הולנד

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Netherlands Flag.png

דגל הולנד

הולנד (בהולנדית:Fliget Slicht) היא מדינה באירופה, שבה משטר המשתמש באיום הצפה תמידי כנגד אזרחיו, על מנת שאלו ימשיכו לתמוך בו. המדינה חברה בארגון האומות המאוחדות ובאיחוד האירופי, אך אינה חברה בגוש היורו, בגלל המגבלות הכלכליות החמורות שהיא מטילה על תושביה.

[עריכה] היסטוריה

מיד עם הפרדות היבשות וקריעתו של ים תטיס לחמשת האוקיינוסים הנוכחיים, נותרו בין חמשת אלפים לשני מיליון פליטים סודנים על אי קטן במרכז האוקיינוס הארקטי. הפליטים הונהגו על ידי משה רבנו, ידיד וחבר אישי של אלוהים. במשך ארבעים שנה צף האי באוקיינוס, בעוד הפליטים שורדים בעיקר בזכות אפקט החממה, לפיו כאשר המון רב מבצע התקרבות ידידותית, הוא מצליח להתחמם. כך חלפו על הפליטים ארבעים שנה בים הארקטי הקפוא.

בסיום ארבעים השנה, גילה אחד מהפליטים אדמה באופק. שלא במפתיע, הוא צעק בקול "Ho! Land!", ומאז כונתה הארץ אליה הגיעו "הולנד". הירידה מהאי, שעגן במפרץ קטן, הייתה מסודרת למדי, הפליטים עברו בדיוטי-פרי וקיבלו את מזוודותיהם בזמן, אולם אז התברר שהים הארקטי לא מרוצה מההגירה ההמונית. הוא החליט להתפרץ למסיבה, וההצפה הגדולה החלה.

[עריכה] ההצפה הגדולה

Red+Light+District-9251.jpg

הרחוב הלאומי של הולנד-החלונות האדומים

הפליטים הבינו שסיכוייהם לשרוד בהולנד קלושים, ועליהם לעשות מעשה דרסטי. על כן, החליטו לעשות סמים, ובכך לברוח מהתמודדות. מכיוון שעשיית סמים היא אסורה עד גיל שש-עשרה, הוחלט שהילדים ינסו להציל את האדמה מהצפה, בזמן שהמבוגרים עסוקים בעישון ובהתקרבות ידידותית.

הילדים כינסו מועצת מלחמה, והחליטו לבנות מערכת סכרים כבירה, שתגן על המדינה הצעירה מכליון. אחרי תכנון מפורט, איסוף חומרים ושתים עשרה שנות לימוד, הסתיימה הבנייה. למרבה הצער, התברר שההורים, שהיו עסוקים בהוללות, קדחו חורים בכל סכר, למטרות שונות שלא יפורטו כאן. הילדים זועזעו מההתנהגות חסרת האחריות של הוריהם, שלחו אותם לזמביה, והחלו להתרוצץ בין הסכרים בניסיון לסתום את החורים. עד היום ניתן למצוא ילדים עם אצבעות תקועות בחורי-סכרים למיניהם.

[עריכה] ההשתלטות העויינת

בסוף מאי, חזר אחד ההורים, שהתפכח מטירופו, מזמביה להולנד. שמו היה וינסנט ואן גוך, והוא החליט לנסות להשתלט על המצב. לא, אני לא חוזר לזמביה - אמר, והחל בשיקום המדינה. רוב גופות הילדים הוצאו מחורי הסכרים, ונבנו בניינים עם כנפיים ענקיות כדי שינשפו על הים עד שהוא ייסוג לאחור (חלק מהילדים, הרטובים יותר, נתלו על כנפי תחנות הרוח, לייבוש).

לאחר הנסיגה, התברר שכמויות המים שהציפו את המדינה גרמו לאדמה להיות רטובה תמידית. הרטיבות גרמה להמצאתם של ערדליים, שהן סוג של נעלי עץ נוקשות, המסוגלות למנוע מהרטיבות לחדור לאזור כפות הרגלים.

[עריכה] השפה

הולנדית, כאמור, קשורה בטבורה לשתי שפות: סודנית וזמבית. בשתי השפות לא ניתן לדבר אלא רק לתופף בתופים גדולים, אולם בני הולנד הצליחו לשעתק את התיפוף לכדי הברות גרוניות ותנועות הגויות היטב. השפה השתכללה כל כך, עד שהיום אף אחד לא מדבר בה, ובהולנד מדברים אנגלית.

[עריכה] גיאוגרפיה

רוב המדינה נמצאת מתחת לגובה פני הים, אך בגלל פעולתן התמידית של תחנות הרוח הים לא מצליח לכבוש מחדש את הקרקע. במדינה שלוש ערים מרכזיות: אמסטרדם, רוטרדם, ועוד אחת. ה"דם" (Dumm) בסוף השם הוא כינוי באנגלית, שניתן לעיר על שם חוכמתם האפסית של אזרחיה.

[עריכה] שלטון

הולנד היא מונרכיה תלת ראשית, בעלת שבעה פרלמנטים אזוריים ואחד לאומי, שלושה קנטונים הקשורים בטבורם למדינות השכנות, חמישה עשר אזרחים בעלי זכות הצבעה כפולה (מסיבות כלכליות גרידא), משפחת מלוכה מצומצמת, ואוכלוסיית גרבילים עצומה. בגלל המורכבות של ניהול ענייני המדינה במצב זה, הוחלט להעניק את כל החלטות החוץ לידי האו"ם, את כל ענייני הפנים לידי האיחוד האירופי, ואת כל ענייני הכלכלה לידי האיחוד המוניטרי האירופי, שכאמור לא קיבל את ההצעה בגלל בעיות בסחר במדינה המתרכזת בעיקר בעישון סמים ובהתקרבות ידידותית. עקב כך, הופנה נושא הכלכלה לידי ביבי נתניהו, שעשה גדולות ונצורות בהולנד, והצליח בתהליך של הפרטה ובמשא ומתן עיקש, להוריד את דרישות השכר של איגוד הילדים-סותמי-הסכרים ולמנוע מהם יותר משלושה ימי חופשה בשנה, וכן הטבות פנסיוניות למיניהן.

[עריכה] הקמת המדינה

בשנת 326789361 לפני הספירה הוקמה מדינת הולנד על ידי פרנסואה הולנד והחליט לקרוא למדינה הולנד על שם סבו , ההולנדי המעופף.

[עריכה] הדת המרכזית

הדת המרכזית היא החד-קרן-בלתי-נראיתיזם ו...זהו.

כלים אישיים