דיאטה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Beforandafterdiet-5620

למה הם שומרים את המכנסיים?

הדיאטה היא טקס שאנשים שמנים עושים כדי להיראות יותר טוב. הם לא אוכלים ועושים ספורט במשך זמן לא מוגבל. ברגע שהם נראים טוב הם מסיימים את הטקס בברכת האוכל, ומשמינים שוב. כבין 70% ל- 75% מהאוכלוסיה נמצאים בדיאטה בכל זמן נתון. רק כשישים אחוז מהאוכלוסיה באמת צריכים את הדיאטה.

[עריכה] מקור הדיאטה

הדיאטה הייתה במקור טקס אינדיאני. הם התפללו ל"טוטם השאמן" והבטיחו לו שלא יהיו שמנים בשבט שלהם. כמו שאין שמנים בשבט בהישרדות. רוב האוכלוסיה כיום אינה מודעת לכך שזה היה בעבר טקס אינדיאני, אבל מבצעת את כל הטקס בשלמותו. כמו בהישרדות. בנוסף גם עושים מהדיאטה הרבה סדרות ראליטי. כמו בהישרדות. מסקנה: הדיאטה היא השרדות.

[עריכה] התזונה במשך הדיאטה

במשך הדיאטה לא אוכלים.

Lunch-4781

הגזר שהעצלנים אוכלים לארוחת ערב לפני שהם נשברים

[עריכה] הפעילות הגופנית

במשך הדיאטה חשוב מאוד, חוץ מלצום, גם לעשות פעילות גופנית. יש אנשים עצלנים אשר אוכלים לארוחת ערב גזר בלי לעשות ספורט וקוראים לזה דיאטה. האנשים האלה הם אלה שנשברים ראשונים וקמים באמצע הלילה לאכול שוקולד. הפעילות הגופנית כוללת הליכה, ריצה, ועינוג עצמי עם מגיזינים של פלייבוי. הערה: נא לא לפתוח בפעילות גופנית ללא יעוץ עם ג. יפית רופא\ה.

[עריכה] האנשים שלא באמת צריכים דיאטה אבל עושים אותה בכל זאת

אנורקסיה ובולמיה הם שתי סוגי נטיות להרזיה למרות שלא צריך אותם. בד"ך הדיאטה של האנשים שלא צריכים אותם מלווה בהקאות מכוונות ובהרשמה לסוכנות דוגמנות.

[עריכה] לסיכום

יא שמנים! לכו לעשות דיאטה!

[עריכה] לקריאה נוספת

כלים אישיים
דף זה בשפות אחרות