דייוויד בקהאם

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"איזה הומו!"
~ עברי לידר על דייוויד בקהאם
"איזה הומו!"
~ גל אוחובסקי על עברי לידר
"איזה הומו!"
~ שבתאי צבי על אבטיח

דיויד "גייויד" בקהאם הוא דוגמן בין לאומי, ובעבר גם "שחקן" כדורגל במיטב מועדוני אירופה. גייויד נחשב לאבטיפוס של תופעת ההומוסקסואליות, זאת עקב עיסוקו המתמיד בטיפוח ונישואיו לויקטוריה בקהאם, זמרת ה"ספייס גירלס" לשעבר, המזכירה במראה החיצוני גבר, ואשר תיאוריות קונספריציה טוענות שהיא אכן כזה.

[עריכה] אישצ'סטר מאוחד

גייויד החל את קריירת הכדורגל שלו בקבוצת "אישצ'סטר מאוחד" (MANCHESTER UNITED) האנגלית כיוזמה של ממשלת בריטניה לחיזוק הכלכלה במדינה. גייויד אמנם לא היה מוכשר במשחק, אך עקב מראהו נמכרו חולצות רבות שלו, וכלכלת בריטניה נסקה. ב-1999 קיבל אלכס פרגוסון, מאמנה של אישצ'סטר מאוחד, תואר "סר" ממלכת אנגליה לאחר שהצליח לזכות בליגת האלופות למרות שבקהאם שיחק בקבוצתו.

[עריכה] מדריד האמיתית

ב-2003 החליטה ממשלת ספרד להשקיע את כל עתודות המדינה בקנייתו של בקהאם עבור קבוצת "מדריד האמתית" (REAL MADRID). ההנחה הייתה כי אפילו הגעתו של בקהאם לא תוכל לפגוע בקבוצה, אשר זכתה בשלוש השנים החולפות בשתי אליפויות ספרד ובליגת האלופות תוך שיתוף פעולה נפלא בין זינאדין זידאן, רונאלדו, ראול, לואיס פיגו, קלוד מקאללה, רוברטו קרלוס ואחרים. בתחילה שיחק בקהאם במרכז המגרש, ולא באגף הימני כמו באישצ'סטר מאוחד, מתוך הנחה ששם יוכל לגרום פחות נזק לקבוצה.

הקשר המצטיין קלוד מקאללה, אשר הגעתו של בקהאם, בנוסף להצהרות המועדון ("לך מפה, יא גמד כושי מכוער שלא מוכר חולצות!"), שכנעה אותו לעזוב את הקבוצה, עבר לצ'לסי האנגלית, אשר לא זכתה באף תואר ב-50 השנים החולפות. בארבע השנים הבאות זכתה צ'לסי בשישה תארים שונים, ביניהם שתי אליפויות אנגליה, ובשנה שלאחר מכן, בזכות המאמן המעולה אברהם גרנט, הגיעה לגמר ליגת האלופות, בו הפסידה רק לאישצ'סטר מאוחד, אשר התחזקה לאין שיעור עקב עזיבתו של בקהאם.

בשלב מסוים הוחלט להעביר את בקהאם לשחק באגף, עקב תלונות האוהדים כי אינם רואים אותו מספיק טוב. עקב כך ירד לספסל לואיס פיגו, שחקן האגף הטוב בעולם. בשנה שלאחר מכן החליט גם פיגו לעזוב את הקבוצה ולעבור לקבוצת "בין מילאנו" (INTER MILANO) האיטלקית, אשר לא זכתה באליפות איטליה במשך 18 שנה. בעונתו הראשונה של פיגו בקבוצה נאלצו ג'ובנטוס (JUVENTUS) וא.ג. מילאן (A.C. MILAN) לשחד את כל השופטים בליגה על מנת למנוע מאינטר לזכות באליפות, אמנם בקיץ של אותה שנה העוול תוקן בבית המשפט, והאליפות ניתנה לאינטר. אינטר זכתה באליפות איטליה גם בשנתיים שלאחר מכן.

מדריד האמיתית, לעומת זאת, לא זכתה באף תואר במשך 3 שנים. עקב כך הובא המאמן פאביו קאפלו, אשר זרק את בקהאם מהסגל לאלתר וזכה בקלות באליפות ספרד. בשנה שלאחר מכן, כאשר בקהאם כבר לא שיחק בקבוצה, זכתה מדריד האמיתית באליפות בקלות רבה אף יותר.

[עריכה] כיום

לאחר שבקהאם הבין את הנזק שהוא גורם לכל קבוצה בה הוא משחק, הוא החליט לפרוש ממשחק ולהתמקד בקריירת הדוגמנות שלו. מדי פעם, כאשר מתחשק לו למכור עוד חולצות, הוא משחק בקבוצת החובבים "גלקסיית לוס אנג'לס" (LOS ANGELES GALAXY), הנמצאת בחלל."גלקסיית לוס אנג'לס" היא גלקסייה שמתחרה עם (DARK SVIDER) "הסוודר השחור" , במלחמת הכוכבים. מלכם של "גלקסיית לוס אנג'לס" הוא בקהאם אשר טיפח את כולם עם הבושם שלו וינצח במלחמה. כיום "גלקסיית לוס אנג'לס" שולטת בחלל כולו.

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים