבום הבכורה של דופנשמירץ למשך יותר מ-5 דקות

שנות העשרים עריכה

לאחר הצלחת האלבום המשיך היינץ' בקריירת במוזיקה שלו, עבר לרובע הצרפתי בנתניה וניהל מספר רומנים עם: נינט טייב, שלי יחימוביץ' ודוביגל. במהלך הרומן עם דוביגל הסתבך היינץ' בפרשת במשולש בו היינץ' הכניס להיריון את הזמרת לינדאנה. בעקבות התפוצצות הפרשייה עזב דופנשמירץ את דוביגל ועבר לגור עם לינדאנה. בשנת 2940 נולד בנם הראשון פיניאס.

קריירה עריכה

עסקי הרשע עריכה

דופנשמירץ גדל כילד כאפות כי כולם לעגו לשמו והוא נהג להשתין במכנסיים לפעמים. מלבד זאת, הוריו הכריחו אותו להיות גמד גינה במשך שנתיים והכריחו אותו לאכול אננס. הדבר האהוב עליו היה ברווז הגומי שלו, מר ברווזנשטיין; אבל במהלך פשיטה על האזור, שנעשתה ע"י דרוזים מהכפר השכן, מושמושסופייה (ידע גם בתור "דנוויל"), הברווז הוטבע באסלה! היינץ נשבע לנקום את נקמתו, והחליט להתמסר לחיים של מדען מרושע כדי להשתלט על דנוויל. הוא הצטיין באלגברה, הגיע לרמה 333333333334 במייפל סטורי, ומכר שלושה כרטיסים למופע הסטפס שלו: אז הוא קיבל תעודה שהפכה אותו למדען-מרושע מוסמך! (תעודת חנוניות מרושעת)

הוליווד עריכה

כאשר הסדרה פיניאס ופרב שודרה והתפרסמה, דופנשמירץ סוף סוף זכה לתהילה שהוא תמיד רצה בה, ויכל סוף סוף להגשים את חלומו ולהיות כוכב פופ ורקדן סטפס מפורסם. הוא הקליט שני סינגלים מצליחים: "אויזי אויזי" ו-"שייסה על הראש". נוסף על כך, הוא זכה בפרס הגראמי על כוכב-הפופ-שהוא-גם-רקדן-סטפס-והוא-גם-גרמני-איטלקי-מבאר-שבע-הטוב-ביותר, מכיוון שהיה המועמד היחיד.

Fat Kid

ילד דרוזי מחרבן

המצאותיו עריכה

הג'סטין ביבר עריכה

נוצר ממכונתו הראשונה של ד"ר דופנשמירץ "טרון" (TRON לא NATOR).

הקטשופ עריכה

בשנת 7364389291 לפנה"ס, כשדופנשמירץ רצה לאכול שניצל, הוא הבין כי חסר לו משהו בשניצל, משהו אדום, עגבניי. לכן הוא המציא את הקטשופטרון, מכונה אשר מועכת עגבניות לקטשופ. לא ברור למה הוא קרא לזה קטשופ, אבל זה תפס. כיום הקטשופ הוא מוצר מבוקש ביותר אצל בני 5. דופנשמירץ הוא כיום בעליה של חברת קטשופ גדולה הנקראת על שמו: "קטשופ היינץ".
כמו כן, בשנת 199999999999, התגלה כי דופנשמירץ המציא את הקטשופ 27 שניות לפני שמעון פרס, ולכן טכנית שמעון פרס לא המציא את הקטשופת בניגוד לדעה הרווחת. מתוך כעס ושנאה שמעון פרס המציא תחליף מגעיל המשמש כאויבו של הקטשופ - הנקרא מיונז.

Fat Kid

ילד דרוזי ממוצע שאכל יותר מדי טופו

Shmoelof ד"ר שמואלוף טוענת:
"מזה פרס כן המציא את הקטשופ יגועל!"

ד"ר שמואלוף על קטשופ

הטופו עריכה

לאחר הארוחה, דופנשמירץ רצה לאכול טופי, אבל אז הוא נזכר שהוא אלרגי ונתקף זעם. הוא החליט להמציא מכונה מרושעת, שתחסל את כל הטופי בעולם כדי שאף אחד לא יוכל להנות ממנו יותר. אבל במכונה קרתה תקלה ובמקום להשמיד את כל הטופי, הטופיטרון יצרה דבר מרושע מאוד! הטופו!
כיום, צמחונים רבים משתמשים בטופו בתור תחליף לבשר, ומבקרי מזון רבים מסכימים שזה "טפו!". לכו תחרבנו!

מכונת זמן עריכה

דופנשמירץ רצה לגלות שוב את תורת השייסה, כדי לשמור אותה לעצמו ולהפוך לשליט העולם! לכן הוא המציא את מכונת הזמן, שבעזרתה יוכל לחזור בזמן ולגלות שוב מה הייתה תורת השייסה. בשנת 3147 לספירה הוא סוף סוף סיים. אבל בגלל שגיאות טכניות (הייתה עוגייה בתוך תת-מדחס-הGR-השמיני) המכונה התפוצצה. למזלנו, חוץ מזה שהיא פוצצה את דופנשמירץ ואת מושמושסופייה (דנוויל), היא גם איכשהו שוגרה לאיראן ופוצצה שם אזור גדול אנטישמי במיוחד, רגע לפני שהם החליטו לשגר טיל גרעיני לישראל. (הטיל שוגר לבסוף, אך בגלל תקלות הוא נחת בגרביליה, מה שגרם למלחמת התחת הראשונה, בלה בלה בלה). לצערנו, זאת הייתה העוגייה האחרונה בעולם.

Fat Kid

נשיא דופאניה

פיניאס ופרב היא תוכנית שגורמת לצחוק ממליצים לראות אותה

דופאניה עריכה

מתישהו, נמאס לדופנשמירץ מהעולם החנוני והבודד שלו, וכבש איזה איזור נידח באפריקה, וקרא לו דופאניה. דופאניה שגשגה כלכלית בגלל מכירות עצומות של אננס. דופאניה הייתה מלאה בעצי אננס, ומכרה אותם לא רק כמזון, אלא ככלי נשק קטלני, המשמש לפיצוץ והרעלת אנשים.
למעשה, איזה מישהו מדופאניה מצא את האננס של בובספוג, הוא מכר אותו למעריצי בובספוג מטורפים, וקיבל מלא כסף.
מתישהו+7, דופאניה הייתה למדינה העשירה בעולם, ולדופנשמירץ הייתה סוף סוף הזדמנות להיות שליט העולם, אבל אחרי חמש שניות שוגר לשם בטעות אננס ירוק ענקי (במסגרת המלחמה באותה עת), ופוצצה את כל הבתים, כל האוצרות המפוארים, כל הכסף, כל העוגיות ואת כל האנשים שם (שמספרם המקסימלי עמד על 7. וחמישה מהם היו צ'אק נוריס (זה אפשרי, כי צ'אק נוריס יכול להתפצל לחמישה בכל זמן שהוא רוצה, הוא אפילו יכול להכניס לפה 9 קרמבואים בבת אחת!)).