דת' מטאל

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

דת' מטאל הוא תת ז'אנר של מוזיקת המטאל. המונח בא מהביטוי That Metal(המטאל הזה) (כיום מבטאים את השם Death Metal כי זה יותר מאגניב).

[עריכה] היסטוריה

מוזיקלוגים רבים טוענים כי הדת' מטאל נוצר כאשר נתפס לראשונה באלקר יערות נורווגי ויבוא לאמריקה על מנת שכל העולם יוכל לראות את גאוותם הרבה כי הצליחו להוכיח כי ניתן לתפוס באלקר יערות נורווגי. הבאלקר שראה לראשונה אור שנה מלבד האור מן המערה שחי בה התעוור מיד וניסה להקריב את עצמו לשטן אך ללא הצלחה. יום אחד מאכילו של הבאלקר שכח לנעול את השער והבאלקר ברח לחנות גיטרות וקנה את הגיטרה הכי גרועה שיכל למצוא. הוא ניגש מיד לעבודה אך הבין מייד שאין זה יעבוד והחל לחפש מוזקאים הוא יחד יהודי עם גיטרה ופאות שניגן לו שירי תפילה וחטף אותו. שם הילד היה צ'אק שוינלדר. הבאלקר לימד את צ'אק את כל סודות הבלאק מטאל בשלושה ימים והקריב את עצמו לשטן מיד לאחר שהחזירו הביתה. גופתו של הבאלקר לא מצאה לעלום אך צ'אק שולינד מספר כי למעשה מדובר בגוץ שמן שנין שני אקורדים וקרא לזה שיר צ'אק המשיך לשמר את המסורת קיצץ לצעמו את הפאות והלך לנסות לחכות את מורו ולשרוף בית כנסת. ניסיונו נכשל והוא נכנס לכלא מידית שם פגש מוזיקיים רבים כמותו וביחד שברחו מהכלא הקימו את להקת הדת' מטאל הראשונה -death

כאשר צ'אק ביסר את בשורותיו על בצורת הבאלק שלימד אותו הבלאקר ועם השפעות של סאונד מהכלא וכמה שחורים וצרחות האונס של הזקן מהתא ליד החל צ'אק והלקות לנגן דת' מטאל.

[עריכה] סגנונות של דת' מטאל

לדת' מטאל יש כמה סגנונות:

דת' מטאל ברוטאלי:מוזיקה זאת מאופיינת בצרחות ששמם גראולים ובדבל בס מאוד מהירים וקטלניים יותר משאר הסגנונות.להקות כמו קניבל קורפס מנגנים אותו.הבעיה היחידה בסגנון הזה הוא האמאות שמרדו בו באכזריות רב כמו אימו של בני גורן כשראתה את בנה החסר ישע שומע את הדת' מטאל של קניבל קורפס בזמן שאוכל בננה.היא הענישה אותו ומאז הוא בן אדם מדוכא שמתעלל בילדים עם ספרי מתמטיקה.

דת' מטאל מלודי:דת' מטאל שמאופיין בריפים מלודיים ובסולואים טובים.הסיבה להווצרותו היא שמטאליסטים רצו לעשות מוזיקה עדינה שמשתלבת עם דת' מטאל.הוא כל כך מלודי וקל שנשים יכולות לשיר אותו בקלות כמו ג' יפית,ציפי לבני ואליסה וויט גלוס.יש הרבה להקות שמנגנות את הסגנון הזה כמו הילדים של (ביקיני) בוטום ואמון אמארת שמשלבים טרנס חסידי ופולק ויקינגי.

דת' מטאל טכני:סגנון זה מאופיין בריפים מאוד טכניים וסולואים מאוד מהירים.יש ראיות שהוא הומצא כשחבורה של ילדים מצריים ניסו לנגן את התווים של סקווידוויד טנטקלס על גיטרה.הילדים האלה קראו לעצמם נייל.ומאז הסגנון הזה התפשט בעולם.

דת' מטאל פרוגרסיבי:סגנון זה מבוסס משילוב התווים של סקווידוויד טנטקלס עם אקורדים כמו Dmagsus7 13 מינורי עם פחות מהירות מדת' מטאל טכני.בדרך כלל מנגנים אותו מנהלי חשבונות כמו אופת'.אין הרבה להקות שמנגנות את הסגנון הזה כי הוא יותר מידי מסובך שרק הפרוגרים המעצבנים ביותר יוכלו לנגן אותו כראוי.

דת'קור:סגנון זה מיועד לילדי סנטר בני 14 שחושבים את עצמם מטאליסטים.בדרך כלל יש להם עגילים ענקיים וקעקועים רבים.בנוסף לכך יש להם כובעים של וונס שלובשים אותם הילדודוס המגניבים של היום.

דגנט:000000000001000000000000010000000000000000000000000000010000000000000000100000000

[עריכה] איך לזהות להקות דת' מטאל, ומה לעשות אם אתם פוגשים אחת

להקות דת' מטאל לרוב מתאפיינות בסולן צרוד במיוחד, שמכיר רק את המילים "שיט", "פאק", וכל הטייה אפשרית של המילה "מוות". על רוב חברי הלהקה אין אפילו נקודה אחת של עור, מכיוון שכולו מכוסה קעקועים ו/או פירסינגים. לא מומלץ להתקל בהם, אל אם אתם חושבים שאתם מזהים להקה מזן נכחד זה אנא בצעו את הפעולות הבאות:

  • תברחו!!!!!! רוצו משם!!!!! נוסו על נפשכם הטהורה!!!!!
  • לאחר שברחתם, תרימו טלפון למשטרה. וזו מכיוון שמחקרים הוכיחו שאצל 99% מלהקות הדת' מטאל יותר מחצי מהלהקה הם אסירים שברחו מהכלא.
  • אם הפגישה איתם היא בסמטה חסרת מוצא, ואין דרך לעבור אלא להתקל בהם, ויש לכם סמים/אלכוהול מכל סוג שהוא, אנא הביאו את זה לאחד מחברי הלהקה חכו שיתחילו להתמסטל, ונוסו על נפשותיכם.
  • אם אין לכם סמים או אלכוהול, ואתם נשים, אז תציאו להם טובות מיניות בתמורה למעבר.
  • אם אין לכם סמים או אלכוהול, ואתם גברים, אז לכו על זה. יותר מחצי מהלהקה הם אסירים, אז הם רגילים לישבנים
  • אם יש אתכם חתולה תציאו להם לשחוט לה ת'אם אמא של הצורה (כמו בשירים של קניבל קורפס(הסוסים)) ולרחם עליכם
Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא דת' מטאל. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים