ההתחממות הגלובלית

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Adi Einshkenasi.jpg ערך זה יותר מנותק מהמציאות משמעון פרס ועליו לעבור שכתוב מידי. איןציקלופדיה מזמינה כל משתמש להציע ערך פחות הזוי במקומו.

ההתחממות הגלובלית הינה תופעה המתרחשת בכל שנה עם סיום עונת החורף, ומתבטאת בעלייה חדה של הטמפרטורה. שיאה של תופעת ההתחממות הגלובלית היא בעונת הקיץ. בישראל ההתחממות הגלובלית מתרחשת בדרך-כלל בחודשים מאי עד ספטמבר.

[עריכה] גורמים להתחממות הגלובלית

נכון להיום, הגורמים לתופעת ההתחממות אינם ברורים לחלוטין, וקיים ויכוח לגביהם בקהילה המדעית ובקהילה ההומו-לסבית. ההסבר המקובל כיום הוא שההתחממות נגרמת כתוצאה מיציאתם של מאות אלפי ילדים ונערים מרגיזים אל החופש הגדול. משערים כי תהליך זה מכעיס את אלת השמש, אשר בתורה גורמת להתחממות.

[עריכה] אמונות קדומות

  • כשהיה די קר נהגו לחשוב שהמשיח הגיע שתוי.
  • כשלא היה צורך כבר בפריזר נהגו לחשוב שפרצה מלחמה.
  • כשהעץ האחרון שנשאר הוצב במוזיאון נהגו לחשוב שהמקרר של ארקדי גאידמק התקלקל.
  • רק אלברט איינשטיין הצליח להבין את התופעה האמיתית.

[עריכה] איך לעצור את זה?

אחרי תגליתו של איינשטיין, אף אחד לא הטיל ווטו על רצח רוני סופרסטאר. אחרי שהיא ראתה שאף אחת לא בעדה, היא התאבדה.

כיום, מנסים לחשוב על עוד פתרונות נגד התופעה. הפתרון השני שנוסה הוא זיהום והשלכת זבל על כדור הארץ בתקווה תיווצר חממה שתחמם את כדור הארץ. מכאן גם שמה של התופעה הזו. הפיתרון נוסה וגרם לתופעה הפוכה, (מה שהעיד על הצלחה), תופעת ההקפאה. הפסולת הוקפאה וכיוון הרוח השתנה בגלל זה. הפסולת הקפואה הפכה למים בסיוע של הארי פוטר והקפיאה מחדש את הקרחונים. כך שהכל בסדר (לעת עתה).

[עריכה] ראו גם

Wooly.pNg ערך זה הינו קצרמר בנושא ההתחממות הגלובלית. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים