הודו

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
בא לך חשיש?
דגל הודו סמל הודו
דגל הודו סמל הודו
מוטו לאומי "אין פה בשר בקר!"
המנון "יש לי פרה ואישה. אני מזיין את הפרה"
יבשת צפון דרום אסיה
מיקום הודו
שפה רשמית

הודית,ג'יבריש,עברית במבטא הודי

עיר טקילה

מסוממים סיטי

העיר הגדולה ביותר

ניו מסוממים סיטי

משטר

דמוקרטיה פרתית

ראש המדינה

אהוד אולמרט - עידן רייכל,מוש בן ארי,ואיזה מסוממם הודי שאף אחד לא מכיר את השם שלו (אולי מהטמה גנדי?)

הקמה

14.4.1951

דירוג אוכלוסייה

1,003

צפיפות אוכלוסין

גבוהה מאוד מאוד

מטבע

10 אגורות

אזור זמן

38

סיומת אינטרנט

אין להם אינטרנט

קידומת

indi-ana jones

"אח'שלו אני דולפין"
~ מסוממם ישראלי
"למה לחולי הדיזנטריה האלה יש אטום?!"
~ אזרח פקיסטני קנאי על הודו
"הייתי שם פעם"
~ שבתאי צבי על הודו
"הודו לה' כי טוב"
~ ברכה יהודית

הודוהודית:भारत गणराज्य) אינה קיימת. היא הזיה קבוצתית, לפיה קיימת מדינת ענק בשם זה בדרום אסיה.

[עריכה] היסטוריה

ההזייה הקבוצתית הגדולה והמוכרת ביותר כיום.
ראשיתה במסעו הראשון של קולומבוס. הוא חשש מתגובת מגלי הארצות האחרים אם יצהיר ש"גילה את אמריקה", ולכן טען שגילה ארץ בדיונית בשם הודו. לפני שהתגלתה ההונאה, היא תפסה תאוצה, משום ששימוש בסוגים רבים של סמים במקום אחד גרם להזייה קבוצתית מטורפת - כל אדם שהגיע לאיזור והתנסה החל לדמיין שהוא נמצא במדינה ששמה הודו, כאשר השטח למעשה הוא חלק מהמדינות הסובבות. כיום אין כל הוכחה לקיומה של מדינה ששמה הודו מלבד עדותם של מספר סטלנים. ההזייה התפתחה עד לרמה כזו שאנשים החלו לדמיין דתות, ממשל רעוע וחוסר בנייר טואלט (שימוש ביד שמאל לאחר ביקור בשירותים נהפך לפופולארי בקרב המבקרים ב"הודו"). הזיות אלה מוצגות כאמת לאמיתה באתר המתחרה.

ב-14.4.1951, 3 שנים אחרי הקמת מדינת ישראל, אמצה ממשלת ישראל רשמית את ההזיה "הודו", כדי שיהיה למשוחררים הטריים מצה"ל איפה לעשן סמים חוץ מהבית של ההורים שלהם.
"הודו" מנוהלת ע"י אולפני בוליווד באור יהודה, אשר מפיקים חומר "תיעודי" וחומר בכלל, בנושא הודו.

[עריכה] ההיסטוריה הבדיונית הקנונית

ההיסטוריה של הודו התחילה בהולדת מנהיגם הרוחני בודהא בשנת 666 לפני ספירת ההודים.
הוא נולד בשם השמן הגדול ו15 מאיות אחרי שנולד הוא אכל את כל הפרות באזור שכיום נקרא כדור הארץ והוא נתקף אחר כך על ידי הפרות שקפצו לירח כדי לקנות שוקו.
בגיל 5 הוא הגיע להארה שבמקום אלוהים יש פרות והוא הכריז על הפרות קדושות: "ת'שמע, הם יותר קדושות מטעימות, והם ממש ממש טעימות."
בגיל 6 קרה האירוע המצער והבודהא הגדול נכנס לפוליטיקה הישראלית.
בגיל 7 הוא נכנס לקומה.

[עריכה] דת ותרבות

בזמנים העתיקים של הודו, היא נודעה בשם "חשישלנד". בחשישלנד רוב האנשים היו עניים ולכן לא היה להם כסף לשרוף את הגופות המסריחות של הסבים שלהם, ובעקבות זה זרקו את הגופות שלהם למים כדי שירקבו עד סוף הזמנים במים.

בהודו משתמשים ברוב המים (99%) על מנת לרחוץ את הפרות, מה שמותיר מעט מאוד מי שתיה (1%), ובכלל אין מים למקלחת (הרי ידוע שהצרפתים העתיקו מההודים/תאילנדים את העיקרון של "לא להתקלח". רק שבצרפת מריחים, בהודו לא).

בשעות הפנאי נוהגים ההודים לשחק קריקט - משחק הנערך במשך שלושה שבועות, בו נהוג לחבוט בקיפודים באמצעות מקלות קינמון (לא לבלבל עם קרוקט - משחק דומה בו משתמשים בפלמינגו במקום). בסיום זוכים שחקני הקבוצה המנצחת לעקור את לבבות המפסידים בעודם בחיים, ולהאביס בהם את פרותיהם. לאחר מכם הם שורפים את האלמנות ומכריחים את היתומים (הנקראים באופן מסורתי "רג'י בבא") ללכת על גחלים (רק במקדונלד'ס).

[עריכה] מזון ומשקה

רוב ההודים הם פאקירים, ואינם אוכלים דבר שלושה שבועות בחודש. בשאר החודש הם בשביתת רעב. נהוג להסביר זאת באוכל ההודי, העשוי משאריות תעשיית הנשק הגרעיני, אשר לא ניתן לשלב בפצצות, בהתאם לאמנת ז'נבה. אדם הטועם אוכל הודי יאבד את חוש הטעם לשנה, ואת הרצון לחיות לצמיתות. למרבה המזל, רוב המסעדות ההודיות לא מגישות אוכל כלל, אלא סומכות על כך שבשל הסוטול הכבד, הלקוחות לא ישימו לב.
רשת המסעדות הפופולרית ביותר בהודו היא מקדונלד'ס, אך שם לא נהוג לאכול, אלא ללכת על גחלים.

[עריכה] גיאוגרפיה וטבע

הודו אינה קיימת, ולכן אין לה גיאוגרפיה במובן המקובל של המילה. עם זאת, המאמינים בהודו נוטים לייחס את אמונתם לאיזור גיאוגרפי, הגובל בסין,מערב טיבט,תאילנד וטאיוואן.
בהודו נהרות רבים, המשמשים בעיקר להובלת גופות. הגדולים ביניהם הם הגנגנאם והברבוניה.
בצפון הודו הרים גבוהים, העשויים ברובם מזבל פרות מצופה בצמחי מריחואנה.
האקלים בהודו זורם, עם איזורים שאנטיים ואיזורים סטלניים. בצפון הודו מדבריות המשמשים להתבודדות ולשביתות רעב.

[עריכה] עולם הצומח

הגידול החקלאי העיקרי בהודו הוא הגראם-מסאלה. זהו צמח רב שנתי משפחת החלבלוביים, המטפס על פרות. הוא משמש ליצור נשק גרעיני ואוכל הודי.
גידולים נוספים הם המריחואנה, הצ'ראס, החשיש, הקנביס, הגראס והבאנג.

[עריכה] עולם החי

מבקרים רבים בהודו מדווחים על צפיה הפרפרים ורדרדים בעלי מחושים מוזהבים, פילים בצע טורקיז המדברים סוואהילית ודגי קואלה דו ראשיים. אותם מבקרים נוהגים גם לשוחח עם עולם החי והצומח ולחלוק איתם חומר.

כלים אישיים