דוב

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

הדוב הוא בעל חיים משעמם והומו. הדוב בא בצבעים שונים (ביניהם חום, ורוד, ורוד פוקסיה, שחור, סגול, כחול ואדום) ובגדלים שונים (גדול או לא). ידוע כי השטן מפחד מדובי גומי. הדובים הם בעיקר חברים של שחף מזרחי וגלעד אלייה. עם זאת דברים בוחרים להיוולד כדובים בגלל שיש להם זקפת בוקר שלא מהעולם הזה. מה שהם לא יודעים זה שכל הבחורות דבות. הדוב הראשון נבנה על הדי הרוסים שהתמחו ביצירת דובים, איש שבונה דובים נקרא דובאי.

[עריכה] דובים בארץ ובעולם

בישראל כבר אין דובים כי פחדנו שהם יהרגו אותנו, ואנחנו הרגנו אותם. האידיוטים מאירופה ושאר המקומות בעולם, שכנראה רוצים בלב שלם שדובים יצודו אותם, (כאילו שזה לא מספיק מה שישראלים עושים) ולכן אפשר למצוא שם דובים רבים.

[עריכה] דובים בסיפורים, בטלויזיה, ובבית הכחול

ישנם סיפורי עם רבים על הדובים, בינהם: זהבה ושלושת הדובים, הדוב ושלושת הזהבות, הדוב בבית הכחול, ועוד רבים אחרים, שעירים, וחומים (הם לא שמעו על שאר הצבעים. בנוסף לסיפרי עם יש פילוסופיות שלמות על הקשר המסתורי שבין הדוב לקוף, כפי שניתן לראות בספרו של ז'אק - "קוף. סיפורו של דוב" ולשמוע מזקנים שרלטנים, וטרילו המוגבל שיכלית שקופץ בכל רחבי הבית (אבל יש לו סיבה- הוא הכי נורמלי, ולכן הוא מנסה לברוח מהבית מזה שנים ובגלל האכזבה הוא איבד את כושר הדיבור הנורמלי והחל בגימגום בלתי פוסק) מה"דוב בבית הכחול".

[עריכה] דובים בין בני אדם ורוסים

יש מינים רבים של דובים ברחבי העולם אך המוכר והמצוי מכולם הוא כמובן "הדוב הרגיל", שמצוי אף בקהילות בני אדם ולעיתים מופיע במועדונים ופאבים או לחילופין בבתים של אנשים כחיית מחמד של אנשים מאוד מאוד מאוד משועממים שהם מין הסתם אידיוטים, כי הם עלולים לטרוף אותם. בעבר רוסים אידיוטים נהגו לצוד דובים ולהשתמש בהם כשטיח.

[עריכה] הדוב כחיית מחמד

בעולם המודרני, הרבה אנשים אידיוטים פתחו מנהג מוזר ושונה למדי- גידול דובים כחיות מחמד. לפי הגדרותיהם, הדוב הוא חבר שמן ופרוותי (מומלץ לאנשים שאין להם חבר אנושי כזה). הדוב ידוע כחיית מחמד נאמנה, שמנה, פרוותית, ושקטה להפליא (כשהיא לא עושה את כל הפעילויות שהיא נוהגת לעשות במשך היום) שיכולה להסתגל לכל סביבת חיים (חוץ מכיור וצלחת), וידועה בעזרתה לבעליה במצבים של שיכרות, עייפות, קור וצמא כך- הדוב יעיל מאוד לאנשים שיכורים או עייפים בכך שהוא סוחב את בעליו הביתה ומשכיב אותו לישון (כמובן לאחר שהחליף לו בגדים, וציחצח לו שיניים), כמו כן, הדוב יכול לארח חברה לאדם שיכור בכך שהוא יושב איתו בפאב. הדוב גם עוזר לבעליו במצבי קור בכך שהוא מלווה לבעליו פרווה.

[עריכה] דובים וילדים

ידוע שהדובים עושים דברים טובים לילדים

כגון : מוות נוראי

[עריכה] בלה בלה בלה

הדובים חופרים מאוד

[עריכה] מקום מגורם של דובים

הדעה הרווחת אומרת שדובים גרים בקיבוצים, אך אין בכך הדבר, כי למעשה דובים גרים בתחנות הרכבת.

כלים אישיים