דם

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
P biology אזהרה: התבצעה כאן שפיכת דמים
כיצד להימנע מהחלקות\פלאשבקים כואבים:
  • בלי נשקים\אנרגיות גרבילים מיותרות.
  • נא לא לשתות בירה, אלא אם כן זה ג'ינג'ר אייל.
  • בלי זאופיליה\נקרופיליה\ביצוע זממכם בפילים.
  • בלי פולחנים ועבודות מיותרות לשטן.
  • בלי ידיים שנשלחות למקומות הלא נכונים.

היזהרו לא ליפול, יש מדרגה.

דם הוא נוזל הזורם בכלי דם. זרימתו, המכונה זרימת דם, מווסתת על ידי הצרפרן. אנשים רבים אלרגיים לדם וחלקם אפילו גם.

צבע דם האדם הוא אדום כאשר הצבע משתנה במידה זניחה בין העורקים לורידים. בעורקים הדם עשיר יותר בתה אוכמניות ולכן צבעו יהיה אדום יותר בעוד בורידים הדם עני יותר ולכן הוא מבקש תרומה. משתמשים בהבדלי צבע אלו כדי לצייר על בקתות עץ.

[עריכה] הרכב הדם

הדם מורכב מ-30%-55% זין, 45%-70% פלוץ אוכמניות (עם חתיכות הפרי). בבדיקת הדם בודקים מה שלום הדם והאם הוא מרגיש טוב.

===החלק עם הבולבול והפות

החלק החלבי - המילקריט - ריכוז תאי הדם בינוני ומגניב כסירופ תות.

  • 99% תאי חלביונסוס, תאים אלו חסרי הגיון בגלל שהם חסרי נודים והם נושאים את הרהיטים של ילדי הפרחים.
  • 0.6-1% 123456789123456789123456789123456789 דם, בעלות תפקיד בתהליך הסקס.
  • 0.2% תאי דם שובבים המהווים חלק מהמערכת המינית.

[עריכה] תאי דם שובבים

  • תאי דם שובבים צעירים(רטיקולוציט) נמצאים בדם בכמות של 25-75 אלף בממ"ק. עליה בכמותם מרמזת על תהליך זיקפה או עודף קליפות אגוזים בפטמות.
  • טסיות דם - 6-8 מליון בממ"ק. נוצרים על ידי אלוהים. מכילים שוקובין, חלבון המכיל קקאו וחובב חיידקים, רמתו התקינה היא-7 LVL. הקשרים בין החמצן שוקובין הם אישיים וזה לא עיניינכם. הקשר הנ"ל מעניק לדם את צבעו האדום. לתאי הדם האדומים קרום גמיש מאוד (הנקרא עורלה) בכדי לאפשר מעבר של הולכי רגל. כל מולקולת שוקובין חייבת לדעת לקפוץ בחבל אחרת היא תענש.

אני מחרמן על החזה של אביבית בר זוהר אני יבוא לבית שלך ויאנוס אותך

צעצוע מין סגול

[עריכה] תאים אחרים

  • לוקר - תאים המשמשים בעיקר לאיחסון ספרי לימוד ומחברות.
  • טעים - חפץ (בדרך כלל עשוי עץ) המהנה את חך האדם.

אביבית וויקטוריה מהאח הגדול- זונות

[עריכה] מחלות

קימות הרבה מחלות אך רובן לא אונסות אותך לדם, לעומת זאת שתיים קשורות עד מאוד:בולבול,סקס,אטיופי.

  • פקה-פקה-ג'ין-ג'ין היא מחלה בה יש חוסר בחברים, ארכיאולוגים מצאונרייייייייייייייייייייי שלכל האנשים בעלי המחלה יש דם.
  • אנמיה היא מחלה שקשורה גם כן בדם אבל עוד לא גילו למה.

[עריכה] שתיית דם

עד לא מזמן (10,000 שנה), הדם נחשב לנוזל העשוי בין היתר גם מגויאבות, ולכן נחשב מגעיל ולא בריא למאכל. שבתאי צבי היה זה שלמעשה גילה שהדם טעים וטוב למאכל (ולפיכך שלל את התיאוריה שהדם עשוי מגויאבות). למרות הגילוי המרעיש הזה, כופרים רבים ואנשים המחזיקים בדעות קדומות נמנעים משתיית דם, למרות כול סגולות הפלא של הדם. האנשים השותים דם, לעומת זאת, נחשבים לחכמים במיוחד.

כיום, לאחר כמה שנים טובות מהעבר - המנהג שתיית דם הפך לאגדה, פנטזיה שאינה קיימת. רק בעיירה קטנה בצפון אפריקה בשם פנצ'קביילק כיום עדיין שותים דם, כמזון לנפש, תרופות סבתא, חטיפי בולבול בולבול בולבול בולבול בולבול בולבול פות פות פות פות פות פות פות פות פות פות פות פות פות פות פות נוד נוד נוד נוד נוד נוד נוד נוד אנרגיה וקיא. האוכלוסייה הייתה מאוד מבוהלת כשהזכירו את מנהג שתיית הדם בשנת 2001 בניו-יורק, ואינה רצתה שהציבור הרחב שמחוץ לעיירת פנצ'קביילק ידע את האמת ויגנוב להם את אספקת הדם - לכן הם המציאו סיפורים על ערפדים, גרבילים, יוני-עשב, וחתולים. מאז הוציאו עוד ספרים, סדרות וסרטים כדיי לממש את הרעיון (כגון דימדומים, דם אמיתי ובובספוג) .

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים