איןמינים:הומו

מתוך איןציקלופדיה

(הופנה מהדף הומו)
קפיצה אל: ניווט, חפש
מיחזור לדעת אחד המשתמשים, ערך זה אינו מתאים לסטנדרטים של האיןציקלופדיה, ועל כן נפתחה עליו הצבעת מחיקה.

ההצבעה נערכת כאן. כל משתמש ותיק רשאי להצביע בעד או נגד ההצבעה וכל משתמש (ותיק או לא) רשאי להביע את דעתו.

Gay flag ערך זה שייך להומוטופיה!
חל איסור מוחלט:
  • לקלל\לצחוק על הומואים\טרנסויסטים
  • לעשות משחקי מילים הקשורים למילים גאה\עליז
  • למחות נגד ניתוחים לשינוי מין
  • לקיים יחסי מין עם גברים ונשים כאחד
  • לחשוב על להט"ב בכל צורה מינית שהיא

"אם הומואים אוהבים לעשות את זה עם גברים, למה הם לא מאוננים כל היום?"
~ שבתאי צבי על הומואים
"המחשבה לשכב עם גבר/עז/אישתי מגעילה אותי. מה לעשות? מה? מה אתם רוצים ממני? מה אמרתי? בסך הכל אמרתי את האמת! זו עובדה!"
~ מנחם בן על הומואים

הומו - כינוי מחמאה לאדם שנראה סוף הדרך (ביוונית: Homo- שווה). הומו הוא שם כללי לגבר המקיים יחסי שיווין עם גבר. מבחינה מתמטית זוג גברים הנמצאים בקומבינציה לינארית נחשבים למערכת הומוגנית. "הומומורפיזם" הינו מצב רפואי בו אדם דומה להומו מבחינה צורנית. נקבת ההומו קרויה לסבית.

Gay flag

דגל הומוטופיה

[עריכה] גישה מדעית

הומואים הם למעשה מתנדבים למחקר מאוד חשוב לאנשות. שאלת החקר היא: האם גבר מסוגל להכנס להריון? למרות הניסיונות הרבים, המחקר עדיין לא הניב תוצאה חיובית. המדע עדיין בטוח בנכונותו של רעיון סקסיסטי והומופובי, שלפיו רק אישה מסוגלת להכנס להריון ולהוליד ילד.

ולמרות כל זאת, משום מה, מתרחשת עליה באחוז ההומואים בחברה. למרות שקיימות מספר תאוריות חולניות, אין הסבר מדעי איך הם מצליחים להתרבות.

[עריכה] הלאומיות ההומוסקסואלית

Ahmad

אווו... אולי אנחנו רואים משהו שלא היינו צריכים לראות

מזה שנים רבות ההומואים נלחמו על מדינה משלהם. המאבק החל אחרי פרסומו של הספר "אם תרצו בתחת, אין זו אגדה" של בנימין תיאודור הרשלובסקי. בשנת 1984, התכנס האו"ם בכדי לדון בשאלת ההומואים. לבסוף הוחלט שתקום להם מדינה, "הומוטופיה", אך המדינה טרם הוקמה, כיוון שהומופובים הנמצאים ברשויות השלטון לא מסכימים להחלטה.

בעקבות כך, מדי שנה נערכים על ידי ההומוסקסואלים הפגנות ענק, בהם הם מרקדים וצוחקים וסוחבים איתם לכל מקום את דגלי ההומוטופיה. אנשי משטרה מפזרים מדי פעם הפגנות אלו, בטענה שהם פוגעים בערכי הציונות בכך שרוצים מדינה משלהם.

[עריכה] הומוטופיה

המדינה שעתידה לקום, מתוארת בספרו של בנימין תיאודור הרשלובסקי "ארון ערוך". ההנהגה בישוב ההומוסקסואלי תהיה מנוהלת על ידי אנשי דת, אשר לא יכירו בנישואים הטרוסקסואלים, אפילו אם הם נעשו בחו"ל. היא תכשיר את הקרקע לקראת בואם של עולי רגל ויוצאי הארונות. היא תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה ללא הבדלי מין, מגדר, נטיה מינית והגדרה עצמית. תשמור על המקומות הקדושים לכל המינים ותתרום לחיזוק הרגש הלאומי בקרב יוצאי הארונות בגולה ולזיקה להומוטופיה. המדינה מתחייבת שלא לפגוע בזכותיותיהם של האוכלוסיה ההטרוסקסואלית שעלולה להמצא בשטחי ההומוטופיה. הומוטופיה נותנת יד לשלום עם כל המדינות השכנות לצרכי חיזוק הקשרים הבינאישיים של מנהיגי המדינות.

[עריכה] הומוסקסואליות בהיסטוריה היהודית

וַיּוֹסֶף יְהוֹנָתָן לְהַשְׁבִּיעַ אֶת דָּוִד בְּאַהֲבָתוֹ אֹתוֹ כִּי אַהֲבַת נַפְשׁוֹ אֲהֵבוֹ

שמואל א', כ' י"ז

בתקופות הקדומות התופעה הייתה נפוצה ביותר, למעשה חכמי הדת המליצו לכל אדם מאמין להתנסות בהומוסקסואליות כדי להבין טוב יותר את המין הנשי.

האמרה הידועה של חז"ל: "מי שרוצה לתת, חייב לדעת גם לקבל" מהווה את הבסיס למצווה החשובה בהלכה היהודית למשכב זכר, לפחות באחד מארבעת הרגלים.

בתקופה מאוחרת יותר חלה דאגה בקרב הרבנים מכמות ההומואים שהורידה את הילודה בכ90% והם החלו לפנות לציבור בבקשות לקיים יחסים גם עם בנות המין הנשי, ואז הוכנסה לשימוש מצוות פרו ורבו.

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים