דרגון בול

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

דרגון בול (באנגלית:Drug on balls) הינה סדרה יפנית משלהי מלחמת העולם הראשונה. בבסיס הסדרה עומדת ההנחה שככל שאדם הוא שעיר יותר כך יש לו כח רב יותר. גיבור הסידרה הוא סן גוקו, לוחם שמוצא את עצמו לכוד במפלי הניאגרה בשירותי הנסיכות.

במהלך הסידרה פוגש גוקו חברים שונים, שעוזרים לו להתחזק ולהתאמן עד שהוא מצליח לטפס ולצאת מהאסלה, וכמו כן נהיה יותר ויותר שעיר, כך שבסוף הסדרה הוא נראה כאילו הקיא אותו חתול. הנחה זו לא יוצאת מכלל אפשרות, ולאחרונה גילו החוקרים כי ככל שהתקדמה הסידרה הוחלף סן גוקו פעמים רבות בכדורי פרווה מבלי שהצופים הבחינו בכך.

S.g1

סן גוקו במצבו הרגיל.

אחרי שילישול באסלה
S.g2

סן גוקו לאחר מציאת והסנפת שבעת כדורי הדרגון בול.

[עריכה] סיפור הסדרה

הסידרה מתחילה בביתו של צוקו, במעמקי היער האמורקני הגדול. צוקו מסתובב לבד ביער, מאז שסביו, שהיה לוחם דגול ורב מעללים, מת ממנת יתר של סם הקוקאין. צוקו פוגש את בולמה, צעירה היפית יפיפיה, שמאמינה בימות המשיח ותחיית המתים. בולמה מספרת לצוקו הצעיר על כדורי הדרגון בול המסתורים: אם מצליחים לאסוף את כל שבעת הכדורים, הם יהפכו אותך לקוף שעיר עם שלושה ראשים, חמש ידיים ולשון ירוקה. צוקו מתלהב מהרעיון ויחד עם בולמה הם יוצאים לחפש את כדורי הדרגון בול.

במהלך הדרך הם פוגשים צב ים. צב הים מסביר להם שהוא מחפש את הבית שלו, האסלה, שם הוא גר. צוקו מסכים לעזור לו, והוא ובלומה מביאים אותו לשרותים הקרובים וזורקים אותו לאסלה. בגלל טעות מצערת, בולמה מחליקה על שלולית שתן והיא וגוקו נופלים גם לתוך האסלה. צוקו נהרג לאחר שגילה כי האסלה מכילה כימיקל z שגורם לאנשים להפוך לטיפשים שמשתמשים במתקפות עם שם מוזר.אבל הוא עלה לגן-עדן וביקש מהדרקון מכדור הדרגון בול שמצא לחזור לחיים. הדרקון החזיר אותו לחיים וצוקו ובולמה מבקשים מהצב עזרה.

הצב הולך להזעיק עזרה, ומביא איתו במהרה את מאסטר סושי הנקרא בגרסה העברית גם קאמה סוטרה סמים, הזקן החרמן מאפגניסטן. מאסטר סושי אומנם לא מצליח להוציא אותם מהאסלה, אבל הוא מביא להם כדור דרגון בול נוסף. בנוסף לכך, תמורת עזרתו הנדיבה של גוקו, הוא נותן לו את הנימבוס, ענן ירוק מעופף, שרק נרקומן בדם יכול לעלות עליו.

מכוון שהאסלה כה גדולה, לקח לגוקו ובולמה 18 שנה למצוא את היציאה. אך אבוי! צוקו התעלף ונפל מן הנימבוס בחזרה לתחתית האסלה. לאחר כעשרים שנה הוא התעורר מן הקומה וגילה שבולמה מתה מזקנה.

לאחר שצוקו עיכל את העניין חזר לנסות למצוא את היציאה, אך הפעם לקחו לו רק 170 שנה. לאחר שהצליח לצאת שב לחפש את כדורי הדרגון בול. כשסיים הפך למפלצת שחלם להיות ואפילו היה מכוסה בקקי מה שהוסיף לכיעור. כאשר גוקו חזר לביתו אך משפחתו לא זיהתה אותו והרגה אותו עם רובה הצלפים של טום בנרג'ר.

20px-Stop hand אזהרה!
הפיסקה שכרגע סיימת לקרוא הכילה פרטי עלילה!

[עריכה] השפעות הסדרה

[עריכה] דמויות

  • צוקו-הדמות הראשי עם הזנב של קוף(הוא לא עבר את האבולוציה).
  • גוקהן-הבן של צוקו. יש לו כוח מיוחד שהוא יכול לחמצן את השיער ולהוריד חימצון מתי שהמנהלת לא מרשה.
  • גוצהן-הבן השני של צוקו. הוא גמד הוא בן 3 וכבר מחמצן. הילדים של היום...
  • ציצי-אשתו של צוקו. אין הרבה פרטים עליה, כי רואים לה רק את הציצי. אתם כבר יכולים לדמיין מה היא עושה...
  • צ'יטה-צ'יטה היה האויב של צוקו עד שציצי החרמנית "דיברה" איתו יפה שאסור לשנוא.
  • בוק-הוא הרע באחת העונות שמקריא לכולם סיפור ומרוב שיעמום הם מתים.
  • סל-סל הוא סל עץ ירוק עם קישוטים שיורה פירות יבשים עם סמים ובכך הורג אנשים.
  • נג'יביסלי עבדלאנוביץ' הידוע בכיניו הפנתר הבידאווי נולד לאבי ביטר ודוקטור רחל מינץ מנדל. השניים הכירו בטכניון כאשר למדו בקלאווהלוגיה (תורת הבקלאוות)
  • עדן יהושע סלמון הוא חתול בר כסוף המשמש לאחסון חפצים אובייקטים כגון זרבוביות ומנקי מקטרות.

בפרק 130 עדן נחטף על ידי מג'ין-בו (ראה ערך "בולבול ורוד") ועובר שינוי תדמית או בשפת ערוץ 10 "מייקאובר", והופך לחמוס כחול-עין

כלים אישיים