דרגון בול

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

דרגון בול (באנגלית:Drug on ball ) הינה סדרה יפנית משלהי מלחמת העולם הראשונה. בבסיס הסדרה עומדת ההנחה שככל שאדם הוא שעיר יותר כך יש לו כח רב יותר. גיבור הסידרה הוא גוקו, לוחם שמוצא את עצמו לכוד במפלי הניאגרה בשירותי הנשים.

במהלך הסידרה פוגש גוקו חברים שונים, שעוזרים לו להתחזק ולהתאמן עד שהוא מצליח לטפס ולצאת מהאסלה, וכמו כן נהיה יותר ויותר שעיר, כך שבסוף הסדרה הוא נראה כאילו הקיא אותו חתול. הנחה זו לא יוצאת מכלל אפשרות, ולאחרונה גילו החוקרים כי ככל שהתקדמה הסידרה הוחלף גוקו פעמים רבות בכדורי פרווה מבלי שהצופים הבחינו בכך.

S.g1.gif

גוקו במצבו הרגיל.

S.g2.gif

גוקו לאחר מציאת והסנפת שבעת כדורי הדרגון בול.

[עריכה] סיפור הסדרה

הסידרה מתחילה בביתו של גוקו, במעמקי היער האמורקני הגדול. גוקו מסתובב לבד ביער, מאז שסביו, שהיה לוחם דגול ורב מעללים, מת ממנת יתר של סם הקוקאין. גוקו פוגש את בולמה, צעירה היפית יפיפיה, שמאמינה בימות המשיח ותחיית המתים. בולמה מספרת לגוקו הצעיר על כדורי הדרגון בול המסתורים: אם מצליחים לאסוף את כל שבעת הכדורים, הם יהפכו אותך לקוף שעיר עם שלושה ראשים, חמש ידיים ולשון ירוקה. גוקו מתלהב מהרעיון ויחד עם בולמה הם יוצאים לחפש את כדורי הדרגון בול.

במהלך הדרך הם פוגשים צב ים. צב הים מסביר להם שהוא מחפש את הבית שלו, האסלה, שם הוא גר. גוקו מסכים לעזור לו, והוא ובולמה מביאים אותו לשרותים הקרובים וזורקים אותו לאסלה. בגלל טעות מצערת, בולמה מחליקה על שלולית שתן והיא וגוקו נופלים גם לתוך האסלה. גוקו נהרג לאחר שגילה כי האסלה מכילה כימיקל z שגורם לאנשים להפוך לאנשים עם שיער מחומצן שמשתמשים במתקפות אנרגיה.אבל הוא עלה לגן-עדן וביקש מהדרקון מכדור הדרגון בול שמצא לחזור לחיים. הדרקון החזיר אותו לחיים וגוקו ובולמה מבקשים מהצב עזרה.

הצב הולך להזעיק עזרה, ומביא איתו במהרה את מאסטר סושי הנקרא בגרסה העברית גם קאמה סמים, הזקן החרמן מאפגניסטן. מאסטר סושי אומנם לא מצליח להוציא אותם מהאסלה, אבל הוא מביא להם כדור דרגון בול נוסף. בנוסף לכך, תמורת עזרתו הנדיבה של גוקו, הוא נותן לו את הנימבוס, ענן ירוק מעופף, שרק נרקומן בדם יכול לעלות עליו.

מכוון שהאסלה כה גדולה, לקח לגוקו ובולמה 18 שנה למצוא את היציאה. אך אבוי! גוקו התעלף ונפל מן הנימבוס בחזרה לתחתית האסלה. לאחר כעשרים שנה הוא התעורר מן הקומה וגילה שבולמה מתה מהנפילה.

לאחר שגוקו עיכל את העניין חזר לנסות למצוא את היציאה, אך הפעם לקחו לו רק 17 שנים11 חודשים ו- 29 ימים. לאחר שהצליח לצאת שב לחפש את כדורי הדרגון בול. כשסיים הפך למפלצת שחלם להיות ואפילו היה מכוסה בקקי ובקוקאין מה שהוסיף לכיעור. כאשר גוקו חזר לביתו אך משפחתו לא זיהתה אותו והרגה אותו עם רובה צלפים.

20px-Stop hand.png אזהרה!
הפיסקה שכרגע סיימת לקרוא הכילה פרטי עלילה!

[עריכה] השפעות הסדרה

[עריכה] דמויות

  • גוקו-הדמות הראשית עם הזנב של קוף(עישן מספיק כדי לגדל איברי מין, איבר המין הרגיל שלו נשר...).
  • אונן-הבן של גוקו. יש לו כוח מיוחד שהוא יכול לחמצן את השיער ולהוריד חימצון מתי שהמנהלת לא מרשה.
  • שמעון-הבן השני של גוקו. הוא גמד הוא בן 8 וכבר מחמצן. הילדים של היום...
  • ציצי-אשתו של גוקו. אין הרבה פרטים עליה, כי רואים לה רק את הציצי. אתם כבר יכולים לדמיין מה היא עושה...
  • מקיטה-צ'יטה היה האויב של גוקו עד שציצי החרמנית "דיברה" איתו יפה שאסור לשנוא.

כלים אישיים