דונלד טראמפ

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Hammer יש לשפר ערך זה
לערך "דונלד טראמפ" אין יש עתיד, אבל עדיין צריך לשפר ולהפוך אותו לערך פטישי. אל תהיה מניאק, אם יש לך רעיון אתה מוזמן לכתוב אותו.
"I have the best words."
~ דונלד טראמפ
כת השטן הערה: מקולל

ערך זה מקולל! נא -

בזמן קריאתו. בתודה בני גורן.

כמו כן, מומלץ לאכול שלגוני תותי פרוטי אחרי 48 שעות מתום קריאתו.
בנוסף, הרבנות הראשית קובעת כי ערך זה הינו חמץ.

דונלד טראמפ הוא נשיא הרייך הרביעי מועצות הברית וראש המפלגה הרפובליקנית במועצות הברית, נשיא הארגון הבנלאומי לזכויות שחורים ומהגרים, פעיל זכויות אדם וזוכה פרס נובל לשלום לשנת 2016 [1] והמעסיק הגדול ביותר בכלכלה האמריקנית.

[עריכה] ביוגרפיה

"בינג בינג בונג"
~ דונלד טראמפ על נהגי משאיות

טראמפ נולד ב-1923, למשפחה לבנה ממוצאת בג'יימסטאון, וירג'יניה. בגיל 6, הובא עם אביו למטה הקוקלוס קלאן לצפות בכמה לבנים הורגים כושי אחד. החוויה גרמה לשינוי ענק בחייו של טראמפ. לפי טראמפ, החוויה גרמה לו לאורגזמה כל כך גדולה, אפילו העובדה שהוא עדיין לא הגיע להתבגרות מינית ולא אמורות להיות לו אורגזמות לא הפריעו להתקיימותה. מאותו רגע, נשבע טראמפ להקדיש את חייו למען החזרת תהילת הלבנים לארצות הברית, וניקוי רחובות המדינה מכל הלכלוך השחור שבה.

כבר מגיל צעיר התבלט דונלד כאדם סמכותי ומוכשר שפעל נמרצות למען החזרת זכויותיהם של המיעוט הלבן לזכויותיהם בעבר (או כמו שהוא כינה זאת- "make nigers slave agaim", הטעויות במקור) דונלד דאק הצעיר הפגין זאת בשלל דרכים יצרתיות שבניהן: שפיכת טונה של מים על כושי קטן שראה בשכונתו (במחשבה שהמים ינקו אותו כמובן), זריקת עוזרתו ההיספנית של אביו מהקומה ה2890 במגדל טראמפ בתקווה שתחזור בגלגול הבא כלבנה או לפחות כנמיה או משהו, העיקר שלא תהיה היספנית עם עיניים מפחידות כל כך. והסיפור המפורסם ביותר כנראה, שכשדונלד ראה את אחד מחבריו אוכל טורטיה מקסיקנית, הוא עמד על זכות הלבנים שלו ובמעשה הרואי זרק את הטורטיה של חברו לפח (מעשה שגרם לסילוקו מבית ספרו ולשליחתו לפנימייה צבאית).

[עריכה] חזון

[עריכה] החומה המקסיקנית

"we need to build a wall"
~ דונאלד טראמפ על חומת מקסיקו

ב2016, החל טראמפ במיזם חדשני בשיתוף עם ג'ורג' מרטין, שמטרתו להקים חומה ימי בניימית לא חדשנית באמצע יבשת אמריקה, בעלות משוערת של הרבה-מאוד מיליארדי שקלים, שהמקסיקנים ישלמו (כי למקסיקנים גם יש הרבה-מאוד מיליארדי שקלים, כי הם כולם סוחרי סמים) מטרת החומה היא להגן על ארצות הברית מפני פלישותיהם של הוויט ווקרס. לפי כמה פרסומי מדיה מפי דונלד, הוא שואף להקים חומה שדומה לחומת סין: מכיוון שהחומה שלהם מאוד גדולה, ואין בארצם בכלל מקסיקנים.

[עריכה] זכויות הומופובים

קבוצת מחקר המומנה על ידי דונלד הוכיחה שלהומופובים מבריחי סמים מקסיקנים ונשים אין זכויות. (פרט לנשים)

[עריכה] הפלות

לאחר בחירותו של הנשיא פיהרר דונלנד טראמפ ואסירתו על הפלות, חלה עלייה ניכרת בבניית חדרי מדרגות ובקניית קולבי ברזל.

[עריכה] איחוד עם קנדה

במקור, דונאלד חוסיין טראמפ נולד באלסקה אך לאחר מכן משפחתו עברה למקסיקו הקרה לאור העוני והחום ששררו באלסקה. כעת,לאחר בחירותו לנשיא ארצות הברית דונאלד חש געגועים לארץ שבה הוא גדל להיות הגבר המדהים שהוא היום ולכן הוא חש צורך לאחד את ארה"ב עם קנדה .

הקודם:
ברק אובמה
דביל מועצות הברית
2017-צאת הנשמה
הבא:
צ'אק נוריס
  1. על פי אתר האינטרנט הרשמי של טראמפ: דונלד טראמפ, להחזיר את ארצות הברית ללבנים!
כלים אישיים