דנמרק

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

[עריכה] דנמרק

דנמרק היא מדינה קטנה מאד הנמצאת בסקנדינביה. היא ידועה בעיקר בשל הקריקטורות האיכותיות של עיתוניה, אך גם בשל נשות המדינה בעלות המראה הסקנדינבי הפופולרי בתחילת המאה הנוכחית בתקשורת של העולם המערבי.

[עריכה] היסטוריה

הדנים הם צאצאים של שבט דן, שהיגר לצפון יבשת אירופה לאחר גירוש בבל. הדנים הם מצאצאי הויקינגים אשר שטו בכל נהרות אירופה ואנסו נשים שנקרו על דרכם בין השנים 1000 - 1200 לספה"נ. כיום ניתן בקלות לאתר את המקומות להם פלשו הוויקינגים, לפי ריכוז גבוה של ילידים בעלי שיער בלונדיני ועיניים כחולות. לדנים מדינה קטנה מאד, ולכן יש להם שגעון גדלות ורצון להראות גדולים וחשובים ממה שהם באמת. שגעון גדלות דומה ניתן למצוא במדינות קטנות נוספות כמו ישראל ופלסטין. שגעון הגדלות הדני בא לידי ביטוי בכך שהדנים מתעקשים להמשיך ולהחזיק בגרינלנד, כך שדנמרק נראית כמו המדינה השלישית בגודלה על מפת העולם. הדנים טוענים גם שחבל שלזוויג הולשטיין הנמצא בצפון גרמניה הוא בעצם דנמרק, כמו גם דרום שוודיה, איקאה, H&M, ואיקאה ראשון לציון. כאמור, לדנים מדינה קטנה מאד, ועל כן המוצרים הדנים המפורסמים ביותר הם "בת הים הקטנה" וקוביות הלגו (הקטנות גם הן).

[עריכה] המצאות חשובות

  • קוביות לגו קטנות
  • קוביות לגו גדולות
  • מנורת PH
  • גני טיבולי
  • בת הים הקטנה
  • דופלו
  • עוגיות חמאה דניות
  • ברבי
  • חמאה דנית
  • קן
  • קרלסברג
  • טובורג
  • קריקטורות מוחמד

[עריכה] מדיניות

להעליב את העולם המוסלמי

[עריכה] אוכלוסיה

הדנים הם עם הומוגני מאד. בעלי שיער בלונדיני ועיניים כחולות. המדייקים טוענים שלדנים עיניים אפורות, ושיער בצבע פטה כבד. ילידי דנמרק, כמו שאר ילידי יבשת אירופה, נוהגים להתקלח פעם בשבוע ואינם מתגלחים מתחת לבית השחי וברגליים.

[עריכה] מבנה המדינה

מלך: קינג דיאמונד

תחתיו המלכה, מרגרטה, הנשואה לנסיך הנריק - נסיך צרפתי והומו. יש הטוענים שלמלכה עצמה נטיות הומוסקסואליות שמעולם לא הוכחו. למלכה ולנסיך שני בנים: פרדריק, נסיך הכתר, הנשוי למרי - ממוצא אוסטרלי, ולהם 4 ילדים. הבן השני, יואכים, גם הומוסקסואל.

ראש ממשלה:ראש הממשלה הנוכחי הוא לארס אולריך. ראש הממשלה הקודם של דנמרק, אנדרס פוג רסמוסן, המכהן כיום כמזכ"ל נאט"ו, הוא גם הומוסקסואל ידוע, חובב סאדו מאזו.

סוג שלטון: סמים ומטאל

מטבע: קרונה דנית

בירה: קרלסברג

העיר החשובה: בילונד

[עריכה] צבא

מערך ההגנה הדני היה מבוסס בעיקרו על מזכירה אלקטרונית המודיעה למי שמתקיף את המדינה על כניעה אוטומטית ללא תנאים. ההחלטה על מערך הגנה זה התקבלה בעקבות כשלון הצבא הדני להגן על המדינה במלחמת העולם השניה, בה נורו 16 כדורים בלבד בעת פלישת הצבא הגרמני. כיום קיים הסכם הגנה משותף עם הברית הצבאית המטאליסטית והיא מיוצגת ע"י לארס אולריך בפסגת ועידת ה BIG4, כיום עומדים לרשות דנמרק כוחות ויקינגים בגרינלנד, לאחר שכבשו אותה מחדש באמצעות פוגו אכזרי

[עריכה] ציטוטים נבחרים

"אני לא יודע למה בדיוק ציפיתי. ידעתי שקוראים לה "בת הים הקטנה" אבל לא תארתי לעצמי שהיא כל כך קטנה..."

כלים אישיים